RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1832
Registrován: sob lis 14, 2009 19:21
tel.: Nokia
auto: DII a RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#481 Příspěvek od libovka » sob dub 01, 2017 17:51

Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.

Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
LR DII Td5 chip 165PS,HD měnič,přídavka z Defa,šnorchl,3"lift, 2,5cm body karoserie,33"pneu KM2,světelná rampa - 4x LED světla,zadní pracovní LED světla,nájezdák,přední a zadní pevnosťák,naviják,druhá baterie,vodovod,CB, rozšířené lemy.

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#482 Příspěvek od Maarty82 » sob dub 01, 2017 18:26

libovka píše:
sob dub 01, 2017 17:51
Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.

Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
Děkuji

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#483 Příspěvek od Lukasino » sob dub 01, 2017 19:10

Dole vycvaknout směrem od sloupku a nahoře vysunout směrem dolů.

Sundá se to jako celek :wink:
Přílohy
20170401_200622.jpg
20170401_200701.jpg
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#484 Příspěvek od Lukasino » sob dub 01, 2017 19:11

Aha, pozdě, takže áčko :grin: :grin:
LR Series III 2.25 petrol SWB

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#485 Příspěvek od Maarty82 » sob dub 01, 2017 19:19

Lukasino píše:
sob dub 01, 2017 19:11
Aha, pozdě, takže áčko :grin: :grin:
No pozdě bych neřekl :grin:
Děkuji ti za pravidelnou hotline :Sorry:
dnes jsem dělal dvě věci najednou a obě na ho...
:Ja blb:

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#486 Příspěvek od Lukasino » sob dub 01, 2017 19:35

V pohodě, není zač, divím se, že se ptáš na Ačkový sloupek, když jsem Ti poslal mustr :mrgreen:
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3311
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#487 Příspěvek od Maxsel » sob dub 01, 2017 19:44

Vytaháni záslepku AIRBAG a pod ní je šroub. Alespoň u RR do r.v. 2006.
Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#488 Příspěvek od Lukasino » sob dub 01, 2017 19:47

Jinak pošlu pár zajímavostí z rozebírání L322, které alespoň mne docela zaujaly...

Holá kastle váží jen 530kg
Za to samotná kabeláž má 30kg (bez motorového svazku)

Přívod pro 12v zásuvku vedle řadící páky má mnohem menší průřez než přívod pro zásuvku v loketce a pro zadní sedadla.

A celkově to auto je takové pěkně masivní, všechno těžké a tak :muscle
Přílohy
P3061179.JPG
P3061180.JPG
LR Series III 2.25 petrol SWB

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#489 Příspěvek od Maarty82 » sob dub 01, 2017 19:49

Lukasino píše:
sob dub 01, 2017 19:35
V pohodě, není zač, divím se, že se ptáš na Ačkový sloupek, když jsem Ti poslal mustr :mrgreen:
No vis mustr v jedny garáži a auto v druhe. :grin:
Zítra se na to mrknu. Všem děkuji

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#490 Příspěvek od Maarty82 » sob dub 15, 2017 08:51

Je to vhodný olej do automatu GM.
Febi Bilstein 14738 ATF červený?
Děkuji

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1832
Registrován: sob lis 14, 2009 19:21
tel.: Nokia
auto: DII a RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#491 Příspěvek od libovka » sob dub 15, 2017 09:37

Nejlepši je srarý dobrý LT71141
LR DII Td5 chip 165PS,HD měnič,přídavka z Defa,šnorchl,3"lift, 2,5cm body karoserie,33"pneu KM2,světelná rampa - 4x LED světla,zadní pracovní LED světla,nájezdák,přední a zadní pevnosťák,naviják,druhá baterie,vodovod,CB, rozšířené lemy.

RostaO
Příspěvky: 241
Registrován: stř bře 25, 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#492 Příspěvek od RostaO » stř dub 19, 2017 09:13

Tak jo, už to přišlo i na mě:
* Přestala mi jet dálka, klíč spárovaný asi je (v zámku funguje, auto startuje)
* Nejelo ani sedadlo řidiče. Vůbec. Po pokusu klíč spárovat aspoň to jede.
* Baterka v klíči nová (teda před rokem, ale změřeno a je cajk) a stejně to nic nedělá
* Druhej klíč spárovat nejde (je to číňan včetně čínské elektroniky, takže asi nic)
* Paměti na sedadle nefungují (ale jak jsem psal aspoň sedadlo manuálně jede)
* Volant se nehýbe vůbec - ani náznak, dřív normálně jezdil

.... prostě nějaký spiknutí :bandit
Range Rover L322, MY2003, 4.4 V8, BMW M62

Kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný.
LR SIII

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#493 Příspěvek od Lukasino » stř dub 19, 2017 10:05

Jak jsem psal v jiném postu, ten klíč musíš spárovat a musí jít spárovat i číňan.

