RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
čawte neviem ako mám ovzdušniť brzdy na RR 3.9 EFI automat, r.v . 1993
Ak mi viete poradiť k tomu dáky manuál.
Ak mi viete poradiť k tomu dáky manuál.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
U ABS je určené pořadí v jakým odvzdušňujes krom třmenů i několik prvků u brzdového válce. Z hlavy to už nevím. Je to popsaný v manuálu, který si stáhneš zde:
http://www.muddyoval.com/articles/manuals/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
anebo je to popsané i v Haynes manuálu.
Jinak je to poměrně jednoduché, nemusíš moc našlapávat atd, protože ABS čerpadlo to tam tlačí samo.
Mirko
http://www.muddyoval.com/articles/manuals/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
anebo je to popsané i v Haynes manuálu.
Jinak je to poměrně jednoduché, nemusíš moc našlapávat atd, protože ABS čerpadlo to tam tlačí samo.
Mirko
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Pozeral som to ale po anglicky moc neviem takže som s toho ... Nemohol by si mi to dako napísť po bodoch ?
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Sorry, ale momentálně nemám čas přeložit 2 stránky z angličtiny. Jsou to strany 55 a 56 v manuálu a potřebuješ si přeložit jen pár slovíček, které se neústále opakují.
např.
bleed - vypouštění kapaliny
ignition - zapalování
caliper - brzdový třmen
ostatní prvky jsou vyjmenované na obrázku na str. 48.
Mi něříkej že někdy v okolí nemáš nějakého angličtináře, kteýho za pivo dostaneš na půl hoďky do dílny, stejně na to musíte být dva...
Mirko
např.
bleed - vypouštění kapaliny
ignition - zapalování
caliper - brzdový třmen
ostatní prvky jsou vyjmenované na obrázku na str. 48.
Mi něříkej že někdy v okolí nemáš nějakého angličtináře, kteýho za pivo dostaneš na půl hoďky do dílny, stejně na to musíte být dva...
Mirko
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Ďakujeem za stránky moc si mi pomôhol.
Už mi to preložili a mohol som sa pustiť do práce
Už mi to preložili a mohol som sa pustiť do práce
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
ten manual uz nefunguje, muze mi nekdo jednoduse popsat ty kroky, nevite to nekdo z hlavy?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Těch kroků je tam cca. 556, z hlavy ti to fakt neřeknu a to jsem to dělal naposledy před měsícem
Manuály se teď přestěhovali jsem, stáhni si všechny:
http://www.landroverweb.com/landrover/p ... r-manuals/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mirko
Manuály se teď přestěhovali jsem, stáhni si všechny:
http://www.landroverweb.com/landrover/p ... r-manuals/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mirko
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
to musis mit maturitu z odvzdusnovani brzd ne:-DMirko píše:Těch kroků je tam cca. 556
Mirko
dekuji za odkaz
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
1. odtlakovat system - mackanim pedala
2. doplnit nadobku na "max"
3. 5x naslapat pedal - plne zmacknutie, pomaly pustat (5-10s)
4. opakovat bod 3. pokial nieje citit nejaky odpor
5. odvzdusnenie predneho hydrostatickeho okruhu (4 odvzdusnovaky) standardnym sposobom - slapanim.
6. odvzdusnenie pumpy - odvzdusnovak na pumpe a nechat vytekat pokial prestane bublinkovat.
7. odvzdusnenie zasobnika - pokial ma auto TC, tak odvzdusnovat je navrchu TC bloku. Otvorit odvzdusnovak, zapnut zapalovanie na 3-4s. opakovat dovtedy pokial prestane bublinkovat.
8. odvzdusnenie hydrostatickeho okruhu posilovaca - dva odvzdusnovaky na vrchu bloku. Otvorit jeden, zapnut zapalovanie a nechat bezat dovtedy kym prestane bublinkovat. Zatvorit a vypnut zapalovanie. Zopakovat pre druhy okruh.
9. odvzdusnenie brzdicov. Zmacknut pedal, otvorit odvzdusnovak (na prednych brzdicoch ten horny), zapnut zapalovanie na 3-4s. Opakovat dovtedy pokial prestane bublinkovat.
10.nechat kompletne natlakovat system. (mal by vypnut do 45s)
11.odvzdusnenie hydrostatickeho okruhu prednych brzdicov. Otvorit jeden odvzdusnovak, mackat pedal (vyuzivat iba spodne dve tretiny chodu pedala) pokial prestane bublinkovat. Pokial zacne svietit kontrolka na palubovke a pockat kym sa system opat natlakuje. Opakovat pre zvysne tri odvzdusnovaky.
