mezinaprava u RRC 3,9 efi
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
mezinaprava u RRC 3,9 efi
nikde sem to nenasel tak si dovolim založit nové téma u techle modelu je prý nejaka vyskospojka ktera jakoby zavira mezinapravu,znamena to ze když pojedu po silnici a do osterjsí zatacku tomu nalozim a prohrabne mi prední vnitrni kolo tak se to zavre a udelam kloub nebo diferak?(protože když takhle jedu s D1 300tdi tak se mi to casto stava pri zataceni pod plynem a co teprv ta sila3,9) nebo je to tak ze to ma nejakou prodlevu,treba nejakej pocet rozdílných otacek kardanú a muže se treba stat ze když budu naopak nekde v blate a budu potrebovat mit mezinapravu zavrenou tak se to muze po urcitou dobu chovat tak ze bude na celým aute hrabat jedno kolo?(otevrena mezinaprava) snad sem to napsat dost srozumitelne pripadne jak je to s zivotnosti tohohle mechanismu?diky za odpovedi
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Naposledy se to trochu řešilo tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16151" onclick="window.open(this.href);return false; a věřím, že to bude u všech aut stejné. Je to takový přidřený mezinápravový diferenciál
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Má to nějakou prodlevu a chvíli ti budu hrabat jen na jedno kolo. Většinou ale je viskospojka již u těchto ročníku dávno mrtvá a chová se všelijak, jen ne tak, jak ji výrobce vymyslel. Takže je obvykle nutná výměna. Stojí v Anglií asi 15 litru. Pokud ji nevyměníš, pak ti nemusí zcela otvírat a pravděpodobnost, že - při tebou popsaným stylu ježdění zatáček - odrovnáš diferák je "vysoká".
Přestavba na rozvodovku LT230 s klasickou uzávěrou ale není žádná věda, pokud ti to vyhovuje víc.
Mě osobně vyhovuje rozvodovka s Borg Warner s viskospojkou velice, doplňuje se skvěle s automatem. Nejezdím těžký offroad a tak jediný rozhodování je mezi "zajícem" a "želvou". Navíc má Borg Warner "rychlejší" převod, při mých sériových kolech a V8 je vše ostatní zbytečné roztáčení víru v nádrži.
Mirko
Přestavba na rozvodovku LT230 s klasickou uzávěrou ale není žádná věda, pokud ti to vyhovuje víc.
Mě osobně vyhovuje rozvodovka s Borg Warner s viskospojkou velice, doplňuje se skvěle s automatem. Nejezdím těžký offroad a tak jediný rozhodování je mezi "zajícem" a "želvou". Navíc má Borg Warner "rychlejší" převod, při mých sériových kolech a V8 je vše ostatní zbytečné roztáčení víru v nádrži.
Mirko
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
diky za odkaz to vlakno sem precet ale je to o p38 ale asi je to stejný,ty zatacky takhle normalne nejezdim ale proste pokud jedu nejakou ostrou do "kopecka" tak vnitrni predni se odlehcí a proklouzne tak prave si rikam když to bude 3,9 ktera je oproti 300tdi urco silnejsí tak ta pravdepodobnost tam je vetsi,ale na druhou stranu tady toho o tom moc napsano neni tak to asi nebude tak zaśadni a castý problem,jinak to konkretní auto který mam na mysli je manual u automatu bych to asi neresil,po kruhaci ci zatacky na asfalte mu nedelaji problem nic se "nesponuje" jen me zajimalo jak to funguje,ale ja bych se u manualu asi priklanel k zavirani mezinapravy manualne jeste se zeptam u 3,5 je taky Borg Warner?
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
U 3,5 jen u posledního ročníku, tuším nějaký přechod 88-89. Poznáš podle šaltrpáky.
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
ofk tak uvydime diky
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Dá se to otestovat jestli je mrtvá nebo ne, když zvedneš jedno přední kolo a ostatní necháš na zemi, tak sice s problémy, ale měl by jsi tím jedním kolem protočit. Pokud neprotočíš je zapečená a pokud protočíš lehce, tak zase moc klouže. Určitě existuje nějaký moment při kterém by měla proklouznout, ale na to se tady nehraje.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- zalab
- Příspěvky: 125
- Registrován: 30 lis 2010 19:43
- tel.: 0907813134
- auto: Freelander 1999
- Bydliště: Dolná Ves
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Ono princíp tejto visko spojky je zhodný z LR free akurát že tu to slúži len ako samosvor.A preto je cca o polovicu menšia,ale ked zatuhne tiež ničí všetko,čo sa v jej blízkosti nachádza a to najmä preto že nie je uložená na silentblokoch ako LR free ale napevno.
Silikonová hmota vo vnútri stuhla a stratila svoje pôvodné vlastnosti,stáva sa nevyváženou.
Jej hmotnost je cca 7 Kg, priemer 150 mm.
Samozrejme že už repasujeme aj tieto visko spojky.
Silikonová hmota vo vnútri stuhla a stratila svoje pôvodné vlastnosti,stáva sa nevyváženou.
Jej hmotnost je cca 7 Kg, priemer 150 mm.
Samozrejme že už repasujeme aj tieto visko spojky.
http://www.renova.edb.sk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dockar
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 dub 2011 09:24
- auto: RRC 300 TDi
- Bydliště: Na kopečku u jeskyně
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Chystám se vymontit visco a poslat na opravu. Kde ji mám přesně hledat a co musim rozebrat, abych byl schopen visco vyndat. Dík
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Mrkni sem:
http://blacklandy.de/blboard/forum/show ... hp?t=50849" onclick="window.open(this.href);return false;
tam najdeš fotky, jak to máš poskládané. Visko je na redukčce v takové kupoli, žádná věda.
http://blacklandy.de/blboard/forum/show ... hp?t=50849" onclick="window.open(this.href);return false;
tam najdeš fotky, jak to máš poskládané. Visko je na redukčce v takové kupoli, žádná věda.
- Dockar
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 dub 2011 09:24
- auto: RRC 300 TDi
- Bydliště: Na kopečku u jeskyně
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Supr, díky
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Ahoj, mám classica VM z roku 90 a při zatáčení při pomalé jízdě auto poskakuje. Po přečtení tohoto vlákna soudím, že v mém Borgu je visco v háji...? Je lepší visco opravit, nebo vyměnit celou rozvodovku? Tam ale píšete že má jiný převod než Borg, tak aby mi to ta Véemka utáhla
RRC 200Tdi
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Výměna přídavky není jen tak, je jinak dlouhý přední kardan, jiná kulisa řazení a i jiný středový tunel. Ale převod i u nejrychlejší (běžné) LT230 je pomalejší než u BW, pokud se nepletu, takže o to bych se nebál. Pokud nemá visco vytlučené drážky, tak je asi nejjednodušší repas, hlavně je to nejméně práce, vyndaná je během chvíle.Čahoun píše:Ahoj, mám classica VM z roku 90 a při zatáčení při pomalé jízdě auto poskakuje. Po přečtení tohoto vlákna soudím, že v mém Borgu je visco v háji...? Je lepší visco opravit, nebo vyměnit celou rozvodovku? Tam ale píšete že má jiný převod než Borg, tak aby mi to ta Véemka utáhla
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Jasné, koukal jsem na nějaký odkaz, kde to němci vyndavají, je tam popis a fotky, akorát ty fotky se mi nezobrazují. Nějak se s tím poperu. Každopádně jsem to tak jako tak chtěl nechat v origo složení. Výhledově (až VM umře) bych si sehnal motor i s převodama z disco a nacpal to sem.
RRC 200Tdi
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Jo a ještě kde by měla ta visco vytlučené drážky a když bude mít, co se pak dá dělat ? Na kolik přijde ten repas? To dělá ten stejný pán, jako visca na freečka? Díky
RRC 200Tdi
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: mezinaprava u RRC 3,9 efi
Repase děláme za stejné peníze jako na Free, pokud jsou vytlučené drážky, je na výměnu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com