Tlaky válcov - V8
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Tlaky válcov - V8
Nikde som tu nenašiel aké má mať V8 tlaky válcov?
Konkrétne by ma zaujímalo aké tlaky má mať moj starší model V8čky (3,5L) s kompresiou 8,13:1? Chcel by som ich informatívne zmerať a nech viem či mám byť potom zhrozený alebo že to je ešte v rámci tolerancie kôli veku
Prípadne niekto vzdelaný môže napísať tlaky válcov pre viacero motorov nech nejsom sobecký
Ďakujem
Konkrétne by ma zaujímalo aké tlaky má mať moj starší model V8čky (3,5L) s kompresiou 8,13:1? Chcel by som ich informatívne zmerať a nech viem či mám byť potom zhrozený alebo že to je ešte v rámci tolerancie kôli veku
Prípadne niekto vzdelaný môže napísať tlaky válcov pre viacero motorov nech nejsom sobecký
Ďakujem
Re: Tlaky válcov - V8
CYLINDER COMPRESSION - TEST
Equipment:
Compression pressure gauge
Test
1. Start and run engine until normal engine
operating temperature is achieved (thermostat
open).
2. Remove all spark plugs.
3. Disconnect both coil negative (WB) leads
4. Insert compression gauge, crank engine until
reading stabilises.
5. Expected readings, throttle fully open, battery
fully charged:
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2
Equipment:
Compression pressure gauge
Test
1. Start and run engine until normal engine
operating temperature is achieved (thermostat
open).
2. Remove all spark plugs.
3. Disconnect both coil negative (WB) leads
4. Insert compression gauge, crank engine until
reading stabilises.
5. Expected readings, throttle fully open, battery
fully charged:
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Tlaky válcov - V8
Pefektné diky moc
Ja len pre uplnú presnosť či som to správne pochopil (predsa len tá technická angličtina sa na školách neučí )
1.zohriať motor na prevádzkovú teplotu (až k otvoreniu termostatu)
2.Vybrať všetky sviečky
(tu sa trošku strácam)3. Odpojiť oba/e .... negatívne?
4.Vložiť budík a točiť motorom kým sa hodnota neustáli
5. Predpokladané hodnoty, plný plyn, nabité batérie
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2
V podstate si niesom istý tým tretím krokom a prekladač stojí za .... nič tak ak by mi niekto mohol poradiť budem vďačný
Ja len pre uplnú presnosť či som to správne pochopil (predsa len tá technická angličtina sa na školách neučí )
1.zohriať motor na prevádzkovú teplotu (až k otvoreniu termostatu)
2.Vybrať všetky sviečky
(tu sa trošku strácam)3. Odpojiť oba/e .... negatívne?
4.Vložiť budík a točiť motorom kým sa hodnota neustáli
5. Predpokladané hodnoty, plný plyn, nabité batérie
8.31:1 = 10.2-10.9 bar, 150-160lbf/in2
9.35:1 = 11.5-12.2 bar, 170-180lbf/in2
V podstate si niesom istý tým tretím krokom a prekladač stojí za .... nič tak ak by mi niekto mohol poradiť budem vďačný
Re: Tlaky válcov - V8
Rozumim tomu ze sem maj odpojit obe kostry z civky...dava to smysl?
edit: Blbost, spis to bude odpojit kostru z obou civek, vsak je to v8 zeo?
edit: Blbost, spis to bude odpojit kostru z obou civek, vsak je to v8 zeo?
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Tlaky válcov - V8
No som z toho jeleň . Čo robiť keď tam mám len jednu cievku? Mám tam napojiť aj druhú a potom ich obe odpojiť?
Re: Tlaky válcov - V8
-jednoducho odpojit cievku
-plny plyn, aby motor lahsie dychal
-este odporucam vybrat relatko palivovej pumpy - pokial mas
-plny plyn, aby motor lahsie dychal
-este odporucam vybrat relatko palivovej pumpy - pokial mas
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Macej
- Příspěvky: 469
- Registrován: 16 úno 2010 17:50
- tel.: 0944 528 535
- auto: 2xRRC
- Bydliště: Vchod Záhoria
Re: Tlaky válcov - V8
Paráda! Ďakujem. Snáď v priebehu týždňa kamoš najde tlakomer a odkúšam to. Držte mi potom palce
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlaky válcov - V8
Včera jsme měřili na mém Rangovi tlaky a s bídou jsem se dostal na některých válcích na 9 barů. Většina spíš lehce nad 8,5 barů...Je to 3,9-ka s kompresním poměrem 8.13:1. Pak to má jet
Re: Tlaky válcov - V8
no to vyzera na generalku
ja som mal zatial pri vsetkych troch motoroch stastie...a dufam v to aj pri stvrtom, ktory mi este lezi na voziku
ja som mal zatial pri vsetkych troch motoroch stastie...a dufam v to aj pri stvrtom, ktory mi este lezi na voziku
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlaky válcov - V8
Na generálku té nízkokompresní 3,9-ky rozhodně nedojde. Mám v plánu menší Update....
Re: Tlaky válcov - V8
to bude nieco zaujimave...mne ten update uz lezi na voziku v garazi v podobe 4.6
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Tlaky válcov - V8
a robil si to len nasucho alebo si striekal aj kvapku oleja do valca?
podrobnejsie je to ukazane tuto (bohuzial len anglicky):
http://www.youtube.com/watch?v=h6bSMMHifp0" onclick="window.open(this.href);return false;
podrobnejsie je to ukazane tuto (bohuzial len anglicky):
http://www.youtube.com/watch?v=h6bSMMHifp0" onclick="window.open(this.href);return false;
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlaky válcov - V8
Na sucho, všechny svíčky venku, teplý motor, plný plyn, cívka odpojená. Motor žere olej, takže namazenej musel být
Dvě atmosféry navíc z toho nevytáhnu asi ani kdybych ho v tom oleji utopil.
Dvě atmosféry navíc z toho nevytáhnu asi ani kdybych ho v tom oleji utopil.