12. skontrolovat hladinu kvapaliny. Pokial dve zmacknutia pedala pri plne natlakovanom system zapnu pumpu, tak treba postup zopakovat - alebo inymi slovami je nieco v neporiadku.
Enjoy
2. doplnit nadobku na "max"
3. 5x naslapat pedal - plne zmacknutie, pomaly pustat (5-10s)
4. opakovat bod 3. pokial nieje citit nejaky odpor
5. odvzdusnenie predneho hydrostatickeho okruhu (4 odvzdusnovaky) standardnym sposobom - slapanim.
6. odvzdusnenie pumpy - odvzdusnovak na pumpe a nechat vytekat pokial prestane bublinkovat.
7. odvzdusnenie zasobnika - pokial ma auto TC, tak odvzdusnovat je navrchu TC bloku. Otvorit odvzdusnovak, zapnut zapalovanie na 3-4s. opakovat dovtedy pokial prestane bublinkovat.
8. odvzdusnenie hydrostatickeho okruhu posilovaca - dva odvzdusnovaky na vrchu bloku. Otvorit jeden, zapnut zapalovanie a nechat bezat dovtedy kym prestane bublinkovat. Zatvorit a vypnut zapalovanie. Zopakovat pre druhy okruh.
9. odvzdusnenie brzdicov. Zmacknut pedal, otvorit odvzdusnovak (na prednych brzdicoch ten horny), zapnut zapalovanie na 3-4s. Opakovat dovtedy pokial prestane bublinkovat.
10.nechat kompletne natlakovat system. (mal by vypnut do 45s)
11.odvzdusnenie hydrostatickeho okruhu prednych brzdicov. Otvorit jeden odvzdusnovak, mackat pedal (vyuzivat iba spodne dve tretiny chodu pedala) pokial prestane bublinkovat. Pokial zacne svietit kontrolka na palubovke a pockat kym sa system opat natlakuje. Opakovat pre zvysne tri odvzdusnovaky.
12. skontrolovat hladinu kvapaliny. Pokial dve zmacknutia pedala pri plne natlakovanom system zapnu pumpu, tak treba postup zopakovat - alebo inymi slovami je nieco v neporiadku.
Enjoy
Naposledy upravil(a) teslo dne 16 bře 2012 12:12, celkem upraveno 1 x.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
dekuji moc, no snad to nejak zvladnem a bude to fungovat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
ono to len zlozito vyzera. hlavne sa dohodnut s pomocnikom na signaloch, aby ste si rozumeli a pojde Vam to ako po masle
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
mame zavodaka postavenyho z RR classic, 3,9, z pumpy jdou nejaky trubky do takovyho divnyho valecku jakoby pod pumpou, dozadu pak jde jen jedna trubka, co se na naprave rozdeluje na obe strany.
A ted to nejdulezitejsi, uz asi pet dni travime odvzdusnenim soustavy, vymeneny gumicky v pumpe a auto porad nebrzdi, odvzdusnujem to klasicky od nejvzdalenejsiho kola k nejblizsimu, auto nema zadnou elektroniku a abs.
Pedal vzdycky zmekne a nebrzdi to, napada nekoho neco?
Dekuji
A ted to nejdulezitejsi, uz asi pet dni travime odvzdusnenim soustavy, vymeneny gumicky v pumpe a auto porad nebrzdi, odvzdusnujem to klasicky od nejvzdalenejsiho kola k nejblizsimu, auto nema zadnou elektroniku a abs.
Pedal vzdycky zmekne a nebrzdi to, napada nekoho neco?
Dekuji
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Nemáš nějaké foto. Pokud je to originální ABS systém předělaný na Ne-ABS, tak to může být opravdu oříšek. Ale tam to bylo taky na každé kolo zvlášť trubka.
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
to je prakticky stejnej system jako na vsech autech, fotku zkusim udelat.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
No právě že ten Wabco-systém, jehož odvzdušněné tady je popsaný, a který bývá na ABS 3,9-kách a P38 není úplně stejný. Nemá ani klasický posilovač, zato má čerpadlo, tlakovou nádobku, kupu odvzdušňováků atd.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
Tyto dvě věci na obrázku plus tlaková nádobka jsou součásti systému:
Re: RR 3.9 EFI ovzdušnenie brzd
aha, tak tam to vubec neni tohle, asi tam vrazim pumpu ze skodovky a nataham tam novy vedeni
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz