Discovery II traction control

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 735
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Discovery II traction control

#61 Příspěvek od papavel.k » 01 čer 2009 23:06

Acon píše:
PavelU píše:Jak dáš lepší gumy než ty zimáky co tam máš, nebudeš zadní špéru potřebovat, pokud nezačneš jezdit větší extrémy.

Pak je to na zvážení co dál, uzávěra nebo naviják, ale to je nadlouho a je toho plné fórum.
S gumami to mám vyjasnené. Leto dojazdím na letných, ktoré mám aktuálne obuté (boli k autu cca 70%né tak je to škoda vyhadzovať) a pred zimou obúvam BFG AT len ešte nemám ujasnený rozmer. Najprv to dvihnem o cca 2" a potom asi 255/??R16. Obávam sa, že vyšší profil ako 65 tam nedám. V TP mám 235/75R16, importér mi dá doklad o homologovaných alternatívach, kde je najviac 255/65

a po skúsenosti jedného kamoša s MB G ktorý dostal 300 éčok za neschválený rozmer si na vyšší profil asi netrúfnem.
...a to se povidlo jak? pomahači a chrániči tam u vás ví všechno? nestraš.....
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II traction control

#62 Příspěvek od Acon » 02 čer 2009 09:29

normálne pri bežnej cestnej kontrole počas jednej z mnohých policajných akcií zameraných vraj na bezpečnosť a technický stav. Mal o 2 čísla väčší rozmer ako bol zapísaný v TP. Aj keď ho upodozrievam, že 300 to nebolo, predsa len je to aj na naše pomery silná káva.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Discovery II traction control

#63 Příspěvek od karel » 02 čer 2009 09:36

Acon píše:normálne pri bežnej cestnej kontrole počas jednej z mnohých policajných akcií zameraných vraj na bezpečnosť a technický stav. Mal o 2 čísla väčší rozmer ako bol zapísaný v TP. Aj keď ho upodozrievam, že 300 to nebolo, predsa len je to aj na naše pomery silná káva.
Nevím jak na Slovensku, ale u nás v tzv. malém techničáku není uvedený rozměr pneu a pokud nemáš nějaký extra nestandartní rozměr, který by je vyloženě dráždil tak to při běžné kontrole nikdo nepozná :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II traction control

#64 Příspěvek od Stavros » 02 čer 2009 09:58

presne tak, doufam, ze me ted taky na slovensku nechytnou, nastesti rozmer taky v technicaku nemam.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Discovery II traction control

#65 Příspěvek od DanoDEF » 02 čer 2009 10:33

karel píše: Nevím jak na Slovensku, ale u nás v tzv. malém techničáku není uvedený rozměr pneu a pokud nemáš nějaký extra nestandartní rozměr, který by je vyloženě dráždil tak to při běžné kontrole nikdo nepozná :!:
... no na SK je v "Osvedceni o evidencii" ( novy nazov pre technicak ) rozmer pneu uvedeny a dokonca aj alternativne rozmery ba dokonca aj disky.

... aj ked jazdim s väcsimi "botickami" taktiez zastavam nazor o drazdeni oci...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II traction control

#66 Příspěvek od PavelU » 02 čer 2009 10:53

A to Osvědčení o evidenci nahrazuje malý techničák a vozíš ho u sebe :?:

Stejně to nechápu, proč prudí s velikostí pneumatik. Je to mému okolí tolik nebezpečné, nebo omezující. Ojetý vzorek, letní gumy v zimě, staré zpuchřelé to chápu, ale větší rozměr ... :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Discovery II traction control

#67 Příspěvek od karel » 02 čer 2009 11:44

No tak to vám nezávidím, že při každé kontrole policajt může zkontrolovat rozměr kol :Ale fuuj: ,doufám, že to nezavedou i u nás :coze: jinak je vcelku jasné, že na větších kolech auto hůř brzdí a hrozí tedy obecné ohrožení, všech ostatních účastníků :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II traction control

#68 Příspěvek od PavelU » 02 čer 2009 12:20

Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kola :?: Je mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu :!: :!:

Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II traction control

#69 Příspěvek od Acon » 02 čer 2009 13:10

Ako hovorí Dano. My už malý techničák niekoľko rokov nemáme. Máme len veľký, poskladaný do malého :) a ten nosíme so sebou. Pneumatiky bežne nekontrolujú, ale poznáte to, stačí natrafit na premúdrelého chuja a máte vymalované.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Discovery II traction control

#70 Příspěvek od karel » 02 čer 2009 13:50

PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kola :?: Je mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu :!: :!:

Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí... :wink:
Pokud s tím počítáš a necháváš si vepředu více místa a předvídáš, tak je to v pohodě i na origo, ikdyž mi Pešlík radil dát na Discoveru větší desky myslím, že z Defa 110.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II traction control

#71 Příspěvek od PavelU » 02 čer 2009 14:03

Tím že mám lift a velké kola tak zase sedím výš :idea: a většinou mám přehled ce se děje předemnou ... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II traction control

