Jak vybrat RR

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#21 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 12:45

Tatar píše:jo a jestli ho kupíš tak bys měl vědět že se nerad koupe
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=4130
Nevadi, dokoupim plavaci kolo a rukavky :-P :-D
Naposledy upravil(a) Lukas V. dne 12 črc 2009 13:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

Re: Jak vybrat RR

#22 Příspěvek od Tatar » 12 črc 2009 12:56

Lukas V. píše:
Tatar píše: Hoj Lukas, P38 je super auto ale se 4,6 se pod 20l. nedostaneš já ji měl v LGP, teď mám RRC na denní ježdění s dvoustovkou dieslem z Discovery a velká spokojenost.
Tobě bych doporučoval Discovery I. nebo II. a nebo RRC.
Mozna vyznim jako obrovsky hlupak, ale nevim, co je RRC :oops:
Range Rover Classic http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =15&t=7061 ten je můj :D šestý příspěvek
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#23 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 13:35

Tatar píše: Range Rover Classic http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =15&t=7061 ten je můj :D šestý příspěvek
Nadherna klasika... Ale libi se mi vic ta dalsi verze... Jen co jsem cetl, tak nekteri pisou, ze 2,5D je dost mrtvy a ja budu obcas tahat prives a jinak mam dve deti plus kocarek a nakupy, tak aby nebylo pak nebezpecne predjizdeni. U 4,6 LPG zase psali, ze se pali hlava valce. Tak zacinam predpokladat, ze to koupim bez LPG a kazdou jizdu budu muset poradne zvazit...

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2482
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Jak vybrat RR

#24 Příspěvek od moon13 » 12 črc 2009 13:39

námrd píše:Ty jsi se zbláznil ne ? nebo to zkoušíš? co to meleš, že si šetříš od patnácti? tak si ještě šetři na palivo, gumy a ostatní námrdy vole.Povinné havarijní a DAS. A jestli si kupuejš takový auto a budeš nějak počítat servis tak jsi nazdar už tedˇ. Podle toho co jsi napsal ti je čerstvých 18(podle mě 16max). Takže to bude první kšeft s autem na kterým se spálíš. Běž si najít ještě nějákou brigádu. A kup si fáčko. Jsem jenom upřímný, nazdar.
Můžeš nám tady všem říct o co ti jde??? Měl by ses uklidnit člověče!!!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

Re: Jak vybrat RR

#25 Příspěvek od Tatar » 12 črc 2009 14:24

Lukas V. píše:
Tatar píše: Range Rover Classic http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =15&t=7061 ten je můj :D šestý příspěvek
Nadherna klasika... Ale libi se mi vic ta dalsi verze... Jen co jsem cetl, tak nekteri pisou, ze 2,5D je dost mrtvy a ja budu obcas tahat prives a jinak mam dve deti plus kocarek a nakupy, tak aby nebylo pak nebezpecne predjizdeni. U 4,6 LPG zase psali, ze se pali hlava valce. Tak zacinam predpokladat, ze to koupim bez LPG a kazdou jizdu budu muset poradne zvazit...
Mešky to má v naftě a je spokojenej a Eliot koupil HSE 4,6 zapřáhl podval a udělal motor, chyba je že je to původní motor 3,5 a postupem času ho našponovali na 4,6 a ten motor už to nevydržel viz. fórum ten to a další příspěvky http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=6864
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

