mezinaprava u RRC 3,9 efi

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubas
Příspěvky: 1111
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

mezinaprava u RRC 3,9 efi

#1 Příspěvek od kubas » 10 led 2012 18:03

nikde sem to nenasel tak si dovolim založit nové téma u techle modelu je prý nejaka vyskospojka ktera jakoby zavira mezinapravu,znamena to ze když pojedu po silnici a do osterjsí zatacku tomu nalozim a prohrabne mi prední vnitrni kolo tak se to zavre a udelam kloub nebo diferak?(protože když takhle jedu s D1 300tdi tak se mi to casto stava pri zataceni pod plynem a co teprv ta sila3,9) nebo je to tak ze to ma nejakou prodlevu,treba nejakej pocet rozdílných otacek kardanú a muže se treba stat ze když budu naopak nekde v blate a budu potrebovat mit mezinapravu zavrenou tak se to muze po urcitou dobu chovat tak ze bude na celým aute hrabat jedno kolo?(otevrena mezinaprava) snad sem to napsat dost srozumitelne pripadne jak je to s zivotnosti tohohle mechanismu?diky za odpovedi

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#2 Příspěvek od alap » 10 led 2012 20:27

Naposledy se to trochu řešilo tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16151" onclick="window.open(this.href);return false; a věřím, že to bude u všech aut stejné. Je to takový přidřený mezinápravový diferenciál
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#3 Příspěvek od Mirko » 10 led 2012 20:33

Má to nějakou prodlevu a chvíli ti budu hrabat jen na jedno kolo. Většinou ale je viskospojka již u těchto ročníku dávno mrtvá a chová se všelijak, jen ne tak, jak ji výrobce vymyslel. Takže je obvykle nutná výměna. Stojí v Anglií asi 15 litru. Pokud ji nevyměníš, pak ti nemusí zcela otvírat a pravděpodobnost, že - při tebou popsaným stylu ježdění zatáček - odrovnáš diferák je "vysoká". :mrk
Přestavba na rozvodovku LT230 s klasickou uzávěrou ale není žádná věda, pokud ti to vyhovuje víc.
Mě osobně vyhovuje rozvodovka s Borg Warner s viskospojkou velice, doplňuje se skvěle s automatem. Nejezdím těžký offroad a tak jediný rozhodování je mezi "zajícem" a "želvou". Navíc má Borg Warner "rychlejší" převod, při mých sériových kolech a V8 je vše ostatní zbytečné roztáčení víru v nádrži.
Mirko

kubas
Příspěvky: 1111
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#4 Příspěvek od kubas » 10 led 2012 21:20

diky za odkaz to vlakno sem precet ale je to o p38 ale asi je to stejný,ty zatacky takhle normalne nejezdim ale proste pokud jedu nejakou ostrou do "kopecka" tak vnitrni predni se odlehcí a proklouzne tak prave si rikam když to bude 3,9 ktera je oproti 300tdi urco silnejsí tak ta pravdepodobnost tam je vetsi,ale na druhou stranu tady toho o tom moc napsano neni tak to asi nebude tak zaśadni a castý problem,jinak to konkretní auto který mam na mysli je manual u automatu bych to asi neresil,po kruhaci ci zatacky na asfalte mu nedelaji problem nic se "nesponuje" jen me zajimalo jak to funguje,ale ja bych se u manualu asi priklanel k zavirani mezinapravy manualne jeste se zeptam u 3,5 je taky Borg Warner?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#5 Příspěvek od Mirko » 10 led 2012 21:28

U 3,5 jen u posledního ročníku, tuším nějaký přechod 88-89. Poznáš podle šaltrpáky.

kubas
Příspěvky: 1111
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#6 Příspěvek od kubas » 10 led 2012 21:39

ofk tak uvydime diky

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#7 Příspěvek od alap » 10 led 2012 22:33

