POMOC PROBLEM EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#41 Příspěvek od Reverend » 09 pro 2014 17:39

no jsem zvedavej co mi napise diagnostika zejtra. pak musim mrknout na trubky, na zasobnik estli nekde nefouka, ale to bych asi slysel. mechy taky nikde neuchazej se picnu... a na péra nechci...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 705
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: POMOC PROBLEM EAS

#42 Příspěvek od pooh » 09 pro 2014 19:38

Reverend píše:mno a ja se pridam, prekvapive mi rano nenaskocil kompresor (zatím doufam ve vadne rele) - muzu poridit jakekoliv 12V rele s odpovídající paticí ? napr tohle? http://www.gme.cz/automobilove-rele-yl324-c-p634-796
pochopitelne s nefunkcnim EAS je to radost si takhle poskákat po silnici :-)
este kontroluj thermal switch - po tolkych rokoch dokonca casto treba aj prepajkovat par veci na plosaku, nielen priamo thermal swith, ale aj drziak, kde je uhlik, lebo cez to ide vedenie
par mesiacov dozadu sa mi to stalo a hned po tom aj kamaratovi :hmm:
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: POMOC PROBLEM EAS

#43 Příspěvek od Daim0nd » 07 lis 2018 08:55

Ahoj,
trošku oživení tématu. Konečně se mi povedlo rozhýbat P38 a po měsíci co auto leželo furt na zemi se konečně zase zvedlo. Jen s tím problémem, že to vydrželo jen na den. Druhý den celý zadek na zemi. Kdyby padla jen jedna strana tak bych šel po měchu, ale takhle??
Ještě jsem chvilku poslouchal jak mi spíná kompresor který jsem přetěsnil a ten se prakticky nezastaví. Vydržel v průměru 15 vteřin a pak zas foukal. Ještě si auto furt měnilo výšku a to stálo a nikdo se o něj neopíral ani v něm neseděl.

Zadní měchy by měly být nové a předky jsou staré(hodně)
Věděl by někdo kde by mohla být chyba?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: POMOC PROBLEM EAS

#44 Příspěvek od MadTom » 07 lis 2018 09:07

Úniky vzduchu bych řešil jako první, a následně čidla výšky. Ono jak se to snaží samo dorovnávat, tak to může na první pohled člověka celkem zblbnout a zamaskovat to prvotní problém.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#45 Příspěvek od uhlic » 07 lis 2018 22:28

Hlasi to chybu? Podla mna ti to bude niekde fucat. Co ventilovy blok?

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: POMOC PROBLEM EAS

#46 Příspěvek od Daim0nd » 08 lis 2018 23:22

Zítra to zkusím postříkat jarovou vodou a uvidím. Chybu žádnou nemám k podvozku.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#47 Příspěvek od teslo » 12 lis 2018 15:52

Daim0nd píše: 07 lis 2018 08:55 Ahoj,
trošku oživení tématu. Konečně se mi povedlo rozhýbat P38 a po měsíci co auto leželo furt na zemi se konečně zase zvedlo. Jen s tím problémem, že to vydrželo jen na den. Druhý den celý zadek na zemi. Kdyby padla jen jedna strana tak bych šel po měchu, ale takhle??
Ještě jsem chvilku poslouchal jak mi spíná kompresor který jsem přetěsnil a ten se prakticky nezastaví. Vydržel v průměru 15 vteřin a pak zas foukal. Ještě si auto furt měnilo výšku a to stálo a nikdo se o něj neopíral ani v něm neseděl.

Zadní měchy by měly být nové a předky jsou staré(hodně)
Věděl by někdo kde by mohla být chyba?
netesnost, pravdepodobne vo ventilovom bloku.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: POMOC PROBLEM EAS

#48 Příspěvek od Daim0nd » 12 lis 2018 16:06

Vypadá to tak.. :( když jsem polil měchy jarovou vodou tak nic. Žádný vzduch neutíkal.
Mám i sadu pro repas ventilového bloku, ale moc se mi do toho nechce a ještě jsem zjistil, že v té sadě co jsem koupil, chybí membrána a jsou tam jen O-kroužky.
Neví někdo kde by se dala sehnat jen ta membrána?? Když neberu originál.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#49 Příspěvek od teslo » 12 lis 2018 16:52

membranu kupis napr na ebay-i

bez diagnostiky sa do toho ani nepustaj. V prvom rade potrebujes vypustit tlak zo systemu a mechov a bez korektneho vypustenia mozes na plastovych trubkach narobit viac skody ako osohu.
Samotny repas (ked uz je ventilovy blok na stole) nieje velmi narocna, ale zdlhava praca. Najdolezitejsia je cistota a trpezlivost.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Daim0nd
Příspěvky: 66
Registrován: 28 čer 2018 15:50
auto: RR P38 2,5 TDS

