Td4 2003 cukalo a zdechalo

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
spacil.m
Příspěvky: 81
Registrován: 10 úno 2018 19:50
tel.: 776802777
auto: Discovery 2 TD5,

Td4 2003 cukalo a zdechalo

#1 Příspěvek od spacil.m » 22 bře 2019 12:22

Tak jsem řešil problém na svém pracantovi, poslední dobou nepravidelný chod na volnoběh, a dva poslední dny se začala rozsvecovat kontrolka motoru společně s vynechavanim paliva.
Po přečtení zdejších vláken jsem dospěl k závěru, že bude nejspíš problém na takovém cidle railu.
Takže kontrola, vyčištění sacího labyrintu, egru a vyčištění konektoru na cidle :clap.
A ejhle je po problému, pravidelný chod, žádné cukani a kontrolka žádná :skleb
Nicméně konektor zlehka zelený... No v úterý jde ještě do Cartecu a uvidíme o bude v paměti....

Uživatelský avatar
Mailen
Příspěvky: 93
Registrován: 23 říj 2018 09:24
tel.: 608403899
auto: Free 1 TD4 2006
Bydliště: Třinec

Re: Td4 2003 cukalo a zdechalo

#2 Příspěvek od Mailen » 08 dub 2019 21:48

Tak co jak to dopadlo, nebo co bylo příčinou? Mě to taky dělalo, až na ty kontrolky, tankoval jsem na jiné benzínce než normálně. 150km v poho na jeden zátah a po menší pauze na hajzlíku a opětovném nastartování to začalo sem tam pokuckávat, pomohlo jedině totální přidání plynu až na podlahu. Děje se tak pouze po delší jízdě. Tak nevím, už jsem natankoval novu nádrž a dělá to sem tam zase. Zajímavé, že to dělá jenom na chvíli, po pár vteřinách se to zase vrátí do normálu.

Uživatelský avatar
spacil.m
Příspěvky: 81
Registrován: 10 úno 2018 19:50
tel.: 776802777
auto: Discovery 2 TD5,

Re: Td4 2003 cukalo a zdechalo

#3 Příspěvek od spacil.m » 14 dub 2019 22:04

Dělal to zaoxidovany konektor na liště railu. Diagnostika naprosto bez chyby. Takže pokud někdo má podobné příznaky, tak ať koukne po konektorech na palivovém systému, stačí je vystrikat kontaktolem. :yes

Uživatelský avatar
Mailen
Příspěvky: 93
Registrován: 23 říj 2018 09:24
tel.: 608403899
auto: Free 1 TD4 2006
Bydliště: Třinec

Re: Td4 2003 cukalo a zdechalo

#4 Příspěvek od Mailen » 16 dub 2019 20:07

Tak jsem to všechno rozebral, vypucoval sání, vystříkal kontaktolem, akorát jsem udělal malou modifikaci, vyhodil jsem celý ERG ventil a dal tam tu atrapu. Zatím jsem jezdil jenom po městě, ale vypadá to ok. Akorát než jsem vyhodil ERG tak z výfuku šlo cítit jakoby "plyn" (smrdí tak všechny diesly, jestli víte co mám na mysli) a to jsem měl odpojenou tu podtlakovou hadičku, takže předpokládám, že byl zavřeny i když teď jsem na pochybách. Smrdí to teď jako klasický diesel a všiml jsem si, že než se zahřál tak trochu kouřil a motor má teď takový jiný chod a projev. Že by ve finále odešel katalyzátor? Je to normální po vyřazení ERG ten smrad? Nebo je zrada zase někde jinde?

Odpovědět