Re: Jak vybrat RR

#26 Příspěvek od George » 12 črc 2009 15:51

Ahoj,mám 2,5 dse z roku 96, načipováno a spokojenost.Spořeba je kolem 8 - 9 l / 100km,s přívěsem 2,5t asi 11 l.Strašně záleží jak se k tomu budeš chovat.Není to závodní auto a tudíž má v originálu akceleraci asi jako hodně dobrá Felicie.Po načipování je to jiný kafe a včera jsem prohnal Ochcávku,že musel jen zablikat varovkama když jsme se na křižovatce rozjeli každý na jinou stranu (nechyt se panáček, ale snažil se moc se snažil).Prvně se to musí vždycky dobře ohřát a pak už ten motor můžeš zatěžovat,je to dost důležitý, abys neudělal těsnění pod hlavou a nezkroutil ji.Podvozkově jsou obě verze shodný.Ideální je, když si na tom budeš umět hodně věcí udělat sám.Náhradní díly se dají objednat z Anglie a vyjdou hodně příznivě.Je potřeba prohledat fóra a najdeš hodně užitečných informací. 4,6 je krásná záležitost,ale pokud jsi šetřil tak dlouho, jak píšeš, tak bude z finančních důvodů lepší ta naftová varianta.Koukni na prodej vozidel byly tam zajímavý auta třeba od RB.Jsou v dobrém stavu a toto bylo i načipované.O pérování a ostatních záležitostech toho tu bylo napsáno dost a když si to přečteš a přesto koupíš RR,tak jsi stejnej magor jako my a patříš mezi nás.
George :Pohoda:
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vybrat RR

#27 Příspěvek od Mirko » 12 črc 2009 15:58

Ahoj Lukáši,
tady ti píše jedno spálené dítě: Koupil jsem si RRC (ten "spolehlivejší" předchůdce P38) před necelým rokem, jezdil s ním dva měsice a od té doby se opravuje. To by ve stručnosti naznačilo, že bych ho měl proklínat kudyma chodim. To sice dělám taky, ale k Land Roverum, to je láska, u mě již od dětství. Jezdím Rangema od té doby co mám řidičák, takže jsem věděl tak trochu do čeho jdu.
Byl jsem taky v situaci, že jsem si řekl, že teď je čas na pořádný auto, ovšem s tím, že díky tomu, že už jsou 30 let fandové Land Roveru i mé rodiče, tak mám téměř všechny náhradní díly stát v nějakém stavu na zahradě v podobě dalších tři RRC na díly (klidně mě říkej rozmazlené dítě, v tomto ohledu jsem :) ) A věděl jsem, že ho chci jednou zrestaurovat do krásného stavu, tak jak jsem to předtím provedl jednomu Jeepovi. Ale jinak by mě nenapdalo do toho auta jít, prostě bych ho neměl šanci uživit.
Musíš brát v úvahu, že nekupuješ nový auto, že kupuješ auto, které vážně míň než dvacet žere jen, když se ho snažíš ospravedlňvat před přítelkyní, v reálu ne. To, že jsou náhradní díly levnější než u některých škodovek si vynahrazují tím, že je budeš měnit třikrát tak často, a že tak nějak všeho potřebuješ víc: Když jen chceš vyměnít všechny náplně po koupi tak to vyjde na pěkný peníz (motorový olej, chlazení. rozdělovací skříň, diferáky a v převodovce utopíš deset litru krásného červeného ATF a i nádobka na brzdovou kapalinu je větší než u passata, je to maličkost ale strašně se to sčítá), gumy stojí dvojnásobek apd.
Pokud se umíš hrabat v autech, tak to dost pomáhá při vlastnictví Land Rovera, nejlepší je vlastní dílna, náhradní vůz už máš, to je základ)
Range Rover P 38 4,6, jak říkáš, má, relativně ke stáří, poruchový motor (u svého RRC s 3,9 V8, skoro stejný motor, jsem ho právě měnil, ne hlavy, ale bloky praskají!) a to nejen na LPG, praskne ti klidně i bez něho.
Možná jsem teď byl příliš krutý, ale je potřeba si to řádně rozmyslet. Já teď už utopil více než dvojnásobek kupní ceny v tom autě a nemá to konce. A to, jak říkám, spoustu věci mám zdarma, třeba ten motor.
Připojuju se k tatarovi a tak i já ti doporučuju spíš vůz od Land Roveru s motorem 200 Tdi nebo 300 Tdi: Je spolehlivý jak máloco, co se vyrobilo v Anglií (máme ho v rodině ve dvou vozech a šlape jak hodinky, i když se jim servisu dostává pramálo) a nemusíš si rozmýšlet každou jízdu, nakonec to je jenom auto a má sloužít k ježdění, ne ke koukání a zahanbovaní malých Peugeotu :wink: S tímto motorem pak spíš Discovery, anebo staršího Range Rovera Classic (když si pročteš některé vlákna o P38, tak ti možná sama zajde chuť na něho), který ovšem je pak už minimálně 15 let starý auto s odpovídajicímí vlastnostmí (Koupil by sis renaulta z roku 93? nejspíš ne , patří na vrakáč, ne na silnice) toho starýho Range můžeš pak koupit i s motorem 3,5, když teda chceš V8, ty ještě nepraskaji, ale zase jsou už skoro silnější ty diesely. To už jsme ovšem před rokem 89 a téměř v kategorií historických vozidel.
Nechci vše malovat černě: Samozřejmě to jsou krasné vozy, svezení unikátní, prostorný interiér a V8 je zvuk nadevše zvuky. Musíš ho ale milovat i se svými nedokonalostmi a s tím, že když kamoš jede z Brna do Prahé na koncert ACDC svým superbem "ftdíčku" a já svým Rangem, tak on si za tu jednu cestu našetří na lístek na ten koncert :D Život pak někdy začíná bejt takové....oválnej

