Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Moderátor: Safraporte
- Mek64
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05 črc 2018 10:47
- tel.: 722711799
- auto: LD Freelander 2
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Po výměně palivového filtru nelze nasát naftu z nádrže. Čerpadlo běží a nedává. Nádrž je z poloviny plná. Nikde nic neteče a naftové potrubí nepřisává vzduch. Nechce se mi sundavat nádrž. Poradíte mi, jak to udělat jinak? Díky
Re: Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
U Feliny 1,9D jsem povolil odvzdušňovák na čerpadle, do hrdla nádrže dal hadici od kompresoru, ucpal hadrou a pustil vzduch. Jak to bylo protlačené, tak se čerpadlo chytlo a fachčí.
Free 1.8, 5dv, r.v. 2000
Re: Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Takhle sem to dělal já:
3) Palivový filtr https://www.youtube.com/watch?v=tkwYJMPDcrM
Zase jednoduché, sundat kryt motoru(dva šrouby), odšroubovat kovový držák a seš u filtru. Na videu to kluci trošku posrali, protože tam hodili nový filtr a rovnou nastartovali. Pak říkaj, že jim auto chcíplo a museli soustavu odvzdušnit což dělali nějak prasácky, proto se na druhou část od těch kluků vůbec nedívej. Našel jsem několik způsobů na to odvzdušnění. Někteří do toho tlačí vzduch přes nádrž, někteří píšou, že stačí pouze otevřít nádrž a systém se odvzdušní sám a někteří prostě nacucnou do palivového filtru naftu. Mě přišlo nejjednodušší nainstalovat filtr, napojit jen tři hadice a přes 4tý vstup do filtru nasát palivo viz. tohle video https://youtu.be/E7SJwj6jKsc?t=9m18s. Nechal sem zároveň i otevřenou nádrž. Jakmile mi z filtru už nešly žádné bublinky ale jen nafta, tak jsem to odpojil, rychle připojil poslední hadici a nastartoval, nechal běžet +- 5 minut na volnoběh a v pohodě. Druhé startování nebylo úplně na drc ale naskočilo a doteď jezdím, takže to všechno přežilo.
3) Palivový filtr https://www.youtube.com/watch?v=tkwYJMPDcrM
Zase jednoduché, sundat kryt motoru(dva šrouby), odšroubovat kovový držák a seš u filtru. Na videu to kluci trošku posrali, protože tam hodili nový filtr a rovnou nastartovali. Pak říkaj, že jim auto chcíplo a museli soustavu odvzdušnit což dělali nějak prasácky, proto se na druhou část od těch kluků vůbec nedívej. Našel jsem několik způsobů na to odvzdušnění. Někteří do toho tlačí vzduch přes nádrž, někteří píšou, že stačí pouze otevřít nádrž a systém se odvzdušní sám a někteří prostě nacucnou do palivového filtru naftu. Mě přišlo nejjednodušší nainstalovat filtr, napojit jen tři hadice a přes 4tý vstup do filtru nasát palivo viz. tohle video https://youtu.be/E7SJwj6jKsc?t=9m18s. Nechal sem zároveň i otevřenou nádrž. Jakmile mi z filtru už nešly žádné bublinky ale jen nafta, tak jsem to odpojil, rychle připojil poslední hadici a nastartoval, nechal běžet +- 5 minut na volnoběh a v pohodě. Druhé startování nebylo úplně na drc ale naskočilo a doteď jezdím, takže to všechno přežilo.
- Mek64
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05 črc 2018 10:47
- tel.: 722711799
- auto: LD Freelander 2
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Díky, jdu zkoušet. (Ale asi nebudu tak geroj na sání pusou...)
Re: Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Já použil tohle a brnkačka: https://www.autokelly.cz/Product/NR-150-1665/3820612
- Mek64
- Příspěvky: 31
- Registrován: 05 črc 2018 10:47
- tel.: 722711799
- auto: LD Freelander 2
- Bydliště: Kdyně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna naftového palivového filtru LD TD4 2010
Tak to vypadá hodně dobře