Re: POMOC PROBLEM EAS

#50 Příspěvek od Daim0nd » 12 lis 2018 18:11

Koukal jsem co to všechno obnáší https://youtu.be/ZpKLF2q0Zz0 . S diagnostikou je potíž. Mám možnost delphi, ale ta co jsem tu koukal nekamarádí s P38. A tady z Prahy nikoho neznám s lepší diagnostikou.
Snad se poštěstí.

Uživatelský avatar
carllito
Příspěvky: 8
Registrován: 29 zář 2013 22:37
auto: Range Rover 2.5 DSE
Bydliště: Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#51 Příspěvek od carllito » 08 kvě 2019 16:11

Zdravím,
potřebuji oživit problém s EAS. Dojela jsem s autem na břiše... Solenoidy normálně cvakají, kontrolky svítí jako vánoční stromeček, auto hlásí EAS Fault, rychlost 55. Kickeru se nedaří s autem spojit a tím pádem nemůžu smazat chybu. A při snaze auto ručně dofoukat jde vzduch přes ventily, ale dal nic. Zkusili jsme nafouknout pouze přední měch, to jde, ale ventil je trvale otevřený, takže než se to stihne zpět nasadit, vzduch uteče... Poradíte prosím co s tím, pač takhle se mi nepodaří ani dohopkat k Eliottovi do dílny. :-(

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: POMOC PROBLEM EAS

#52 Příspěvek od Miklosxxx » 08 kvě 2019 20:07

Preto je dobre nosit povinne vo vybave 4 ventilky.
Aspon clovek vie ci fuci mech alebo prepusta selenoid.
Po elektrickej stranke sa mne osvedcila diag.Launch X431pro.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

Uživatelský avatar
smeky
Příspěvky: 136
Registrován: 22 čer 2010 10:11
tel.: 731139441
auto: RR P38 DSE 2001
Bydliště: Bruntálsko

Re: POMOC PROBLEM EAS

#53 Příspěvek od smeky » 09 kvě 2019 06:07

Též jsem repasoval ventilový blok. V sadě o-kroužků nejsou kroužky do těch elektroventilů,uvnitř jsou pístky s pružinkou,která tlačí,uzavírá ventil,aby ho uzavžela. Doporučuji pružinky decentně natáhnout,budou více tlačit. Mě až tohle pomohlo,od té doby bez problémů. Ještě mi bláznily senzory výšek,zjistí se jen podle diagnostiky,senzor jsem demontoval,z boku jej rozebral(víčko), prostříkal kontaktolem a zpět víčko zalepil,senzor jako nový. :yes

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: POMOC PROBLEM EAS

#54 Příspěvek od teslo » 09 kvě 2019 14:28

carllito píše: 08 kvě 2019 16:11 Zkusili jsme nafouknout pouze přední měch, to jde, ale ventil je trvale otevřený, takže než se to stihne zpět nasadit, vzduch uteče... Poradíte prosím co s tím, pač takhle se mi nepodaří ani dohopkat k Eliottovi do dílny. :-(
kupit/pozicat/spravit si 4 redukcie na hadicky k mechom a nafukat ich kazdy samostatne. Potom to bude aspon pojazdne.
nieco taketo:
s-l1600 (21).jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
carllito
Příspěvky: 8
Registrován: 29 zář 2013 22:37
auto: Range Rover 2.5 DSE
Bydliště: Bechyně
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#55 Příspěvek od carllito » 09 kvě 2019 19:20

teslo píše: 09 kvě 2019 14:28
carllito píše: 08 kvě 2019 16:11 Zkusili jsme nafouknout pouze přední měch, to jde, ale ventil je trvale otevřený, takže než se to stihne zpět nasadit, vzduch uteče... Poradíte prosím co s tím, pač takhle se mi nepodaří ani dohopkat k Eliottovi do dílny. :-(
kupit/pozicat/spravit si 4 redukcie na hadicky k mechom a nafukat ich kazdy samostatne. Potom to bude aspon pojazdne.
nieco taketo:
s-l1600 (21).jpg
Mohla bych tě poprosit o odkaz, kde to sehnat. Moc diky

