krytky šroubů kol, hever...

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
panRichard
Příspěvky: 94
Registrován: 20 říj 2018 11:41
auto: Discovery 1
Bydliště: Zbiroh

krytky šroubů kol, hever...

#1 Příspěvek od panRichard » 21 říj 2018 17:38

Ahoj,
musel jsem založit nové téma, protože tak blbý dotaz, jako mám já, tu bude jediný.
Jsem u LR nováček a v autech jsem se nikdy neměl možnost vrtat, takže v tomhle jsem nemožnej.
Poprosil bych o radu a přikládám fotku. To co vidím na disku, to jsou jen krytky šroubů kol? Já když za to chytnu,
tak cítím jak to má vůli, takže proto předpokládám, že je to jen krytka.. Akorát za boha ty krytky nemůžu sundat.
Jsou to tedy jen čepičky? Nechci za to vzít moc, abych je nepoškodil. Je na to nějaká finta, nebo běžným lidem jen stačí nebýt levej? :-)

A pak ještě, jedná se o Discovery 1. Pod kapotou je hever, najdu někde i tu tyč k tomu, nebo by měla být někde u heveru
a tudíž jí nemám?

Díky za každou radu.
Přílohy
hever.JPG
disk.JPG

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: krytky šroubů kol, hever...

#2 Příspěvek od habakuk » 21 říj 2018 18:23

Jediné krytky co se u LR dělají jsou na bezpečnostní matice a ty jsou označeny důlkem. Ty máš normálně šrouby jsou tam vidět omačkání od klíče.

U heveru by byly tyčky. Já je taky nemám používám trubku příslušné tloušťky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: krytky šroubů kol, hever...

#3 Příspěvek od pojir » 21 říj 2018 18:50