F1 - Vstřikovací trysky

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Lawro
Příspěvky: 14
Registrován: 06 úno 2020 21:46
tel.: 704705902

F1 - Vstřikovací trysky

#1 Příspěvek od Lawro » 18 úno 2020 17:27

Zdarek,
Řešili jste výměnu vstřikovacích trysek za lepší, které bez dalšího upgradu jiných částí motoru normálně fungují a zvyšují výkon? (td4 82kW)...
Pro příklad dám opět bývalou Octavii, standardní trysky od Boshe jsem vyměnil za trysky Sprint 764. U Boshe jsem je nechal seřídit na autě. Bez dalšího upgradu se mi zvýšil výkon auta o 17kW. Okamžitě po výměně to šlo poznat na jízdních vlastnostech. Spotřeba se zvýšila nepatrně.
Diky za reakce

Uživatelský avatar
Jenda91td4
Příspěvky: 229
Registrován: 05 bře 2019 22:51
tel.: 737544903
auto: F1 D2

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#2 Příspěvek od Jenda91td4 » 19 úno 2020 22:05

Td4 je Common rail dost udělá Chiptuning
Myslím že trysky sprinte 764 byli jen na rotačky 66kw a 81kw
Stavíš freelendra na Dakar ? 😂

Lawro
Příspěvky: 14
Registrován: 06 úno 2020 21:46
tel.: 704705902

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#3 Příspěvek od Lawro » 20 úno 2020 21:25

Jj dělalo se to jen na rotacky, ale snad je i něco na ComonRail? Nevím, celkem mě zajímají možnosti zvýšení výkonu u tohoto motoru. Bmw dělali stejný motor v modelu 320 s výkonem 110kW, bez chipu. Na chipu lze dosáhnou větších hodnot. Tak někde musi být rozdíl, rozhodně to bude v tryskach, čerpadlu a i v turbu. A zajímám se o to kvůli tomu, že samozřejmě mám zájem zvýšení výkonu, ale rozumně bych se chtěl dostat na těch 110kW s čipem, což by ten motor měl zvládnout.
Pokud má někdo nějak upravovany, budurad za reakci. Nejde toho moc najít, proto každá rada dobrá. Ať už z výměny trysek, turba, zvětšení IC, předělání sání vzduchu apod..

lenham3
Příspěvky: 457
Registrován: 19 led 2010 21:08
Bydliště: Zlin/Uherske hradiste

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#4 Příspěvek od lenham3 » 20 úno 2020 21:57

Nevim jak u freelandera ,ale u roveru 75 mam v origo diagnostice T4 cedečko od xpover upgrade na přehrati mapy na 110kw u TD4,kdyz to mel rover tak bude neco podobneho existovat i pro freelander v te době to byla společna firma :hmm:

Lawro
Příspěvky: 14
Registrován: 06 úno 2020 21:46
tel.: 704705902

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#5 Příspěvek od Lawro » 22 úno 2020 08:09

Zde pripinam scrsht chipu před a po pro LR Freelander TD4 82kW, tedy comon Rail vyráběny do roku 2006.
Po chipu a úpravě grafu jde na motoru jít až na 108kW a 330Nm.
Přílohy
20200222_080326.png

Lawro
Příspěvky: 14
Registrován: 06 úno 2020 21:46
tel.: 704705902

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#6 Příspěvek od Lawro » 22 úno 2020 08:13

A tady pro změnu graf chipu u BMW E46 320D 110kW, stejný motor jako LR Freelander, tedy comon Rail, motorizace vyráběna do roku 2005.
Po úpravě je tady možno dosáhnout 132kW a 413Nm. Teď mi řekněte, jak je to možný že je tam takový rozdíl :D motor, co čtu na BMW fóru je skvělý, vydrží a prodávají se kusy s najezdem 500k km. Myslím že motor v LR, pokud je takto poddimenzovany a majitel pokud měnil olej, tak musí být ve skvěle formě a min Chip na 108kW zvládne levou zadní, ale jak to že v BMW mají o 30kW víc?
Přílohy
20200222_080506.png

Uživatelský avatar
Jenda91td4
Příspěvky: 229
Registrován: 05 bře 2019 22:51
tel.: 737544903
auto: F1 D2

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#7 Příspěvek od Jenda91td4 » 22 úno 2020 22:47

Je možný že je to schválně kvůli ird nebo visco spojky nebo kvůli setrvaku 😶

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: F1 - Vstřikovací trysky

#8 Příspěvek od dabartos » 23 úno 2020 00:29

lenham3 píše: 20 úno 2020 21:57 Nevim jak u freelandera ,ale u roveru 75 mam v origo diagnostice T4 cedečko od xpover upgrade na přehrati mapy na 110kw u TD4,kdyz to mel rover tak bude neco podobneho existovat i pro freelander v te době to byla společna firma :hmm:
Takový CD bych potřeboval... neprodal bys kopii??
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět