Sundej nebo nech si nekde sundat kardan (ten se sundava cely vcetne visco a tech unasecu-lozisek). U diffu mylsim ze jsou 4 srouby, vepredu myslim ze 6 sroubu a pak ty drzaky u visco (unasece) kazdy 2 srouby. Nic sloziteho.
Pak uvidis....myslim si, ze to huceni prestane...pokud ano, jednoznacne ty loziska (ty dva drzaky u visco). Taky jsem mel zkusenost...vysypaly se mi obe, vymenil jsem je a po 2000 km znovu (holt koupil jsem napred nejlevnejsi kase).
Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Moderátor: Safraporte
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Joo bude to jak píšeš nějak to budeme muset zjistit jsem z toho v depresi a to se mi nestává. Že jsou ložiska u visko spojky špatný jde zjistit i jinak než sundáním kardanu??? To co mně trošku těší že neklepe předek a mám nový brzdy heč
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Hele, ja zazival pred 7 rokama to same. U mne to bylo tak, za ja byl totalni neznalek techto aut a kdyz mi prislo po prvnim servisu (jednoho lokalniho domomechanika) auto domu a hucelo furt stejne a ja vyplaznul 12 tis, tak jsem myslel, ze zesilim. Dal jsem to jinam a tam zjistili, ze mi huci pneumatiky. Vubec me to nenapadlo...
Spatny lozisko poznas pri otaceni tim loziskem, ale na tom kardanu s tim jde blbe otacet. Jde to teda poznat, ze proste neco pri roztoceni slysis, ale mnohem jistejsi je kardan nandat zpatky...to je otazka ctvrt hodiny, pokud mas moznost nekam zajet na rampu, lepsi je to ale ve dvou. Ale to Ti doporucuju udelat... Ja to absolvoval dvakrat. Poprve jsem si taky myslel, ze mam rozsypanou IRD, pac to byl silenej zvuk, podruhe jsem uz vedel, pac mi ty loziska odesly asi po 2 tis km, tak jsem koupil lepsi a od te doby klid.
Takovej vyraz blaha, kdyz jsem dal novy pneumatiky a huceni bylo pryc, to se neda zazit pokazdy Vlastne od te doby auto facha jak ma...az na vymenu servocerpadla.
Spatny lozisko poznas pri otaceni tim loziskem, ale na tom kardanu s tim jde blbe otacet. Jde to teda poznat, ze proste neco pri roztoceni slysis, ale mnohem jistejsi je kardan nandat zpatky...to je otazka ctvrt hodiny, pokud mas moznost nekam zajet na rampu, lepsi je to ale ve dvou. Ale to Ti doporucuju udelat... Ja to absolvoval dvakrat. Poprve jsem si taky myslel, ze mam rozsypanou IRD, pac to byl silenej zvuk, podruhe jsem uz vedel, pac mi ty loziska odesly asi po 2 tis km, tak jsem koupil lepsi a od te doby klid.
Takovej vyraz blaha, kdyz jsem dal novy pneumatiky a huceni bylo pryc, to se neda zazit pokazdy Vlastne od te doby auto facha jak ma...az na vymenu servocerpadla.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Tak jsme zjistili mrtve lozisko pp kola. Po 10tkm po vymene....
A take silenbloky na zadnich pricnych ramenech.
A take silenbloky na zadnich pricnych ramenech.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Jojo je to tak, Miky ví kde šáhnout
- Mailen
- Příspěvky: 93
- Registrován: 23 říj 2018 09:24
- tel.: 608403899
- auto: Free 1 TD4 2006
- Bydliště: Třinec
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Zdravím. Nemáte náhodou někdo nějaký úžasný fígl na sundání kardanů z Visco? Ten přední prostě nejde sundat a ani se nehne. Použil jsem tupou sílu, mezikus mezi šroub, uvolňovač šroubů a kdejake šílenosti včetně modlení. Ten zadní šel sundat v pohodě, možná i proto, že na něm chybí jeden zub, je to možné? Dík za každou radu i šílenou.
- Matz
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 led 2013 16:55
- auto: D3, 2x Free Td4
- Bydliště: kousek od Pernštejna
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Vohřát švajcem nebo jiným teplometačem
A potom opět tupou silou
A potom opět tupou silou
D3 HSE tdv6 2006
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
Free SE Td4 2004 4x2 + chip
Free Td4 2001 4x4, +2"
- Mailen
- Příspěvky: 93
- Registrován: 23 říj 2018 09:24
- tel.: 608403899
- auto: Free 1 TD4 2006
- Bydliště: Třinec
Re: Servis, mechanik nebo někdo kdo tomu rozumí na Free 1 - Moravskoslezský kraj.
Tak nahřívání nepomohlo. Pomohlo až 5kg kladivo s klíny a zbiječka, no maras.