Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Moderátor: Safraporte
Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Nemá někdo odkaz jak nastavit vačky na 2,2SD? Asi se mi protočilo nějaké kolo na sekundárním rozvodu, ale jak ověřit co je špatně?
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Vyfot to. Umyte a ciste.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Tak rozebráno... Asi je protočená vačka - viz foto, v reálu je na spoji vačky a ozubeného kola otřep jak by se něco otočilo. Co je taky jasné, je že jsou zničené některé vahadla Otázka je jak tyhle motory trpí na ohnuté ventily a jestli to znamená hlavu ven a ventily vyměnit, nebo ne...
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Kazdopadne hlavu dolu. Jestli je to protocene na kole tak je to ok. Ale stava se ze se pohne vacka hrideli. To je horsi. Kdyz jsou dve vedle sebe je se od ceho chytit. Vyrovnat a bodnout tigem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
je to protočené na kole s řetězem, kolo na rozvodový řemen vypadá OK.
Vačku vezmu asi novou, nebo jinou z funkčního motoru. Nemám podle čeho ji nastavit.
Hlava musí dolů proč? Nestačí vyndat vačku a vyměnit vahadla? respektive na co se na té sundané hlavě ještě zaměřit? Nechci to odrbat, ale o tom motoru vlastně nic nevím, tak ať pak jiný problém nezničí repasovanou hlavu hned po montáži...
Vačku vezmu asi novou, nebo jinou z funkčního motoru. Nemám podle čeho ji nastavit.
Hlava musí dolů proč? Nestačí vyndat vačku a vyměnit vahadla? respektive na co se na té sundané hlavě ještě zaměřit? Nechci to odrbat, ale o tom motoru vlastně nic nevím, tak ať pak jiný problém nezničí repasovanou hlavu hned po montáži...
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Jsi si jistý, že když se to hlo, tak že se neotiskly ventily na píst? Nebo třeba trošku neohnuly?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Díval jsem se do válců (kamerou) a nevypadá to že by se potkaly. Když to umřelo tak to umřelo potichu, nebyl to ten klasický zvuk oceli bušící do oceli Točí to na startér potichu a má to něco jako kompresi.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Mel jsem to same. Vacka kde je cerpadlo tak tam se pootocilo ozubene kolo na vacce. Hlava dolu a otiskle to nebylo.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Kdyz nastavis rozvody na znacky na retezu vzadu to musi vypadat takhle. My to poznali tak ze ty zuby nebyli svisle
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Dědek
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Ahoj, zeptám se, jaka je příčina že se to protoci? Dík.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Příčina je v instalaci kurvítka výrobcem. Kdyby bylo ozubené kolo na vačce nějak zajišťené (klínek, svar, ohnutý hřebík, cokoli...), tak by se nic nemohlo stát. Takhle to může být otázka kilometrů, způsobu jízdy bo náhody. U mě byl asi problém v provrtaném DPF o kterém se před prodejem prodávajcí zapomněl zmínit. Auto spoušťelo regenerace, které končily neúspěšně po překročení maximální povolené doby, takže výfuková část hlavy musela dostat neskutečně zabrat tepelným namáháním. Ale slyšel jsem o stejné vadě i aut bez DPF a na netu na anglických fórech se to prý objevilo i v záruce...
Já to asi zkusím oživit bez sundání hlavy z motoru. Na UK foru bylo popsané víc případů, kdy jen vyměnili vačku a jezdí dál. Čekají mě do toho i další investice, tak si půlení motoru nechám ujít...
Já to asi zkusím oživit bez sundání hlavy z motoru. Na UK foru bylo popsané víc případů, kdy jen vyměnili vačku a jezdí dál. Čekají mě do toho i další investice, tak si půlení motoru nechám ujít...
- Dědek
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Ok, dík. Takže předejít tomu asi nejde.
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Jde.
Dokud je to ok tak to pribodovat
Dokud je to ok tak to pribodovat
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Tento problem ma aj 2,2 TD4 ?
Re: Nastavení rozvodů vaček FL2 2,2
Všechny FL2 2,2turboropy mají mechanicky stejný motor. Takže asi jo