D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
ThomasSK
Příspěvky: 107
Registrován: 16 úno 2013 01:53
auto: LR3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#21 Příspěvek od ThomasSK » 25 bře 2019 16:38

Vladicek píše: 25 bře 2019 12:01 Omlouvám se za neznalost, ale trochu mi uniká, proč to vozíte tak zvednutý. To kolo přece není větší o 55mm, nebo jo? Já měl zato, že tam je nějaká rezerva, takže třeba 265/65r18 se tam vejde bez omezení. No a Vy máte 275/65r18 a vozíte to o 55mm výš.
Je to jen o pocitu, nebo nutnost?
A v terénu to ještě zvednete, nebo jezdíte prostě pořád nastejno?

Díky, těmhle přepočtům prostě moc nerozumím :)
Nie je to nutnosť, ale vyzerá to dosť zvláštne, keďže je to koleso o dosť väčšie, tak je ako keby utopené a ano, v teréne to zdvíham, ale iba ak je to potreba - kvôli kĺbom.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#22 Příspěvek od Vladicek » 25 bře 2019 23:25

Tak všem moc díky, nakonec tedy nahodím na kola Compomotive (až přijdou z Anglie) Coopery STT PRO, teď jen kde je koupit, máte někdo dobrého dodavatele?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#23 Příspěvek od Vladicek » 25 bře 2019 23:28

Benjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878

Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.

Benjamin :Pohoda:
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#24 Příspěvek od Vladicek » 25 bře 2019 23:38

Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?

A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

ThomasSK
Příspěvky: 107
Registrován: 16 úno 2013 01:53
auto: LR3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#25 Příspěvek od ThomasSK » 26 bře 2019 00:17

Vladicek píše: 25 bře 2019 23:38 Poslední dotaz - do velkého techničáku jste to asi nikdo nedávali, co?

A měl už někdo tu smůlu, že by na takových kolech boural a řešil pojišťovnu?
nie a nie :grin:
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8

ThomasSK
Příspěvky: 107
Registrován: 16 úno 2013 01:53
auto: LR3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#26 Příspěvek od ThomasSK » 26 bře 2019 00:18

bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#27 Příspěvek od Vladicek » 26 bře 2019 00:24

ThomasSK píše: 26 bře 2019 00:18 skús www.oponeo.cz
Díky moc
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2571
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#28 Příspěvek od patrik » 26 bře 2019 07:39

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#29 Příspěvek od Vladicek » 26 bře 2019 09:12

patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Taky jsem na ně koukal, mají vyšší rychlostní index a ještě jsou levnější. Na fóru jsem zkušenosti nenašel :(

Našel jsem nějaké hodnocení na netu:
https://www.youtube.com/watch?v=ucjHG--evxw
https://www.youtube.com/watch?v=bHyVco3Df1I

Kluci v americe je dost chválí, poměr cena výkon pro ně ideální
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

ThomasSK
Příspěvky: 107
Registrován: 16 úno 2013 01:53
auto: LR3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#30 Příspěvek od ThomasSK » 26 bře 2019 09:51

patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánok :D
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#31 Příspěvek od pojir » 26 bře 2019 10:12

Se priznam, ze vic nez jako MT mi pripadaji podobne na T3.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#32 Příspěvek od Vladicek » 26 bře 2019 12:16

ThomasSK píše: 26 bře 2019 09:51
patrik píše: 26 bře 2019 07:39 A tieto uz niekto skusil ?? https://www.oponeo.cz/pneumatika/federa ... #247597264
Mám ich na Forde a sú do terénu bezkonkurenčné. Nevýhoda je väčšia hlučnosť. Oproti nim sú STT tiché ako vánok :D
A co na mokru třeba? Nebo na sněhu/ledu? Chápu, že MT na ledu nebude nikdy ideální, ale zase Ty máš super výhodu, že to můžeš porovnat :). Který jsou pro Tebe lepší?
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#33 Příspěvek od xxx » 26 bře 2019 19:10

Vladicek píše: 25 bře 2019 23:28
Benjamin píše: 25 bře 2019 12:28 Třeba pomůže: viewtopic.php?p=396878#p396878

Jezdím 265/65-R18 na standardních LR D3 discích + 30mm podložky. Drhlo to kousek o výstupky na rámu v zadní části předního podběhu (zaříznuto, zavařeno - ale mám MY2010, tedy předfacelift - ty po faceliftu to mají tuším už trochu jinak) a o jeden šroub, který drží plasty, v přední časti předního podběhu.
Jezdím ve standardní výšce. Zvedám pouze v terénu. Když umře kompresor, sedne si to na plastové podběhy a dře to o ně při jízdě.

Benjamin :Pohoda:
Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart
Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolis

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#34 Příspěvek od maniac » 26 bře 2019 21:47

Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09
Rennie píše: 24 bře 2019 16:38 Problém se senzory je to nejmenší bych řekl ale když ti prdne mech někde v divočině tak dojet s vetsi pneu někde k cestě může být velký problem
No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.

Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
Přílohy
20190323_141909.jpg
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#35 Příspěvek od Rennie » 26 bře 2019 21:51

maniac píše:
Vladicek píše: 24 bře 2019 17:09 No ideální by bylo, aby X lifter nafoukal zbylé měchy na maximum, to by trochu pomohlo. Jinak senzory - pokud tomu rozumíš a máš diagnostiku, tak to asi není velký problém, ale pro neznalého když Ti auto spadne na dorazy a zahlásí chybu, tak můžeš být zbytečně v pytli. Což by X-Lifter mohl řešit.

Zpátky k tématu - pokud měch prdne Tobě, tak se k cestě dostaneš nebo ne?
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
maniac
Příspěvky: 349
Registrován: 01 kvě 2012 12:20
tel.: 725054218
auto: D III OFF, D III
Bydliště: v autě
Kontaktovat uživatele:

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#36 Příspěvek od maniac » 26 bře 2019 22:06

Rennie píše: 26 bře 2019 21:51
maniac píše:
Přidám poznatek z víkendu (mam xlifter) auto nafoukany +25 = lifter, přišlo křížení sjezd na louku , tam to spadlo a už se nezvedlo.
No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) 😂
LR Discovery 3, TDV6 SE, Xlifter, Wrangler Duratrac 2 5/55/19, Garmin navi 2595, CB INTEK M-799 plus, Šnorchel, Zahrada, Svetělna rampa 440w,

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#37 Příspěvek od Vladicek » 26 bře 2019 23:17

xxx píše: 26 bře 2019 19:10
Vladicek píše: 25 bře 2019 23:28

Tak Tvoje téma jsem samozřejmě prošel :), je super. Jen jsem si upřímně nebyl jistý, jestli u Tebe nedělají rozdíl ty podložky = já budu mít 18" bez podložek, tak to mě trochu zmátlo.

No jdu shánět Cooper STT PRO :heart
Nevím, jak ty tvoje compy, ale ty raidy nejdou s podložkami vůbec Vláďo použít, protože aby nedrhly, mají v mistě brzdiče udělaný prolis
Myslím, že ani ty moje compy nejdou použít s podložkami, to máš Jirko asi pravdu. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde ne :).

Půjdu asi do STT PRO, tak pak sem hodím nějaký fotky, jak to vypadá na compomotive. Ale až koncem dubna, anglánům to trvá poslat :sleep
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

ThomasSK
Příspěvky: 107
Registrován: 16 úno 2013 01:53
auto: LR3

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#38 Příspěvek od ThomasSK » 26 bře 2019 23:21

maniac píše: 26 bře 2019 22:06
Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) 😂
Mám podobnú skúsenosť a nakoniec pomohlo auto trochu pridvihnúť vpredu a vzadu zdvihákom a nafúklo sa.
bývalé - Def 110 300Tdi + Disco II Td5 + Def 110 Td5 + Ford Raptor 6.2 V8
súčasné - LR3 V8 4,4 + RR 4,4 TDV8

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#39 Příspěvek od Rennie » 27 bře 2019 05:36

maniac píše:
Rennie píše: 26 bře 2019 21:51 No pokud je křížení tak nesmí být silniční mód ale offroad. Já to zkoušel a utrh jsem obě gumy co jsou v zadu na hraně blatníku pod dveřmi a auto taky cupelo. Chyby zda byly si už nepamatuji ale v offroad módu se podvozek chová úplně jinak
Mel jsem zařazeno redukci a ještě brzdění z kopce, samozřejmě tomu ještě předcházelo par jiných kaluži a výjezdu sjezdů....
Mam jen poznatek k xlifteru.... auto spadlo na podvozku a nepomohlo tomu nic ( ani svecena voda z wapky ) Obrázek
Tak to jsem špatně pobral. Mě když to párkrát spadlo do nouze stačilo zdechnout a znovu nastartovat. Tenhle případ si musim zapamatovat kdyby náhodou
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: D4 a větší gumy dlouhodobá zkušenost

#40 Příspěvek od Benjamin » 27 bře 2019 09:44

Vladicek píše: 26 bře 2019 23:17 .. Já jsem chtěl jen říct, že jsem si nebyl jistý jak Benjiho zkušenost bude právě pro mě přenositelná = jak ty jeho podložky ovlivňují, kde to škrtá a kde ne :).
To by chtělo porovnat ET Compomotivů a ET mých orig disků + 30mm podložky...nicméně na 95% mají compomotivy nižší ET než moje disky v kombinaci s podložkami = jsou "více dovnitř" = budou méně dřít o podběhy, když auto úplně spadne (protože mně to dře trochu u lemů na vnější straně podběhů) ale zase možná budou v rejdu o to více dřít o výstupek na rámu..
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Odpovědět