#72 Příspěvek od Acon » 02 čer 2009 14:16

PavelU píše:Tím že mám lift a velké kola tak zase sedím výš :idea: a většinou mám přehled ce se děje předemnou ... :wink:
To je dôležitý moment, človek potom presne vie, do čoho narazí. Ďalší argument, prečo chcem trochu podvihnúť :D
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Discovery II traction control

#73 Příspěvek od DanoDEF » 02 čer 2009 14:24

karel píše:
PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kola :?: Je mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu :!: :!:

Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí... :wink:
Pokud s tím počítáš a necháváš si vepředu více místa a předvídáš, tak je to v pohodě i na origo, ikdyž mi Pešlík radil dát na Discoveru větší desky myslím, že z Defa 110.
... samotne dosticky nestacia. :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Discovery II traction control

#74 Příspěvek od karel » 02 čer 2009 14:29

Pokud je potřeba i jiné kotouče, tak to je jiné, já i tak zůstávám u origo, protože jezdím málo po silnici a v terénu brzdím motorem :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery II traction control

#75 Příspěvek od Stavros » 02 čer 2009 16:17

PavelU píše:Hůř brzdí i když mám jiné kotouče a desky, které doporučují na větší kola :?: Je mi jasné, že 90% lidí dělá úpravy na autě bez rozmyslu, hlavně aby to bylo vysoko a vlezly se velká kola a pokud možno aby to nestálo ani korunu :!: :!:

Když nad tím tak přemýšlím, tak máš pravdu Karle ohrožení hrozí... :wink:
Tak to delam ja, bez toho rozmyslu, ale vazne, jde o to, ze pokud budou mala kola, tak bude i podvozek nizko a da se rict, ze v terenu to moc neprojede. Na druhou stranu je u myho auta znat, ze top na tech kolech hur brzdi, ja s tim ale pocitam a jedu s rozmyslem. Pokud je kolo tak velky, rekneme od 33 a vys, tak proste auto dobre brzdit nebude, je to dano mnozstvim hmoty a vzduchu v pneumatice.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery II traction control

#76 Příspěvek od RudaK » 02 čer 2009 18:25

Já problém na velkých kolech nemám.Nejezdím jak Fitipaldi a na brzdách to nepoznám,brzdný účinek dostačující :wink: .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

mello
Příspěvky: 35
Registrován: 27 úno 2009 22:53
Bydliště: Kosice

Re: Discovery II traction control

#77 Příspěvek od mello » 02 čer 2009 20:07

no a aby som dodal k nasmu Osvedceniu, tak by si tam mal mat zapisany aj pevnostny naraznik, aj navijak a v podstate vsetky upravy, ktore urobis na aute...

a nato aby to pani zapisali, potrebujes potvrdenie od importera, ze taky model je mozne takto upravit... atd.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Discovery II traction control

#78 Příspěvek od DanoDEF » 02 čer 2009 20:21

mello píše:no a aby som dodal k nasmu Osvedceniu, tak by si tam mal mat zapisany aj pevnostny naraznik, aj navijak a v podstate vsetky upravy, ktore urobis na aute...
... rad sa pozriem do tvojho OE ... :mrgreen: ci to ARB, navijak a aj ten lift tam budes mat
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Discovery II traction control

#79 Příspěvek od Acon » 02 čer 2009 21:12

Stavros píše:...Pokud je kolo tak velky, rekneme od 33 a vys, tak proste auto dobre brzdit nebude, je to dano mnozstvim hmoty a vzduchu v pneumatice.
Príčina je len vo veľkosti. Veľký priemer je veľká páka a brzdy sú konštruované na menšiu. Je to ako s lodným kormidlom, čím väčšie, tým menej sily potrebuješ na otočenie. Brzdy sa hlavne skôr prehrejú čo jednak znižuje životnosť kotúčov, ale hlavne brzdovej kvapaliny. No off nie je na jazdu štýlu brzda-plyn a tak by to nemal byť problém.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 735
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: Discovery II traction control

#80 Příspěvek od papavel.k » 02 čer 2009 22:12

...aha...takže nejsou chytřejší...jeden píše druhý čte...tomu co čte se podávají papíry obráceně...doufám, že ty naše pomahače tahle buzerace taky napadne :Ale fuuj: ..proč nebuzerovat občany, když mají ve výbavě počítadla a asi neví co s nimi...ale nebudu navádět, ale doufat že to tu nečte nějaký zákonodárce, který se toho chytí...
...nebylo to od věci mám projíždět do Košic a trochu semselek, protože se chystám pořídit 245/70 a ve velkých papírech je 235/70...nerad dělám problémy jak sobě tak někomu druhému...a brzda plyn z toho už jsem vyrostl teď si hraju :wink:

RudaK...jak Ti dopadla ta brzda ?...psal jsi,že máš taky větší na DIII o kolik asi cm já se v tom prd vyznám metrická soustava je mi blíž.....a v pohodě ?
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Odpovědět