Spárování s centrálem a nakódování imobilizéru jsou dvě odlišné věci :wink:

Zkus to znovu

Na zbytek by chtělo zkusit diagnostiku, jestli třeba něco nenapoví. Pojistky jsou v pořádku?

Každopádně paměti mohou mít souvislost s klíčem, každý klíč může být na jinou paměť - tzn. otevřu, auto se mi nastaví, otevřu s druhým klíčem, auto se nastaví podle něj.
LR Series III 2.25 petrol SWB

Uživatelský avatar
QUADXXX
Příspěvky: 48
Registrován: pon led 19, 2015 09:20
auto: RR 3,6TD
Bydliště: Nitra

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#494 Příspěvek od QUADXXX » stř dub 19, 2017 13:49

Lukasino nahodou original zdvihak na L322 nemas z toho rozobraneho?
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi

Larva
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 22:20

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#495 Příspěvek od Larva » ned dub 23, 2017 22:27

Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl :blush .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.

MadTom
Příspěvky: 10958
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#496 Příspěvek od MadTom » pon dub 24, 2017 07:16

RR Sport je v principu Discovery 3 s jinou karoserií, a s tou už se fůra lidí do terénu nebojí. Takže koukni tímto směrem.
Další fůra lidí, co má starší auta, tyto nová "odmítá" do terénu, protože jsou samý plast, nekříží, jsou plná elektroniky, .... . A když se to z nimi umí, tak prostě projedou. Co je trošku složitější je výběr pneumatik - na jakémkoliv autě jsou v terénu jedna z nejdůležitějších věcí. Napsáno toho bylo už dost, zkus hledat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 1984
Registrován: sob úno 18, 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: S3
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#497 Příspěvek od Lukasino » pon dub 24, 2017 12:49

Vůbec není pravdou, že se do terénu nehodí, nebo se tam ztratí. Chce se toho jen nebát...

Každopádně prvně je potřeba si ujasnit, jestli chceš RR, nebo RRS. Ač se ty auta zdají podobný, tak jsou naprosto odlišný. RR samonosná karoserie, stejný profil pneu jako D3, bohatší výbava, starší konstrukce (tzn. některé věci jsou jednodušší, resp. stále mechanické oproti elektronickým u RRS - např. EPB), atd. Na druhou stranu RRS má rám, má sice menší profil pneu, ale to se dá řešit přizvednutím, dají se na to dát plecháče do terénu, má terrain responce oproti prvním L322, ikdyž L322 s 3,6 už bude mít TR také. Ikdyž alespoň moje srovnání D3 s TR a L322 bez TR vyšlo naprosto bez rozdílů, takže to nemá úplně smysl řešit. RR je větší, takže teoreticky lepší možnost spaní v autě, zase nevím, zda u RRS nejsou zadní sedadla nějak inteligentněji sklopná jak u L322, atd.

Obě dvě auta budou dobrá volba, chce si to jen ujasnit co by jsi rád. Současně na RRS seženeš offroad doplňky, na L322 vůbec, nebo minimum. Což ale neznamená, že v terénu neumí, nebo nejezdí.
LR Series III 2.25 petrol SWB

Maarty82
Příspěvky: 179
Registrován: ned úno 28, 2016 19:50
tel.: 607519728
auto: LR 322
Bydliště: Plzeňsko

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#498 Příspěvek od Maarty82 » pon dub 24, 2017 18:28

Larva píše:
ned dub 23, 2017 22:27
Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl :blush .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
Napiš odkud jsi,určitě máš v okolí nějakého LR blázna tady z fora co tě vezme někam kousek mimo silnici.
S RR jsem jen lehce visel u nás na tankáči .Moje nezkušenost + nášlapy na autě .Prostupnost auta mě dost překvapila .
To stále mám zimáky :-)
nějaký to bahno půlmetr vody v brodu za barákem .cajk.
Sporta jsem nechtěl ,že se mi zdál malej,po měsíci mi bylo i Elko malé :-) Disko 3 je pecka almara

Larva
Příspěvky: 7
Registrován: ned dub 23, 2017 22:20

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#499 Příspěvek od Larva » pon dub 24, 2017 20:58

Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa :cool
Díky moc.

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3311
Registrován: ned zář 23, 2007 18:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#500 Příspěvek od Maxsel » úte dub 25, 2017 09:34

Larva píše:
pon dub 24, 2017 20:58
Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa :cool
Díky moc.
Koukni na naše video a schopnosti RRS a RR bez úprav v lehčím terénu.

Discovery 4 TDV6 HSE
Range Rover 4.2 Supercharged

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět