libovka píše: ↑01 dub 2017 18:51
Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.
Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
Tak jo, už to přišlo i na mě:
* Přestala mi jet dálka, klíč spárovaný asi je (v zámku funguje, auto startuje)
* Nejelo ani sedadlo řidiče. Vůbec. Po pokusu klíč spárovat aspoň to jede.
* Baterka v klíči nová (teda před rokem, ale změřeno a je cajk) a stejně to nic nedělá
* Druhej klíč spárovat nejde (je to číňan včetně čínské elektroniky, takže asi nic)
* Paměti na sedadle nefungují (ale jak jsem psal aspoň sedadlo manuálně jede)
* Volant se nehýbe vůbec - ani náznak, dřív normálně jezdil
.... prostě nějaký spiknutí
Range Rover L322, MY2003, 4.4 V8, BMW M62
Jak jsem psal v jiném postu, ten klíč musíš spárovat a musí jít spárovat i číňan.
Spárování s centrálem a nakódování imobilizéru jsou dvě odlišné věci
Zkus to znovu
Na zbytek by chtělo zkusit diagnostiku, jestli třeba něco nenapoví. Pojistky jsou v pořádku?
Každopádně paměti mohou mít souvislost s klíčem, každý klíč může být na jinou paměť - tzn. otevřu, auto se mi nastaví, otevřu s druhým klíčem, auto se nastaví podle něj.
Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
RR Sport je v principu Discovery 3 s jinou karoserií, a s tou už se fůra lidí do terénu nebojí. Takže koukni tímto směrem.
Další fůra lidí, co má starší auta, tyto nová "odmítá" do terénu, protože jsou samý plast, nekříží, jsou plná elektroniky, .... . A když se to z nimi umí, tak prostě projedou. Co je trošku složitější je výběr pneumatik - na jakémkoliv autě jsou v terénu jedna z nejdůležitějších věcí. Napsáno toho bylo už dost, zkus hledat.
Vůbec není pravdou, že se do terénu nehodí, nebo se tam ztratí. Chce se toho jen nebát...
Každopádně prvně je potřeba si ujasnit, jestli chceš RR, nebo RRS. Ač se ty auta zdají podobný, tak jsou naprosto odlišný. RR samonosná karoserie, stejný profil pneu jako D3, bohatší výbava, starší konstrukce (tzn. některé věci jsou jednodušší, resp. stále mechanické oproti elektronickým u RRS - např. EPB), atd. Na druhou stranu RRS má rám, má sice menší profil pneu, ale to se dá řešit přizvednutím, dají se na to dát plecháče do terénu, má terrain responce oproti prvním L322, ikdyž L322 s 3,6 už bude mít TR také. Ikdyž alespoň moje srovnání D3 s TR a L322 bez TR vyšlo naprosto bez rozdílů, takže to nemá úplně smysl řešit. RR je větší, takže teoreticky lepší možnost spaní v autě, zase nevím, zda u RRS nejsou zadní sedadla nějak inteligentněji sklopná jak u L322, atd.
Obě dvě auta budou dobrá volba, chce si to jen ujasnit co by jsi rád. Současně na RRS seženeš offroad doplňky, na L322 vůbec, nebo minimum. Což ale neznamená, že v terénu neumí, nebo nejezdí.
Larva píše: ↑23 dub 2017 23:27
Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
Napiš odkud jsi,určitě máš v okolí nějakého LR blázna tady z fora co tě vezme někam kousek mimo silnici.
S RR jsem jen lehce visel u nás na tankáči .Moje nezkušenost + nášlapy na autě .Prostupnost auta mě dost překvapila .
To stále mám zimáky
nějaký to bahno půlmetr vody v brodu za barákem .cajk.
Sporta jsem nechtěl ,že se mi zdál malej,po měsíci mi bylo i Elko malé Disko 3 je pecka almara
Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa
Díky moc.
Larva píše: ↑24 dub 2017 21:58
Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa
Díky moc.
Koukni na naše video a schopnosti RRS a RR bez úprav v lehčím terénu.