Huštění pneumatik
Moderátor: Miky_CZ
Re: Huštění pneumatik
Obecně co jsem pozoroval i Coopery zimáky dělají při 2,5 atm takový balón tak to beru jako vlastnost těch gum. Jednou jsem zkontroloval tlak zda je ok, ale už to neřeším.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Huštění pneumatik
já foukám coopery na 2,6
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huštění pneumatik
Asi jo, ale gumy vypadaj furt podhuštěný.....
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huštění pneumatik
Jestli ti jde o to, ze se podhusteny gumy sjizdeji na krajich, tak mi pripada, ze u techto rozmeru je to uplne jedno a sjizdi se to furt tak nejak vsude.
Jinak se teda pridavam k silnicnim 2.5 atm, resp. k cemukoliv mezi 2.0 a 3.0 podle aktualni nalady
Jinak se teda pridavam k silnicnim 2.5 atm, resp. k cemukoliv mezi 2.0 a 3.0 podle aktualni nalady
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Huštění pneumatik
255/85R16 - 2xnavijak, zahradka - proste vela kil navyse a v lete fukam na 3atm
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Huštění pneumatik
Ja zasa jazdím dlhodobo na 1,6 a mám 285/75 16 silverstone MT 117 sport, čo sú dosť tvrdé gumy. Jazdím tak cca 20000 km ročne, väčšinou po asfalte a málokedy sfukujem v teréne.
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huštění pneumatik
Na nejakym australskym foru jsem kdysi cetl takovy fajn navod, jak najit vhodny tlak pro dany zpusob pouziti (teren + rychlost + okolni teplota). Bylo to zalozeny na tom, ze pouzitim se guma zahreje a tlak uvnitr vzroste. A tlak za studena by mel byt takovy, aby to vzdycky vzrostlo o nejakou konkretni konstantu. Nedari se mi to ted najit a nepamatuju si presny cisla, snad me nekdo doplni.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Huštění pneumatik
Pojír moc vědecký přístup prostě normálka mezi 2 - 2,6atm na dálniční přesun 3atm dlouhodobý terén 1,6atm a žiju.
On ten nárůst tlaku v pneumatice není nijak zásadní co jsem pozoroval u aut co mají monitoring dělalo to změnu do 0,3 atm. Což je nic.
On ten nárůst tlaku v pneumatice není nijak zásadní co jsem pozoroval u aut co mají monitoring dělalo to změnu do 0,3 atm. Což je nic.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huštění pneumatik
ok, díky pánové, nechám teda dvaapůl a neřeším to více....
Re: Huštění pneumatik
mám monitoring a při jízdě se zatíženým (5 lidí zahrádka) autem na dálnici se tlak ze studeného 2,6 zvedne na 3 zahřáté.
Ted při normálním ježdění se z ranních studených 2,2 zvedne na provozních 2,6. Takže se zvedá dejme tomu stabilně o 0,4.
pneu MT Goodrich 255/75/16
Ted při normálním ježdění se z ranních studených 2,2 zvedne na provozních 2,6. Takže se zvedá dejme tomu stabilně o 0,4.
pneu MT Goodrich 255/75/16
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Huštění pneumatik
Tak jsem na to zase narazil. Pry idealni je rust o 4 psi (~0.27 atm): https://www.aulro.com/afvb/discovery-2- ... ost1551625pojir píše: ↑12 zář 2017 11:06 Na nejakym australskym foru jsem kdysi cetl takovy fajn navod, jak najit vhodny tlak pro dany zpusob pouziti (teren + rychlost + okolni teplota). Bylo to zalozeny na tom, ze pouzitim se guma zahreje a tlak uvnitr vzroste. A tlak za studena by mel byt takovy, aby to vzdycky vzrostlo o nejakou konkretni konstantu. Nedari se mi to ted najit a nepamatuju si presny cisla, snad me nekdo doplni.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.