Teplota motoru RRC V8, LPG

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Teplota motoru RRC V8, LPG

#1 Příspěvek od HV. » 18 črc 2011 00:02

Zdravim svechny
Mam dotaz ohledne teploty motoru. Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-,. v PA jsem trochu "provetraval"pavouky z motoru a zasekla se mi regulace predstihu v rozdelovaci.Rozdelovac jsme rozebrali, vycistili a rozhejbali. chodil skoro jako novej :-) Dneska se mi zase teplota dostavala k cervenemu :-( . Kde ma hledat chybu?svicky?rozdelovac?
Diky za rady HV
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#2 Příspěvek od Neklan » 18 črc 2011 13:11

Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#3 Příspěvek od HV. » 18 črc 2011 13:48

Neklan píše:Vrtuli máš Kenlowe nebo obdobnou, tedy elektrickou nebo klasickou? Měl jsem problém nedávno s tím, že mi teplota lezla dost vysoko a po jízdě odtékalo přepadem ze systému dost kapaliny a všimnul jsem si, že jsem pravděpodobně při výměně hadice od serva zavadil o ovládání regulace spínání Kenlowe a nastavil ho do krajní polohy, kdy spínal až když bylo nejhůř. Stačilo vrátit ovládání na normal a všechno funguje.

Vrtule je klasika...
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#4 Příspěvek od Mirko » 18 črc 2011 13:56

No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#5 Příspěvek od HV. » 18 črc 2011 14:28

Mirko píše:No jestli máš klímu, tak bys měl mít jednu vrtulu klasickou na viskospojce a dvě vrtule před chladičem, elektricky spínané, které sepnou při zapnutí klimatizace. Pokud teď jezdíš s klímou a nefungují ty dvě vrtule, tak to může být problém.
klimu mam,ale zatim nezapojenou, tedy nepouzivam ji...
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#6 Příspěvek od Mirko » 18 črc 2011 14:45

Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd.
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo :mrk
Mirko

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#7 Příspěvek od HV. » 18 črc 2011 14:52

Mirko píše:Tak pak bych začal termostatem, pak zkontrolovat průchodnost chladiče atd.
Není mi zcela jasná tvá věta:
" Pred cca 5 dny jsem vymenil vsechny svicky, teplota motoru se zase drzela v pulce +-"
To jako předtím už taky lezl do červeného a po výměně svíček přestal? To bych spíš věřil, že se ochladilo :mrk
Mirko
Jj presne tak...
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#8 Příspěvek od Mirko » 18 črc 2011 15:07

Ta souvislost se mi zdá spíše náhodná. Spíš bych tu závadu hledal v okruhu chlazení než zapalování. Nicméně lepší běh motoru může přispět k tomu, že se ten problém tolik neprojeví.

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Teplota motoru RRC V8, LPG

#9 Příspěvek od krestak » 18 črc 2011 21:56

Mně tahle teplota zlobí už od koupi auta :? nakonec je problém někde v elektrice 8) páč se mi pokaždé při dobití baterie zvedne teplota a palivo o čtvrt stupnice :lol:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Odpovědět