Stránka 25 z 52

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 18:51
od libovka
Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.

Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 19:26
od Maarty82
libovka píše: 01 dub 2017 18:51 Tak když člověk neví co chceš rozebirat tak jak ti může poradit? Sloupek u čelniho okna a B sloupek jsou rozdilné věci.

Pokud chceš sloupek u čelniho skla tak vydloubni záslepku s na pisem AIRBAG a po ni je šroubek. Pak už sloupek jen vytáhneš.
Děkuji

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:10
od Lukasino
Dole vycvaknout směrem od sloupku a nahoře vysunout směrem dolů.

Sundá se to jako celek :wink:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:11
od Lukasino
Aha, pozdě, takže áčko :grin: :grin:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:19
od Maarty82
Lukasino píše: 01 dub 2017 20:11 Aha, pozdě, takže áčko :grin: :grin:
No pozdě bych neřekl :grin:
Děkuji ti za pravidelnou hotline :Sorry:
dnes jsem dělal dvě věci najednou a obě na ho...
:Ja blb:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:35
od Lukasino
V pohodě, není zač, divím se, že se ptáš na Ačkový sloupek, když jsem Ti poslal mustr :mrgreen:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:44
od Maxsel
Vytaháni záslepku AIRBAG a pod ní je šroub. Alespoň u RR do r.v. 2006.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:47
od Lukasino
Jinak pošlu pár zajímavostí z rozebírání L322, které alespoň mne docela zaujaly...

Holá kastle váží jen 530kg
Za to samotná kabeláž má 30kg (bez motorového svazku)

Přívod pro 12v zásuvku vedle řadící páky má mnohem menší průřez než přívod pro zásuvku v loketce a pro zadní sedadla.

A celkově to auto je takové pěkně masivní, všechno těžké a tak :muscle

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 01 dub 2017 20:49
od Maarty82
Lukasino píše: 01 dub 2017 20:35 V pohodě, není zač, divím se, že se ptáš na Ačkový sloupek, když jsem Ti poslal mustr :mrgreen:
No vis mustr v jedny garáži a auto v druhe. :grin:
Zítra se na to mrknu. Všem děkuji

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 dub 2017 09:51
od Maarty82
Je to vhodný olej do automatu GM.
Febi Bilstein 14738 ATF červený?
Děkuji

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 15 dub 2017 10:37
od libovka
Nejlepši je srarý dobrý LT71141

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 dub 2017 10:13
od RostaO
Tak jo, už to přišlo i na mě:
* Přestala mi jet dálka, klíč spárovaný asi je (v zámku funguje, auto startuje)
* Nejelo ani sedadlo řidiče. Vůbec. Po pokusu klíč spárovat aspoň to jede.
* Baterka v klíči nová (teda před rokem, ale změřeno a je cajk) a stejně to nic nedělá
* Druhej klíč spárovat nejde (je to číňan včetně čínské elektroniky, takže asi nic)
* Paměti na sedadle nefungují (ale jak jsem psal aspoň sedadlo manuálně jede)
* Volant se nehýbe vůbec - ani náznak, dřív normálně jezdil

.... prostě nějaký spiknutí :bandit
Range Rover L322, MY2003, 4.4 V8, BMW M62

Kdyby někoho něco napadlo, budu vděčný.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 dub 2017 11:05
od Lukasino
Jak jsem psal v jiném postu, ten klíč musíš spárovat a musí jít spárovat i číňan.

Spárování s centrálem a nakódování imobilizéru jsou dvě odlišné věci :wink:

Zkus to znovu

Na zbytek by chtělo zkusit diagnostiku, jestli třeba něco nenapoví. Pojistky jsou v pořádku?

Každopádně paměti mohou mít souvislost s klíčem, každý klíč může být na jinou paměť - tzn. otevřu, auto se mi nastaví, otevřu s druhým klíčem, auto se nastaví podle něj.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 19 dub 2017 14:49
od QUADXXX
Lukasino nahodou original zdvihak na L322 nemas z toho rozobraneho?

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 23 dub 2017 23:27
od Larva
Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl :blush .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 dub 2017 08:16
od MadTom
RR Sport je v principu Discovery 3 s jinou karoserií, a s tou už se fůra lidí do terénu nebojí. Takže koukni tímto směrem.
Další fůra lidí, co má starší auta, tyto nová "odmítá" do terénu, protože jsou samý plast, nekříží, jsou plná elektroniky, .... . A když se to z nimi umí, tak prostě projedou. Co je trošku složitější je výběr pneumatik - na jakémkoliv autě jsou v terénu jedna z nejdůležitějších věcí. Napsáno toho bylo už dost, zkus hledat.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 dub 2017 13:49
od Lukasino
Vůbec není pravdou, že se do terénu nehodí, nebo se tam ztratí. Chce se toho jen nebát...

Každopádně prvně je potřeba si ujasnit, jestli chceš RR, nebo RRS. Ač se ty auta zdají podobný, tak jsou naprosto odlišný. RR samonosná karoserie, stejný profil pneu jako D3, bohatší výbava, starší konstrukce (tzn. některé věci jsou jednodušší, resp. stále mechanické oproti elektronickým u RRS - např. EPB), atd. Na druhou stranu RRS má rám, má sice menší profil pneu, ale to se dá řešit přizvednutím, dají se na to dát plecháče do terénu, má terrain responce oproti prvním L322, ikdyž L322 s 3,6 už bude mít TR také. Ikdyž alespoň moje srovnání D3 s TR a L322 bez TR vyšlo naprosto bez rozdílů, takže to nemá úplně smysl řešit. RR je větší, takže teoreticky lepší možnost spaní v autě, zase nevím, zda u RRS nejsou zadní sedadla nějak inteligentněji sklopná jak u L322, atd.

Obě dvě auta budou dobrá volba, chce si to jen ujasnit co by jsi rád. Současně na RRS seženeš offroad doplňky, na L322 vůbec, nebo minimum. Což ale neznamená, že v terénu neumí, nebo nejezdí.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 dub 2017 19:28
od Maarty82
Larva píše: 23 dub 2017 23:27 Zdravím vás,
pročítám si tady jednotlivá fóra a jsem z toho jelen. Přemýšlím o koupi staršího Range Rovera. Možná i Sport, ale 3,6 V8 určitě.
Jen mne zaráží, že píšete, že do terénu se moc nehodí. Tohle jsem právě číst nechtěl :blush .
Má někdo z vás negativní zkušenosti? Neprojede? Nebo něco odchází?
Dělám v lesích a kolem rybníků, takže bahno je muj velký kamarád. K tomu občas nějakej vozík, nebo vyprošťuji zapadlé kolegy a tak.
Díky předem za rady.
Napiš odkud jsi,určitě máš v okolí nějakého LR blázna tady z fora co tě vezme někam kousek mimo silnici.
S RR jsem jen lehce visel u nás na tankáči .Moje nezkušenost + nášlapy na autě .Prostupnost auta mě dost překvapila .
To stále mám zimáky :-)
nějaký to bahno půlmetr vody v brodu za barákem .cajk.
Sporta jsem nechtěl ,že se mi zdál malej,po měsíci mi bylo i Elko malé :-) Disko 3 je pecka almara

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 24 dub 2017 21:58
od Larva
Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa :cool
Díky moc.

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Napsal: 25 dub 2017 10:34
od Maxsel
Larva píše: 24 dub 2017 21:58 Benešov u Prahy.
Disco 3 - a co motory?
Před nedávnem jsem se zbavil snad posledního Mitsubishi, co jsem měl. 200 tis. km je max. Pak jen otázka času, kdy zaklepe, takže si nechci opět naběhnout.
Pokud je tu někdo z okolí Benešova a svezl by mě, nebo ukázal, jak se RR chová v terénu, budu jen rád. Nejsem zrovna šílenec, co by se pouštěl někde ze srázu, ale občas musím zajet na různá místa :cool
Díky moc.
Koukni na naše video a schopnosti RRS a RR bez úprav v lehčím terénu.