D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Moderátor: Miky_CZ
D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Chlapi je někdo schopen mi přímo pomoci, či nasměrovat někam kde mi pomůžou s těmito problémy:
1. světla - přepínání světel má několik poloh: 0 (vypnuto), obrysovky, normálně rozsvícená světla a Aut.světla. Problém mám ten, že i na 0 (vypnuto) mi svítí hlavní světlomety a nevím jak to vypnout. Štve mě to v lese, kde svítit není třeba a ani není záhodno a taky, že těm xenonům nikdy neodlehčím... Ví někdo jak to změnit - myslím, že toto nemůže být přece normální nastavení??
2. dal jsem větší kola a teď mi přeměřuje počítadlo km - přibližně 0,5 km na 10 km méně. Vliv to má na počítání spotřeby (což je blbý, ale to bych zvládl), ale hlavně na dojezd a na el.ukazatel stavu nádrže - hlásí, že už mám dotankovat a dostanu tam cca 60 - 65l. Vím že úrovně HSE mají možnost dle navigace dokorigovat skutečnou délku km. Lze to udělat nějak i bez navigace?? Mám totiž SE a navigaci nemám...
Budu rád za rady na SZ, mail, nebo tel.
Díky
Otta
1. světla - přepínání světel má několik poloh: 0 (vypnuto), obrysovky, normálně rozsvícená světla a Aut.světla. Problém mám ten, že i na 0 (vypnuto) mi svítí hlavní světlomety a nevím jak to vypnout. Štve mě to v lese, kde svítit není třeba a ani není záhodno a taky, že těm xenonům nikdy neodlehčím... Ví někdo jak to změnit - myslím, že toto nemůže být přece normální nastavení??
2. dal jsem větší kola a teď mi přeměřuje počítadlo km - přibližně 0,5 km na 10 km méně. Vliv to má na počítání spotřeby (což je blbý, ale to bych zvládl), ale hlavně na dojezd a na el.ukazatel stavu nádrže - hlásí, že už mám dotankovat a dostanu tam cca 60 - 65l. Vím že úrovně HSE mají možnost dle navigace dokorigovat skutečnou délku km. Lze to udělat nějak i bez navigace?? Mám totiž SE a navigaci nemám...
Budu rád za rady na SZ, mail, nebo tel.
Díky
Otta
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
1) To je nastavení automatického svícení, to jde určitě vypnout přes diagnostiku, ale jestli i jinak, na to D4 neznám (menu v palubáku, nebo něco podobného).
2) Mělo by to jít přes diagnostiku, alespoň u D3 mi to tu volbu nabízí.
Takže najít někoho, kdo má funkční diagnostiku na LR a umí s ní
2) Mělo by to jít přes diagnostiku, alespoň u D3 mi to tu volbu nabízí.
Takže najít někoho, kdo má funkční diagnostiku na LR a umí s ní
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Ahoj Oto..
1) Světla jsem do nynějška též nějak nevymyslel, v lese dávám obrysovky.
2) Mám HSE, zkoušel jsem tu korekci asi 20x a stejně mi to neměří zřejmě přesně. Korekce nic nezměnila.
Tak jsem Ti asi moc nepomohl...já vím
1) Světla jsem do nynějška též nějak nevymyslel, v lese dávám obrysovky.
2) Mám HSE, zkoušel jsem tu korekci asi 20x a stejně mi to neměří zřejmě přesně. Korekce nic nezměnila.
Tak jsem Ti asi moc nepomohl...já vím
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
To nastavení světel by mě také zajímalo, protože kterákoliv ze čtyř voleb, kterou nabízí origo diagnostika nevedla k výsledku, že by světla v poloze 0 nesvítila. Když jsem to řešil, tak jsem na nějakém anglickém fóru vyčetl, že to umí až auta od MY2014, protože LEDky ve světlech před faceliftem nejdou použít jako DLR a tak xenony svítí pořád.
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Jo, jo, pamatuju, jak jsi mluvil o korekci přes navigačku...
Kdo tu umí nejlépe s diagnostikou??
