Tlaky válcov - V8

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Tlaky válcov - V8

#1 Příspěvek od Macej » 06 črc 2011 01:34

Nikde som tu nenašiel aké má mať V8 tlaky válcov?
Konkrétne by ma zaujímalo aké tlaky má mať moj starší model V8čky (3,5L) s kompresiou 8,13:1? Chcel by som ich informatívne zmerať a nech viem či mám byť potom zhrozený alebo že to je ešte v rámci tolerancie kôli veku :D
Prípadne niekto vzdelaný môže napísať tlaky válcov pre viacero motorov nech nejsom sobecký :mrk

Ďakujem

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Tlaky válcov - V8

#2 Příspěvek od teslo » 06 črc 2011 10:45

CYLINDER COMPRESSION - TEST
Equipment:
Compression pressure gauge
Test
1. Start and run engine until normal engine
operating temperature is achieved (thermostat
open).
2. Remove all spark plugs.
3. Disconnect both coil negative (WB) leads
4. Insert compression gauge, crank engine until
reading stabilises.
5. Expected readings, throttle fully open, battery
fully charged:
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Tlaky válcov - V8

#3 Příspěvek od Macej » 06 črc 2011 12:39

Pefektné :yes diky moc :wink:
Ja len pre uplnú presnosť či som to správne pochopil (predsa len tá technická angličtina sa na školách neučí :roll: )

1.zohriať motor na prevádzkovú teplotu (až k otvoreniu termostatu)
2.Vybrať všetky sviečky
(tu sa trošku strácam)3. Odpojiť oba/e .... negatívne?
4.Vložiť budík a točiť motorom kým sa hodnota neustáli
5. Predpokladané hodnoty, plný plyn, nabité batérie
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2

V podstate si niesom istý tým tretím krokom a prekladač stojí za .... nič tak ak by mi niekto mohol poradiť budem vďačný

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Tlaky válcov - V8

#4 Příspěvek od powl » 06 črc 2011 12:44

Rozumim tomu ze sem maj odpojit obe kostry z civky...dava to smysl?
edit: Blbost, spis to bude odpojit kostru z obou civek, vsak je to v8 zeo? :lol:
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Tlaky válcov - V8

#5 Příspěvek od Macej » 06 črc 2011 12:50

No som z toho jeleň :D . Čo robiť keď tam mám len jednu cievku? Mám tam napojiť aj druhú a potom ich obe odpojiť? :rofl

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Tlaky válcov - V8

#6 Příspěvek od teslo » 06 črc 2011 12:54

-jednoducho odpojit cievku
-plny plyn, aby motor lahsie dychal
-este odporucam vybrat relatko palivovej pumpy - pokial mas
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: Tlaky válcov - V8

#7 Příspěvek od Macej » 06 črc 2011 13:01

Paráda! Ďakujem. Snáď v priebehu týždňa kamoš najde tlakomer a odkúšam to. Držte mi potom palce :roll:

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlaky válcov - V8

#8 Příspěvek od Mirko » 14 lis 2012 09:24

Včera jsme měřili na mém Rangovi tlaky a s bídou jsem se dostal na některých válcích na 9 barů. Většina spíš lehce nad 8,5 barů...Je to 3,9-ka s kompresním poměrem 8.13:1. Pak to má jet :roll:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Tlaky válcov - V8

#9 Příspěvek od teslo » 14 lis 2012 10:02

no to vyzera na generalku :)
ja som mal zatial pri vsetkych troch motoroch stastie...a dufam v to aj pri stvrtom, ktory mi este lezi na voziku :twisted:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlaky válcov - V8

#10 Příspěvek od Mirko » 14 lis 2012 10:14

Na generálku té nízkokompresní 3,9-ky rozhodně nedojde. Mám v plánu menší Update....

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2655
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Tlaky válcov - V8

#11 Příspěvek od teslo » 14 lis 2012 10:40

to bude nieco zaujimave...mne ten update uz lezi na voziku v garazi v podobe 4.6 8)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlaky válcov - V8

#12 Příspěvek od Mirko » 14 lis 2012 11:09

Tož co na to říct? Vystihl si myšlenku :mrk

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Tlaky válcov - V8

#13 Příspěvek od pooh » 14 lis 2012 12:17

a robil si to len nasucho alebo si striekal aj kvapku oleja do valca?

podrobnejsie je to ukazane tuto (bohuzial len anglicky):
http://www.youtube.com/watch?v=h6bSMMHifp0" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlaky válcov - V8

#14 Příspěvek od Mirko » 14 lis 2012 13:20

Na sucho, všechny svíčky venku, teplý motor, plný plyn, cívka odpojená. Motor žere olej, takže namazenej musel být :mrk
Dvě atmosféry navíc z toho nevytáhnu asi ani kdybych ho v tom oleji utopil.

Odpovědět