Dá se to otestovat jestli je mrtvá nebo ne, když zvedneš jedno přední kolo a ostatní necháš na zemi, tak sice s problémy, ale měl by jsi tím jedním kolem protočit. Pokud neprotočíš je zapečená a pokud protočíš lehce, tak zase moc klouže. Určitě existuje nějaký moment při kterém by měla proklouznout, ale na to se tady nehraje.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
zalab
Příspěvky: 125
Registrován: 30 lis 2010 19:43
tel.: 0907813134
auto: Freelander 1999
Bydliště: Dolná Ves

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#8 Příspěvek od zalab » 21 led 2012 14:52

Ono princíp tejto visko spojky je zhodný z LR free akurát že tu to slúži len ako samosvor.A preto je cca o polovicu menšia,ale ked zatuhne tiež ničí všetko,čo sa v jej blízkosti nachádza a to najmä preto že nie je uložená na silentblokoch ako LR free ale napevno.
Silikonová hmota vo vnútri stuhla a stratila svoje pôvodné vlastnosti,stáva sa nevyváženou.
Jej hmotnost je cca 7 Kg, priemer 150 mm.
Samozrejme že už repasujeme aj tieto visko spojky.
http://www.renova.edb.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#9 Příspěvek od Dockar » 15 dub 2012 15:41

Chystám se vymontit visco a poslat na opravu. Kde ji mám přesně hledat a co musim rozebrat, abych byl schopen visco vyndat. Dík :Sorry:
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#10 Příspěvek od Mirko » 18 dub 2012 21:17

Mrkni sem:
http://blacklandy.de/blboard/forum/show ... hp?t=50849" onclick="window.open(this.href);return false;
tam najdeš fotky, jak to máš poskládané. Visko je na redukčce v takové kupoli, žádná věda.

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#11 Příspěvek od Dockar » 18 dub 2012 22:56

Supr, díky :yes
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#12 Příspěvek od Čahoun » 31 kvě 2015 09:51

Ahoj, mám classica VM z roku 90 a při zatáčení při pomalé jízdě auto poskakuje. Po přečtení tohoto vlákna soudím, že v mém Borgu je visco v háji...? Je lepší visco opravit, nebo vyměnit celou rozvodovku? Tam ale píšete že má jiný převod než Borg, tak aby mi to ta Véemka utáhla :grin:
RRC 200Tdi

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#13 Příspěvek od eliott » 31 kvě 2015 10:42

Čahoun píše:Ahoj, mám classica VM z roku 90 a při zatáčení při pomalé jízdě auto poskakuje. Po přečtení tohoto vlákna soudím, že v mém Borgu je visco v háji...? Je lepší visco opravit, nebo vyměnit celou rozvodovku? Tam ale píšete že má jiný převod než Borg, tak aby mi to ta Véemka utáhla :grin:
Výměna přídavky není jen tak, je jinak dlouhý přední kardan, jiná kulisa řazení a i jiný středový tunel. Ale převod i u nejrychlejší (běžné) LT230 je pomalejší než u BW, pokud se nepletu, takže o to bych se nebál. Pokud nemá visco vytlučené drážky, tak je asi nejjednodušší repas, hlavně je to nejméně práce, vyndaná je během chvíle.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#14 Příspěvek od Čahoun » 31 kvě 2015 11:34

Jasné, koukal jsem na nějaký odkaz, kde to němci vyndavají, je tam popis a fotky, akorát ty fotky se mi nezobrazují. Nějak se s tím poperu. Každopádně jsem to tak jako tak chtěl nechat v origo složení. Výhledově (až VM umře) bych si sehnal motor i s převodama z disco a nacpal to sem.
RRC 200Tdi

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#15 Příspěvek od Čahoun » 31 kvě 2015 11:37

Jo a ještě kde by měla ta visco vytlučené drážky a když bude mít, co se pak dá dělat :grin: ? Na kolik přijde ten repas? To dělá ten stejný pán, jako visca na freečka? Díky
RRC 200Tdi

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi

#16 Příspěvek od eliott » 31 kvě 2015 13:04

Repase děláme za stejné peníze jako na Free, pokud jsou vytlučené drážky, je na výměnu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět