Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Oskar
Příspěvky: 29
Registrován: 18 lis 2013 10:59
tel.: 602485601
auto: DI 300 TDi
Bydliště: Háj ve Slezsku

Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi

#1 Příspěvek od Oskar » 22 led 2020 19:37

Prosím vás, měním motor v D1 300 Tdi a dnes jsem zjistil, že původní vstřikovací čerpadlo mělo 2 elektrické konektory (modrý a černý) a po výměně motoru jsem zjistil, že na čerpadle je jen jeden konektor černý. Jak mohu toto čerpadlo zapojit na stávající kabelové svazky? Díky za rady!
Discovery I 300 TDi, naviják, pevn. nárazník, zahrádka, lift 2", kompresor, zadní ARB

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 645
Registrován: 08 lis 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi

#2 Příspěvek od mildo123 » 22 led 2020 19:40

Na čerpadle je stopventil. Keď dáš na konektor 12V tak motor pobeží a keď ho odpojis zhasne. Zapni kľúčik a meraj na ktorom bude 12V. Ten prípoj ku cerpadlu.
....poprípade ak si myslel dva konektory ako dva stekre tak jeden steker je pre stopventil a druhý pre EGR. Steker na EGR je na vrchu na páke kde je plynové lanko. Zapoj len ten ku stopventilu a pokiaľ budeš chcieť aj EGR tak si premontuj ten potenciometer zo starého čerpadlá.
Defender 110 Tdi 1998

Uživatelský avatar
Oskar
Příspěvky: 29
Registrován: 18 lis 2013 10:59
tel.: 602485601
auto: DI 300 TDi
Bydliště: Háj ve Slezsku

Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi

#3 Příspěvek od Oskar » 22 led 2020 20:17

Asi jsem to špatně popsal. Na starém cerpadle byly 2 obdélníkové konektory, jeden u páky plynu, jak píšeš, a druhy vycházel z nějakého snímače v prostoru nad vstřikovacími trubkami, jakoby ze zadní strany čerpadla. Na starém motoru byl EGR demontovaný. Na novém cerpadle je ten konektor u páčky plynu stejný, ale místo druhého konektoru nad vstrikovacimi trubkami tam byl připojeny jen jeden samostatný kablik. Na novém motoru EGR je. Díky!
Discovery I 300 TDi, naviják, pevn. nárazník, zahrádka, lift 2", kompresor, zadní ARB

Uživatelský avatar
mildo123
Příspěvky: 645
Registrován: 08 lis 2015 20:11
auto: Defender 110 Tdi

Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi

#4 Příspěvek od mildo123 » 22 led 2020 20:34

Tak ten jeden káblik to je ten na ktorom musí byť 12V po zapnutí zapaľovania ako som písal..
Defender 110 Tdi 1998

Odpovědět