Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
Moderátor: Safraporte
Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
Všetkých Vás zdravím. Prišiel som sem s dôverou, že nájdem podporu a pomoc u skúsených, praxou a užívaním LR zušľachtených autorít, a možno niekomu pomôžu moje skúsenosti.
Trápi ma nie LR ale služby spojené s jeho servisovaním. V tejto veci tu hľadám podporu. Mám FREELANDER 2, ktoý mi slúžil k plnej spokojnosti až do posledného pol roka, kedy mi začalo odchádzať turbo. Je v záruke, tak som hľadal servis v záručnej opravovni. ZLÉ SKÚSENOSTI ! ! !
Pol roka - konkrétne sedem servisných opráv - a auto mi stále nechodí, ako má.
Poraďte mi, prosím, je v strednej Európe niekto (servis), kto rozumie svojej robote, má profesnú česť a váži si zákazníka?
Podrobnosti poruchy a prístup spomínaného značkového servisu, samozrejme aj s presnou identifikáciou a adresou pre varovanie ostatných majiteľov LR, sem napíšem neskôr.
Vás zdravím, Bushdog.
Trápi ma nie LR ale služby spojené s jeho servisovaním. V tejto veci tu hľadám podporu. Mám FREELANDER 2, ktoý mi slúžil k plnej spokojnosti až do posledného pol roka, kedy mi začalo odchádzať turbo. Je v záruke, tak som hľadal servis v záručnej opravovni. ZLÉ SKÚSENOSTI ! ! !
Pol roka - konkrétne sedem servisných opráv - a auto mi stále nechodí, ako má.
Poraďte mi, prosím, je v strednej Európe niekto (servis), kto rozumie svojej robote, má profesnú česť a váži si zákazníka?
Podrobnosti poruchy a prístup spomínaného značkového servisu, samozrejme aj s presnou identifikáciou a adresou pre varovanie ostatných majiteľov LR, sem napíšem neskôr.
Vás zdravím, Bushdog.
Naposledy upravil(a) Bushdog dne 22 pro 2014 08:31, celkem upraveno 1 x.
Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita
Tak k veci :
Slabý výkon motora sa prejavuje tým, ako by motor postupne strácal turbo až jeho výkon ide na úplnú nulu. Zaujímavé je to, že keď je motor studený, turbo podáva výkon stopercentný. Akonáhle sa dostane motor do prevádzkovej teploty, presnejšie na hornú hranu normálnej prevádzkovej teploty, "výkonnostná krivka" turba stráca strmosť - výkon turba nabieha pomalšie, účinok turba sa začína prejavovať stále pri vyšších otáčkach, až nakoniec turbo zmizne úplne a z auta je čistý soft diesel. Ak ale auto odstavím a nechám motor úplne vychladnúť, tak zase turbo beží na plný výkon. Samozrejme, čím je vonku teplejšie, tým rýchlejšie ide turbo do kolien. Diagnostika palubného počítača neukáže žiadnu závadu, motor nejde do redukovaného výkonu, diagnostika v servise nenašla žiadnu závadu - ani stopa po poruche - ani pri okamžitom meraní, ani v pamäti porúch. Asi systémom pokus-omyl "servismeni" vymenili škrtiacu klapku nasávaného vzduchu, vymenili snímač nasávaného vzduchu a dnes vymenili celé turbo aj s hadicami. NIČ ! ! ! - Stále to isté. Keď sa motor zohreje, môžem na plynovom pedále stepovať jak Korn, reakcia na výkone auta žiadna. "Odborníci" zo servisu posielali vraj údaje načítané z auta do Anglicka do fabriky a tie výmeny vraj robili na základe odporučení od výrobcu. Tak buď angličania nevedia čo vyrobili, alebo ma páni v servise ojebabrávajú! Tudy cesta nevede.
Ak už niekto z Vás zažil takýto zázrak s turbom - dajte echo čo s tým mám robiť.
Slabý výkon motora sa prejavuje tým, ako by motor postupne strácal turbo až jeho výkon ide na úplnú nulu. Zaujímavé je to, že keď je motor studený, turbo podáva výkon stopercentný. Akonáhle sa dostane motor do prevádzkovej teploty, presnejšie na hornú hranu normálnej prevádzkovej teploty, "výkonnostná krivka" turba stráca strmosť - výkon turba nabieha pomalšie, účinok turba sa začína prejavovať stále pri vyšších otáčkach, až nakoniec turbo zmizne úplne a z auta je čistý soft diesel. Ak ale auto odstavím a nechám motor úplne vychladnúť, tak zase turbo beží na plný výkon. Samozrejme, čím je vonku teplejšie, tým rýchlejšie ide turbo do kolien. Diagnostika palubného počítača neukáže žiadnu závadu, motor nejde do redukovaného výkonu, diagnostika v servise nenašla žiadnu závadu - ani stopa po poruche - ani pri okamžitom meraní, ani v pamäti porúch. Asi systémom pokus-omyl "servismeni" vymenili škrtiacu klapku nasávaného vzduchu, vymenili snímač nasávaného vzduchu a dnes vymenili celé turbo aj s hadicami. NIČ ! ! ! - Stále to isté. Keď sa motor zohreje, môžem na plynovom pedále stepovať jak Korn, reakcia na výkone auta žiadna. "Odborníci" zo servisu posielali vraj údaje načítané z auta do Anglicka do fabriky a tie výmeny vraj robili na základe odporučení od výrobcu. Tak buď angličania nevedia čo vyrobili, alebo ma páni v servise ojebabrávajú! Tudy cesta nevede.
Ak už niekto z Vás zažil takýto zázrak s turbom - dajte echo čo s tým mám robiť.
Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita
madzichladic stlaceneho vzduchu ??
Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita
Ďakujem za typ. 4o by s tým medzichladičom mohlo byť - deravý?, špinavý?, ..., nefunkčný? ... ja som stavbár autám rozumiem len ako užívateľ...
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Te salutant... .... servis a jeho kvalita
odkial si ? skus pootravovat Kokeska memberlist.php?mode=viewprofile&u=2627 je to šikovník šikovný do elektriky, samozrejme aj mechaniky a landroverom rozumie,mal by si to mat z SK k nemu najblizsie ...mozno by si mal zmenit nazov vlakna
Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
Som z Rimavskej Soboty = každý servis ďaleko. Ale ak treba, musí ísť hora za Mohamedom.
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
hmmm tak to teda byvas fakt trochu bokom ,skusal si mu pisat SZ,alebo telefonovat ? on totiz dost casto chodi aj na SK (ale netusim ci aj do vasich koncin...) a v tomto vynimocnom pripade by mozno mohol prist mohamed k hore ,alebo by sa mohli objekty stretnut niekde... hlavne to chce komunikovat s ním,ja ti ho len mozem odporucit ako sikovneho odbornika na LR ...napis mu SZ,lepsie zavolaj isto sa nejako dohodnete.
Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
Ďakujem Balú, napísal som mu SZ - teraz trpezlivo čakám na odpoveď.
Re: Nespoľahlivé a nefunkčné turbo
Dobrý den,neřešili jste někdo stejný problém?Po zahřátí a při vyšší venkovni teplotě přestane jít turbo,auto vůbec nejde do otáček.EGR,váha vzduchu už měněna.Diagnostika psala váhu vzduchu.