Stránka 1 z 52

RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 bře 2012 14:22
od MOPADŽI
Budu psát vše sem. Tonnyho prosím, aby to sem přesunul viz. SZ. Dík.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 20 bře 2012 20:41
od Denisko88
Super nápad :clap

aký olej do pridavky?

Napsal: 05 dub 2012 23:39
od qwerty2904
V manuali som našiel olej Castrol BOT26 FMB1 ale.... nikde ho neviem zohnať čo tam mám dať?

Re: aký olej do pridavky?

Napsal: 11 dub 2012 20:37
od MILUNAK
qwerty2904 píše:V manuali som našiel olej Castrol BOT26 FMB1 ale.... nikde ho neviem zohnať čo tam mám dať?

http://obchod.amtec.cz/www-obchod-defen ... BOT-26-1-l" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 16 dub 2012 19:49
od Lukasino
Chápu-li to dobře, mohu toto téma použít pro vlastní dotaz? :)

Přemýšlím o nákupu L322 rok 2002-2003, 3.0d

Na co dát pozor? BMW motor 3.0D by měl být OK, pokud o něj bylo staráno jestli jsem se dočetl správně. Co převodovky? Jakou mají cca výdrž? Jak moc odchází měchy a co případně stojí výměna? Co jiného ještě sledovat více než u běžného auta? Dočetl jsem se, že u předního diffu byla svolávačka a nevyměněný má pramalou životnost, jak třeba tohle člověk pozná?

Moc díky za odpovědi ;)

A zeptám se blbě, co by jste raději zvolili, auto co má cca 150-200tis. a je původní, nebo co má více na hrbu (+-300tis), ale je po výměně měchů, opravě automatu, atd. Nebo to prostě nejde paušalizovat a prostě řešit vždy konkrétní kus? :D

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 17 dub 2012 07:15
od jirka116
To:Lukasino tady máš odpovědi http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=7485" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 17 dub 2012 12:33
od Lukasino
Jirka: moc díky, to jsem už našel, ale přiznám se, že toho tam moc není :)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 dub 2012 08:28
od Lukasino
Zeptám se tedy na úplné blbosti, to auto fakt moc neznám.

Je to předpokládám stála 4x4 s mezinápravovým diffem? Má to uzávěrku mezinápravy, nebo pouze něco jako samosvor (viz. Jirkův příspěvek vedle)?

Redukci to předpokládám má? Měli nějaké verze zadní uzávěrku? Né, že bych to kupoval jen pro jízdu v terénu, ale občas se takové věci hodí...

Poznám nějak, že přední kardan byl již měněný za "bezproblémový"?

Děkuji :wink:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 dub 2012 08:37
od jirka116
Lukasino píše:Zeptám se tedy na úplné blbosti, to auto fakt moc neznám.

Je to předpokládám stála 4x4 s mezinápravovým diffem? Má to uzávěrku mezinápravy, nebo pouze něco jako samosvor (viz. Jirkův příspěvek vedle)?

Redukci to předpokládám má? Měli nějaké verze zadní uzávěrku? Né, že bych to kupoval jen pro jízdu v terénu, ale občas se takové věci hodí...

Poznám nějak, že přední kardan byl již měněný za "bezproblémový"?

Děkuji :wink:
Má to stály pohon 4x4 mezináprava a redukce je v jedné "krabici" moc to v terénu nevydrží vlastní zkušenost :Ja blb: zadní dif uzávěrku nemá.Jinak převodovka naftová vydrží míň než benzínová.Auto je to super jak v terénu tak na dálnici,ale do terénu si kup něco jiného :devil .Opravy za necelý rok nějaké ty čepy silenbloky ,chladič ,měchy.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 dub 2012 08:51
od pan klobouk
[Poznám nějak, že přední kardan byl již měněný za "bezproblémový"?

Podle VINu Ti to řeknou,jestli byl svolán. Pokud předchozí majitel nebyl úplný hovado,tak to nechal zapsat do servisky. Nebo vizuálně. Jinak co se týče převodovky,tak já zatím problém nemám,ale vybíral jsem auto hlavně aby nemělo tažný... :wink:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 dub 2012 09:16
od Lukasino
Jirka: moc díky za odpověď i rady po telefonu Obrázek :wink: Nechci to na bahnění, ale na druhou stranu bych si nerad koupil "stylovku" typu XC90, která má někdy problém i na rovině :)

pan klobouk: pravda, stejně se tam chci ptát na nějakou servisní historii... díky ;)

Btw. má LR nějakou centrální DB oprav (něco jako VW), nebo se člověk musí ptát pouze v servisu, kam to jezdilo?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 18 dub 2012 21:59
od pan klobouk
Řeknou to v jakémkoli servisu. Mě to řekli v poho po telefonu,nebo i mailem.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2012 13:41
od Lukasino
Tak už se hlásím ke kolegům, L322 TD6 MY2003 :hand

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2012 17:06
od Mešky
Tak v sobotu mi umřela převodovka, auto se uplně zastavilo. :(

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 27 dub 2012 14:46
od MOPADŽI
Mešky píše:Tak v sobotu mi umřela převodovka, auto se uplně zastavilo. :(
Tak to jsou radosti :sweat
Doufám, že to bylo někde poblíž baráku ...

A technická, nezapomněl jsi Zdenku jenom po pátku :beer , v sobotu zařadit "D"

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 dub 2012 11:08
od Mešky
Odešla chuděrka asi 1 km od baráku. ..... , ve 280000 má nárok, ale už se pracuje na opravě..... dám info co to bylo a detaily opravy.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 dub 2012 22:30
od MOPADŽI
To je pravda, narok mela. Hlavne ze to bylo kousek od baraku.
Jsem zvedav co to bylo, tak pak poreferujes :talk

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 28 dub 2012 23:02
od Lukasino
Zeptam se na takove kraviny :D

Mechy
- radeji s vyskou podvozku nehybat, nebo naopak je lepsi, kdyz se to hybe? Nebo je to absolutne fuk? :lol:

Motor TD6, mam najeto 180tis (dle vseho real)
- nachipovat, nebo radeji na nej nesahat? :) Nekdo rikal, ze se mu motor docela zklidnil po nachipovani (nemel potrebu podrazovat v kopci atd.)
- co sani? Od kolegu s e39 vim, ze tam byl nejaky problem u sani, uz ted nevim co presne, ale myslim ze nejake tycky kdyz se zapekli a urvali, tak nadelali dost bordelu v motoru, resit, nebo to je u RR nejak vyreseno lepe?
- jak s rozvody? Rozvod je retezem, mam-li spravne informace, ale co pomocny rozvod nebo jak se tomu rika (na altik, klima kompresor, servo, atd.). Jaky je tam interval vymeny a co se vse meni?

Kastle
- co je vse hlinik? Koukal jsem, ze zadni vnitrni lemy mam docela od kaminku orvany a na tech mistech mi uz trochu leze liska...

Diagnostika, co vse lze pres ni?
- je mozne nastavit aut. sklapeni zrcatek po zamknuti na leto?
- nastavit automaticke zamykani po rozjezdu?
- aut. sviceni?
- neco dalsiho zajimaveho?

Pote co jsem se bavil s Jirkou (jeste jednou diky za pokec), tak mi doporucoval jednotku na mechy z UK. Co je to presne zac?

Obecne, je nekdo v Praze, kdo umi L322? Cimz nemyslim LR autorizak :wink: Jen potrebuji vyresit kraviny typu ze se mi nezklapi zrcatka (respektive se sklopi, ale okamzite hned vyklopi) a nefunguji parkovaci senzory (pote co predchozi majitelka "oparkovala" roh zadniho narazniku).

Moc diky ;)

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 29 dub 2012 14:40
od komin
Ten BMW motor ma v sani take plastove klapky plast casom dozreje polame sa a motor si to nasaje ostatne si uz asi domyslis :wink:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 30 dub 2012 09:29
od masar
Na kastli vezmi magnet a budeš hned vědět co je hliník a co ne :mrk