voda v oleji
Moderátor: Safraporte
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
voda v oleji
Tak aby toho nebylo málo tak jsem dostal pod stromeček zase další dárek nejdřív servo a teď to vypadá minimálně na těsnění pod hlavouZtrácí se voda,olej mlěčnej a z výfuku býlý kouř.Jestli to bude hlava válcu tak už končím už nemám na to peníze za novou se mi 15000kč.dávat opravdu nechce.
- Mirda_Disco
- Příspěvky: 127
- Registrován: 25 lis 2012 17:57
- tel.: 777325858
- auto: Disco II
- Bydliště: Forbes
Re: voda v oleji
Je mi jasné jak ti je. Já koupil před Vánocema auto v bazaru a po ujetí 25Km olej ve vodě. Prasklá hlava. Už měsíc čekám,že to opraví a nic. Tak jsem taky naštvanej. Čekal jsem od Land Rover víc.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: voda v oleji
No hlavy bych se tolik nebál. Spíš aby nebyla posunutá vložka válce.
Hlavu mám použitou, ale třeba to bude opravdu jenom to těsnění. Víš doufám, že se má po 80ti tis km měnit preventivně. Je to u Free 1,8 v servisních pracích.
K
Hlavu mám použitou, ale třeba to bude opravdu jenom to těsnění. Víš doufám, že se má po 80ti tis km měnit preventivně. Je to u Free 1,8 v servisních pracích.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
snad to bude jen to těsnění nemrznoucí směs jsem tam měl tak mrazem to prasknout nemohlo to vím zcela jistě.
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
mužete mi poradit jaké mám zvolit těsnění na tu opravu?
Re: voda v oleji
Mal som to pred mesiacom alebo dvoma/troma/ .Zacalo to zrat stale viac vody,a nakoniec dym z vyfuku a koniec.Bolo to tesnenie pod hlavou.Vymena aj remena,aby sa to nemuselo robit neskor. Vsetko dokopy 800 € . Preco by mala byt praskla hlava?
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
2OOOO za 3 hodiny práce no to je prda.
- bata
- Příspěvky: 420
- Registrován: 26 dub 2011 19:37
- tel.: 607 168 746
- auto: Freelander I + II
- Bydliště: Kolín
Re: voda v oleji
Je to dost, ale asi je v tom minimalne:ducek píše:2OOOO za 3 hodiny práce no to je prda.
zkouška natlakováni
zabroušení
těsnění
nové šrouby
řemen
vodní pumpa
a možná něco dalšího...
Land Rover Freelander 1.8 / 99, Freelander 2 HSE i6 3.2 / 2007
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :
Objednané položky:
1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč
a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Objednané položky:
1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč
a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Re: voda v oleji
Material ma stal 400 € , robota stala 380 € ,dal som ujovi dokopy 800 € .Zasluzi si.Udrzuje moj vozovy park uz dlho.
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
Tak mám hotovo auto opraveno díly na auto: 6000 a cena opravy 3000kč.to je super ne?
Re: voda v oleji
very good! a na zdravie !
LR Freelander 1,8 , Fiat Ducato obytne auto , Suzuki Samuraj 1,3 , Mercedes C 180 sport coupe kompresor .
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
taky jsem koukal na tu cenu jako blázen jiní za to dávají 20000kč a já jen 9000kč. mám výborného mechanika.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: voda v oleji
To je opravdu dobrá cena Seznámíš mne s tím mechanikem? Myslím, že ho nutně potřebuju znátducek píše:taky jsem koukal na tu cenu jako blázen jiní za to dávají 20000kč a já jen 9000kč. mám výborného mechanika.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
- ducek
- Příspěvky: 114
- Registrován: 22 úno 2010 19:59
- tel.: 728899221
- auto: freelander 1.8+LPG
- Bydliště: Žebrák
- Kontaktovat uživatele:
Re: voda v oleji
jasně když budeš chtít dám ti na něj kontakt
Re: voda v oleji
Nechci Tě děsit... ale 960,- stojí JEDEN šroub - a je jich tam 10.ducek píše:tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :
Objednané položky:
1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč
a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Proto má tenhle motor špatnou pověst... lidi to "bastlej"... a pak se diví, že těsnění pořád odchází.
