Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi
Moderátor: Miky_CZ
- Oskar
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 lis 2013 10:59
- tel.: 602485601
- auto: DI 300 TDi
- Bydliště: Háj ve Slezsku
Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi
Prosím vás, měním motor v D1 300 Tdi a dnes jsem zjistil, že původní vstřikovací čerpadlo mělo 2 elektrické konektory (modrý a černý) a po výměně motoru jsem zjistil, že na čerpadle je jen jeden konektor černý. Jak mohu toto čerpadlo zapojit na stávající kabelové svazky? Díky za rady!
Discovery I 300 TDi, naviják, pevn. nárazník, zahrádka, lift 2", kompresor, zadní ARB
Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi
Na čerpadle je stopventil. Keď dáš na konektor 12V tak motor pobeží a keď ho odpojis zhasne. Zapni kľúčik a meraj na ktorom bude 12V. Ten prípoj ku cerpadlu.
....poprípade ak si myslel dva konektory ako dva stekre tak jeden steker je pre stopventil a druhý pre EGR. Steker na EGR je na vrchu na páke kde je plynové lanko. Zapoj len ten ku stopventilu a pokiaľ budeš chcieť aj EGR tak si premontuj ten potenciometer zo starého čerpadlá.
....poprípade ak si myslel dva konektory ako dva stekre tak jeden steker je pre stopventil a druhý pre EGR. Steker na EGR je na vrchu na páke kde je plynové lanko. Zapoj len ten ku stopventilu a pokiaľ budeš chcieť aj EGR tak si premontuj ten potenciometer zo starého čerpadlá.
Defender 110 Tdi 1998
- Oskar
- Příspěvky: 29
- Registrován: 18 lis 2013 10:59
- tel.: 602485601
- auto: DI 300 TDi
- Bydliště: Háj ve Slezsku
Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi
Asi jsem to špatně popsal. Na starém cerpadle byly 2 obdélníkové konektory, jeden u páky plynu, jak píšeš, a druhy vycházel z nějakého snímače v prostoru nad vstřikovacími trubkami, jakoby ze zadní strany čerpadla. Na starém motoru byl EGR demontovaný. Na novém cerpadle je ten konektor u páčky plynu stejný, ale místo druhého konektoru nad vstrikovacimi trubkami tam byl připojeny jen jeden samostatný kablik. Na novém motoru EGR je. Díky!
Discovery I 300 TDi, naviják, pevn. nárazník, zahrádka, lift 2", kompresor, zadní ARB
Re: Zapojení konektorů vstřikovacího čerpadla 300 Tdi
Tak ten jeden káblik to je ten na ktorom musí byť 12V po zapnutí zapaľovania ako som písal..
Defender 110 Tdi 1998