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Hmm, tak to je blby.. LR udělali chybu a věřím, že to ještě prodali jako nadstandard zákazníkům... Že by další důvod změnit světla za facelift? Pak by to fungovalo, myslíš??Maxsel píše: ↑12 bře 2019 15:02 To nastavení světel by mě také zajímalo, protože kterákoliv ze čtyř voleb, kterou nabízí origo diagnostika nevedla k výsledku, že by světla v poloze 0 nesvítila. Když jsem to řešil, tak jsem na nějakém anglickém fóru vyčetl, že to umí až auta od MY2014, protože LEDky ve světlech před faceliftem nejdou použít jako DLR a tak xenony svítí pořád.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
ad 1) je to jedna z voleb v nastavení CCF - diagnostika nutná, ale zruší to denní svícení a musíš potom na to myslet a zapínat ručně
ad 2) korekce určitě bude taky v diagnóze. přes navi to nejde nebo jsem na to nepřišel. Jak jsem já dal 32" kola, tak mi tacho ukazuje naprosto přesně
ad 2) korekce určitě bude taky v diagnóze. přes navi to nejde nebo jsem na to nepřišel. Jak jsem já dal 32" kola, tak mi tacho ukazuje naprosto přesně
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
ad 1) Světla diagnostikou vypnout umím, ale vypnou se komplet. Zapnou se pak buď ručně nebo čidlem podle intenzity okolního světla v poloze auto. Ale nejde mi nastavit, aby svítily jen LEDky jako světla pro denní svícení.xxx píše: ↑12 bře 2019 17:31 ad 1) je to jedna z voleb v nastavení CCF - diagnostika nutná, ale zruší to denní svícení a musíš potom na to myslet a zapínat ručně
ad 2) korekce určitě bude taky v diagnóze. přes navi to nejde nebo jsem na to nepřišel. Jak jsem já dal 32" kola, tak mi tacho ukazuje naprosto přesně
ad 2) diagnostikou to jde
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Pánové, kdo tedy umí a má možnost mi přes diagnostiku změnit nastavení toho tachometru (popřípadě i světel) - normálně to zaplatím, buď něčím tekutým, nebo prachama. Štve mě to - dnes jsem dojížděl zbytek nádrže a jel jsem už asi tak 10 km na 0 dojezd a pak jsem natlačil, téměř po okraj nádrže, jen 73 litrů. Myslím, že nádrž má 80, nebo pár litrů přes, takže mi to bude pěkně snižovat dojezd - to je naprd..
Tedy - je tu někdo ochoten mi pomoci? Dojedu (téměř) kamkoli.
Tedy - je tu někdo ochoten mi pomoci? Dojedu (téměř) kamkoli.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Otto hledej někde je tady o tom vlákno a dílna někde v okolí Bratislavy pokud se nepletu. Taky to chci řešit jen ještě není stále znám finální rozměr pneuDiscoDrak píše: ↑07 dub 2019 21:22 Pánové, kdo tedy umí a má možnost mi přes diagnostiku změnit nastavení toho tachometru (popřípadě i světel) - normálně to zaplatím, buď něčím tekutým, nebo prachama. Štve mě to - dnes jsem dojížděl zbytek nádrže a jel jsem už asi tak 10 km na 0 dojezd a pak jsem natlačil, téměř po okraj nádrže, jen 73 litrů. Myslím, že nádrž má 80, nebo pár litrů přes, takže mi to bude pěkně snižovat dojezd - to je naprd..
Tedy - je tu někdo ochoten mi pomoci? Dojedu (téměř) kamkoli.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
To je ale vlastnost D4 ne? Na tom zadnym nastavenim nic nezmenis. Nebo se mylim?DiscoDrak píše:Pánové, kdo tedy umí a má možnost mi přes diagnostiku změnit nastavení toho tachometru (popřípadě i světel) - normálně to zaplatím, buď něčím tekutým, nebo prachama. Štve mě to - dnes jsem dojížděl zbytek nádrže a jel jsem už asi tak 10 km na 0 dojezd a pak jsem natlačil, téměř po okraj nádrže, jen 73 litrů. Myslím, že nádrž má 80, nebo pár litrů přes, takže mi to bude pěkně snižovat dojezd - to je naprd..
Tedy - je tu někdo ochoten mi pomoci? Dojedu (téměř) kamkoli.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Nevím přesně co myslíš - jako že palubní počítač říká, že je nula dojezd a ještě tam je cca 7 - 9 litrů (tedy cca 50 - 80 km dojezd)? Takto se mi to nechovalo s origo rozměrem kol. Normálně jsem tankoval skoro 78-80 litrů, když byl dojezd nula...Badus píše: ↑07 dub 2019 21:55To je ale vlastnost D4 ne? Na tom zadnym nastavenim nic nezmenis. Nebo se mylim?DiscoDrak píše:Pánové, kdo tedy umí a má možnost mi přes diagnostiku změnit nastavení toho tachometru (popřípadě i světel) - normálně to zaplatím, buď něčím tekutým, nebo prachama. Štve mě to - dnes jsem dojížděl zbytek nádrže a jel jsem už asi tak 10 km na 0 dojezd a pak jsem natlačil, téměř po okraj nádrže, jen 73 litrů. Myslím, že nádrž má 80, nebo pár litrů přes, takže mi to bude pěkně snižovat dojezd - to je naprd..
Tedy - je tu někdo ochoten mi pomoci? Dojedu (téměř) kamkoli.
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Aha. Tak mne to dela i s origo kolama i s 32"
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - světla a korekce rychloměru na větší kola
Světla umím, ty kola nevím. V menu na to položka je, jen jsem si s tím zatím nehrál. Světla po přenastavení na D4 2009-2012 nesvítí vůbec. Musíš je zapnout ručně, nebo musí být tma (v poloze auto). LEDky mají funkci parkovaček.