Je to celohliník... super motor... ale prostě jednopu za čas potřebuje nový těsnění s NOVÝMA ORIGINÁLNÍMA šroubama.
A je klid...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
-
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Re: voda v oleji
Nevím co máte proti Common Railu. Já mám TD4 od 09.2009 a nemusel jsem na něj ještě sáhnout (a nalítáno má 215 000 km)bene píše:...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re: voda v oleji
Promiň ale je to blbost, 960kč stojí všechny šrouby...bene píše:Nechci Tě děsit... ale 960,- stojí JEDEN šroub - a je jich tam 10.ducek píše:tak to je good ja si včera obědnal díly na tu opravu :
Objednané položky:
1x CDU2160 - Řemen servopumpy (CDU2160 (Náhrada)) = 78 Kč
1x LKG100300 - Těsnění výfukového potrubí (LKG100300G (OEM)) = 140 Kč
1x LVB500190 - Těsnění hlavy motoru (LVB500190G (OEM)) = 810 Kč
1x LVP100630L - Těsnění víka ventilů (LVP100630L (Náhrada)) = 270 Kč
1x PQS101130 - Řemen alternátoru (s klimou) (PQS101130A (OEM) QH) = 190 Kč
1x WAM2293LK - Sada šroubů hlavy motoru 1.8 (WAM2293LK (OEM)) = 960 Kč
1x LPW100180L - Olejový filtr (LPW100180LU (OEM) UFI) = 100 Kč
1x Samolepka LITEP4X4 = 0 Kč
Celková cena objednávky: 2 698 Kč
a ještě musím koupit olej do motoru +servo olej+chladící kapalina
Proto má tenhle motor špatnou pověst... lidi to "bastlej"... a pak se diví, že těsnění pořád odchází.
Je to celohliník... super motor... ale prostě jednopu za čas potřebuje nový těsnění s NOVÝMA ORIGINÁLNÍMA šroubama.
A je klid...
Pořád levnější, než "údržba" common-railu.
A Common rail stojí za houby Včera mne málem nechal 250km od baráku
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: voda v oleji
To máš dobrý za ty peníze.. já dloouho na to těsnění kašlal, jen to trošku žralo vodu tak jsem jednou za týden dolil.. mno a skončil jsem v tom dohromady za 18000,- jen za díly tedy i s hlavou která mi praskla a dělal jsem si to z finančních důvodů sám. Jinak bez tý hlavy to máme stejný
A mám dotaz na odborníky.. slyšel jsem, že těsnění se měnit nemusí, jako spíš preventivně jednou za rok pouze šrouby co držej hlavu. Prý v těsnění jako takovém problém není, ale příčina všeho tohodle trápení u 1.8 je, že se ty šrouby, které jsou snad půlmetrové časem natáhnou.
A mám dotaz na odborníky.. slyšel jsem, že těsnění se měnit nemusí, jako spíš preventivně jednou za rok pouze šrouby co držej hlavu. Prý v těsnění jako takovém problém není, ale příčina všeho tohodle trápení u 1.8 je, že se ty šrouby, které jsou snad půlmetrové časem natáhnou.
Re: voda v oleji
Ato jsi vycetl kde ? Doporucena vymena tesneni je 80tis km ,pokud povolis srouby tak urcite musis vymenit i tesneni a srovnat hlavu ,plSa píše:To máš dobrý za ty peníze.. já dloouho na to těsnění kašlal, jen to trošku žralo vodu tak jsem jednou za týden dolil.. mno a skončil jsem v tom dohromady za 18000,- jen za díly tedy i s hlavou která mi praskla a dělal jsem si to z finančních důvodů sám. Jinak bez tý hlavy to máme stejný
A mám dotaz na odborníky.. slyšel jsem, že těsnění se měnit nemusí, jako spíš preventivně jednou za rok pouze šrouby co držej hlavu. Prý v těsnění jako takovém problém není, ale příčina všeho tohodle trápení u 1.8 je, že se ty šrouby, které jsou snad půlmetrové časem natáhnou.
ale urcite ne kazky rok ,jedine ze rocne najedes tech 80tis