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#28 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 16:45

moon13 píše: Můžeš nám tady všem říct o co ti jde??? Měl by ses uklidnit člověče!!!
To bylo na me nebo na toho namrda?

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2482
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Jak vybrat RR

#29 Příspěvek od moon13 » 12 črc 2009 16:56

Lukas V. píše:
moon13 píše: Můžeš nám tady všem říct o co ti jde??? Měl by ses uklidnit člověče!!!
To bylo na me nebo na toho namrda?
:D Je tam citace... takže je dost srozumitelné, že je to na něj.

Jinak hodně štastí při koupi!
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#30 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 17:10

moon13 píše:
:D Je tam citace... takže je dost srozumitelné, že je to na něj.

Jinak hodně štastí při koupi!

Dekuji :)

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#31 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 17:22

Dekuji moc za rady. Vidim to tak, ze budu sledovat 4,6 a hledat. Jen kdyby se nekde objevila 2,5 za dobry peniz v max vybave a zachovalem stavu, tak bych sel i do ni. RR jako takovy mi asi nikdo nevymluvi...je to proste srdcovka... Na www.tipcars.cz jsem se dival, ze je za 170t. krasna 4,6, r.v. 98, najeto 152t. Ale dost se mi i libi 2,5 , ktera je tam za 169t. a majitel pise, ze ma spoustu novych dilu. Mohli by jste na to pls nekdo mrknout a napsat mi svuj nazor? Jinak doufam, ze obcas pachate nejake srazy :)

Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vybrat RR

#32 Příspěvek od Keram » 12 črc 2009 18:20

Lukas V. píše:Dekuji moc za rady. Vidim to tak, ze budu sledovat 4,6 a hledat. Jen kdyby se nekde objevila 2,5 za dobry peniz v max vybave a zachovalem stavu, tak bych sel i do ni. RR jako takovy mi asi nikdo nevymluvi...je to proste srdcovka... Na http://www.tipcars.cz jsem se dival, ze je za 170t. krasna 4,6, r.v. 98, najeto 152t. Ale dost se mi i libi 2,5 , ktera je tam za 169t. a majitel pise, ze ma spoustu novych dilu. Mohli by jste na to pls nekdo mrknout a napsat mi svuj nazor? Jinak doufam, ze obcas pachate nejake srazy :)
když tě kluci neukecali do RRC a držíš se tak idei P38 tak co říkáš na tohoto krasavce?
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... er/6951942

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#33 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 18:45

Keram píše: když tě kluci neukecali do RRC a držíš se tak idei P38 tak co říkáš na tohoto krasavce?
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... er/6951942
Nee, nedal jsem se :) Dal bych se ukecat jedina na novy 4,2 S/C, ale bohuzel se mi nejak pokazila zrovna tiskarna na penize :) Je nadherny, taky jsem se na nej dival. Jen mam trosku obavy, ze kdyz je tak oramovany a s navijakem, ze jej majitel mozna hodne prohanel terenem a bude vice doniceny, nez ty co jsem posilal, co myslis?

