Poraďte prosím, co dělat, mám olej v sání, od hadice odvětrání ventilového víka motoru, která je připojena na sání motoru, hned za vzduchovým filtrem. Hadice jsou zevnitř celé mastné a odkapává znich olej, teče to až do intercooleru a dál nejspíš do turba a motoru.
Motor jede za studena normálně cca po 15km jízdý až se nejspíš zahřeje olej v motoru a začne to asi více funět přestane motor táhnout, nejde do otáček a spotřeba rapidně roste k 12l. Nějaká rada co dělat, jak to vyřešit? Zkušenosti?
Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
Moderátor: Safraporte
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
Každej turbo motor má olej v sacím traktu. To že ti to blbě jede nebude tim olejem. Zajed na diagnostiku protože to může byt cokoli.
Re: Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
ked je olej v nasavani to je ok ak teda ho tam neni vela.
skus skontrolovat plastove trubky od turba zvyknu prasknut a tazko sa to kontroluje neni to vobec vidiet,
skus skontrolovat plastove trubky od turba zvyknu prasknut a tazko sa to kontroluje neni to vobec vidiet,
- TOMAS83
- Příspěvky: 340
- Registrován: 13 led 2011 13:58
- auto: Freelander + RRS
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
Re: Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
Olej v sání u dieselu je normal.Pokud toho tam není mraky..pokud to přestává táhnout, sám můžeš zkontrolovat veškeré podtlakové hadice..od ventilu..nedávno sem výkon resil taky.hadicky stojí pár korun a je lepší to vše vyměnit..pak diagnostika..a uvidíš..
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm, rozšířeno,225/80/16,zahrádka,CB aktuálně se pracuje na barvě RAPTOR Black
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
Re: Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
Tak olej v sání je prý normál, vyměněna váha vzduchu, načtená diagnostika, neukazuje žádnou závadu, proveden kouřový test na těsnost hadic sání vše ok. Origo servis to nechal nastartované do zahřátí, pak to opakovaně projížděli cca 50km prý ok. Mě po ujetí 35km s naloženým přívěsem cca 1t zatížení opět zhorešený tah motoru oproti studenému motoru o 35-40 procent. Mírné zlepšení tam je, ale jinak pořád závada přetrvává. Ještě je tam neťesnící intercooler, tak ho vyměním a budu doufat, že to bude vyřešené. Ale nevím. Má někdo nějaké nápady co by to mohlo způsobovat?
Re: Olej v sání motoru, Free2 2.2Td4 112kW
Ahoj
Ten zeleny olej to je z klimatizacie hned vedla toho intercooleru je ventil od klimatizacie.asi je tam uz stare tesnenie.
Ten zeleny olej to je z klimatizacie hned vedla toho intercooleru je ventil od klimatizacie.asi je tam uz stare tesnenie.