Takže vstrekovač ktorý mal malý odpor akčného člena som dnes vymenil samozrejme nepomohlo bez zmeny
Osciloskopom mi to merali v diesel servise Bosch ale myslím že ani netušili čo merajú. Neviem zistiť príčinu prečo kolíše tlak v rampe. Ako náhle padne tlak na 15 MPa vtedy motor zakokce. Potom vybehne na 35 MPa. Keď ho zaťažím zapnutim vyhrievania okien tlak sa ustáli od 28 do 32 MPa a motor ide pekne aj za tepla.
mipr som z Kremnice ak máš ten servis v Stupave tak tam som bol.
Freelader 2 TD4 motor problém
Moderátor: Safraporte
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelader 2 TD4 motor problém
Když rozsvítíš světla taky se to ustálí?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Freelader 2 TD4 motor problém
Co live data nebo data loger.
Když sledujete tlak v railu co přitom dělá regulační ventil na čerpadle.
Když sledujete tlak v railu co přitom dělá regulační ventil na čerpadle.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.