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Jak vybrat RR

#34 Příspěvek od will.26 » 12 črc 2009 18:55

Lukas V. píše:
Keram píše: když tě kluci neukecali do RRC a držíš se tak idei P38 tak co říkáš na tohoto krasavce?
http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... er/6951942
Nee, nedal jsem se :) Dal bych se ukecat jedina na novy 4,2 S/C, ale bohuzel se mi nejak pokazila zrovna tiskarna na penize :) Je nadherny, taky jsem se na nej dival. Jen mam trosku obavy, ze kdyz je tak oramovany a s navijakem, ze jej majitel mozna hodne prohanel terenem a bude vice doniceny, nez ty co jsem posilal, co myslis?
a nebylo by schdnější disko?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2854
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vybrat RR

#35 Příspěvek od Mirko » 12 črc 2009 18:57

rozumně soudíš, Lukáši :wink: ale někdy tam ty rámy byly jen na frajeření ve městě.

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#36 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 19:01

will.26 píše: a nebylo by schdnější disko?
To se mi tak nelibi :( RR je proste srdcovka...

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#37 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 19:03

Mirko píše:rozumně soudíš, Lukáši :wink: ale někdy tam ty rámy byly jen na frajeření ve městě.
No jo, ale kolik lidi si da na frajereni navijak? :)

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Jak vybrat RR

#38 Příspěvek od krestak » 12 črc 2009 20:19

toho starýho Range můžeš pak koupit i s motorem 3,5, když teda chceš V8, ty ještě nepraskaji, ale zase jsou už skoro silnější ty diesely.


si dovolim hrubě nesouhlasit :evil:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Lukas V.
Příspěvky: 49
Registrován: 11 črc 2009 12:03

Re: Jak vybrat RR

#39 Příspěvek od Lukas V. » 12 črc 2009 20:50

krestak píše:toho starýho Range můžeš pak koupit i s motorem 3,5, když teda chceš V8, ty ještě nepraskaji, ale zase jsou už skoro silnější ty diesely.


si dovolim hrubě nesouhlasit :evil:
Starsiho stejne opravdu nechci... Ta starsi verze se delala i v dieslu? (tim myslim, jestli byl nejaky diesel pred tim 2,5 od BMW) Nikde jsem ji v bazaru nenasel. Opravdu se ptam mozna nekdy az ostudne neznale, ale s LR opravdu zkusenosti zatim moc nemam...

Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 112
Registrován: 23 kvě 2009 18:32
auto: RANGE ROVER 2.5DSE
Bydliště: Strakonice

Re: Jak vybrat RR

#40 Příspěvek od Jura » 12 črc 2009 21:47

Ahoj,taky bych něco přidal do diskuze,já si koupil P38 z 99roku ma najeto 90 000Km poctivejch a je v tom 2.5DSE čipnutej a sem naprosto spokojenej,chlapek předemnou udělal měchy a kompresor měl možnost za dobrý peníze tak nevahal s výměnou.Koupil jsem si ho na tahaní koní ale to až na druhym místě,jak bylo řečono je to srcovka a s tima dílama je to skoro jako na octavku něco je dražší,ale musíš si dost udělat sám.a co se týče víkonu jednou sem jel z Plzně a něco na mě chtěla zkošet nová Navara,neměla meší šanci nad 2000ot. je to docela raketa,ale samozřejmě musí bejt pěkně zahřatej motor,bavoráci sou v tomdle docela povedený.
Tak přeji šťastou volbu a já doporučuji naftu,ale možná sem dojtej já sem asi zapřisahlej nafťak

Odpovědět