JSK
Příspěvky: 350
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: POMOC PROBLEM EAS

#56 Příspěvek od JSK » 09 kvě 2019 23:47

Jsou to součástky průmyslové vzduchotechniky, prodává se to obvykle v prodejnách hydrauliky (tam, kde dělají hydraulické hadice). Je to tuším průměr hadičky 6 mm. Já takhle jezdil půl roku, než jsem to opravil (po diagnostice u Eliotta). Zapojení je jednoduché, vytáhnout hadičky měchů v rozvaděči zatlačením na vnitřní kroužek, rychospojkou spojit s ventilkem a foukat externím kompresorem.
Pokud píše na displeji "EAS FAULT" nebo "SUSPENSION FAULT", je nutné odblokování diagnostikou nebo EAS Kickerem. Pokud ne, nutně nemusíš mít diagnostiku nebo EAS Kicker, ještě to není zablokované. V tom případě vyndej plastový kryt spodku sedadla řidiče, je tam ECU EASu a hlavní relé. To je třeba vyndat, jinak po tuším pěti pokusech proběhne zablokování ECU, které vrátí jen diagnostika nebo EAS Kicker.
Pokud diagnostika ukáže vadné výškové čidlo, je rozdíl mezi čidly před faceliftem (oranžová skla blinkrů) a po faceliftu (bílá skla blinkrů).
Pokud po překlemování kompresor běží, zkontroluj, zda neutíká vzduch z tělesa rozvaděče odfukem membránového ventilu, je tuším zespoda bloku rozvaděče. Taky je celkem vysoká pravděpodobnost utahaného kompresoru, ten už nedává požadovaný tlak.

Uživatelský avatar
Miklosxxx
Příspěvky: 1074
Registrován: 27 říj 2016 15:20
tel.: +421908968832
auto: P38V8,L322V8
Bydliště: Dolný Kubín

Re: POMOC PROBLEM EAS

#57 Příspěvek od Miklosxxx » 16 kvě 2019 12:36

Treba ako pisu vyssie zajst do obchodu na vzduchotechniku alebo hydraoliku mozno aj vodoinstalater.
Rychlospojka na vzduchovu hadicu 6mm na zavit vnutorny G1
http://www.konekt-hadice.cz/Spojka-prim ... m-d858.htm
+ventil elbi
https://www.aquamark.sk/aquamark/eshop/ ... adobu-Elbi
Alebo kupit hotove na ebay
https://www.ebay.com/itm/RANGE-ROVER-P3 ... SwENhZchTS
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#58 Příspěvek od keeper64 » 17 kvě 2019 21:21

Zdravim vespolek. Rozhodl jsem se na sve p38 vymenit pruziny zpet za mechy a uzivat si vrtochu EASu. Nasel jsem bypas u BeCM jednotky, ten jsem odstranil, dale odpojeny stekr u kompresoru a u ovladace vysky na palubce - take zapojeno. Nove mechy jsou na aute, zapojene, ale po zapnuti klicku napise na displeji eas fault a rychlost jen 55kph. Kompresor ani nehlesne, pojistky vsechny ok. Po vyjmuti rele kompresoru a propojeni natvrdo kompresor tlaci, ale jde to vse z odfuku ven. Nevedel by nekdo, co se vse odpojuje pri prestavbe z mechu na pruziny a jake jsou pozadavky pro spusteni kompresoru? Zkouseno i pri nastartovanem motoru, zavranych dverich.. Dekuji

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: POMOC PROBLEM EAS

#59 Příspěvek od Kokesek » 17 kvě 2019 21:44

Je potreba diag. Smaznout a cekat.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

keeper64
Příspěvky: 51
Registrován: 04 říj 2018 23:35
tel.: 6032667třišest
auto: Def 300tdi
Bydliště: Sýkořice

Re: POMOC PROBLEM EAS

#60 Příspěvek od keeper64 » 17 kvě 2019 22:05

Chyby jsem zkusil smazat, viz priloha, pockam tedy do rana. Dik za odpoved.
Přílohy
eas_chyby.jpg

Odpovědět