
RR Clasic 3,6 V8 rv89 stříkačka Problém...
RR Clasic 3,6 V8 rv89 stříkačka Problém...
Zdravim pořídil sem si toto auti a od začátku řeším problém s přehříváním,nebo jestli je normální že se mi při jízdě po silnici drží teplota na zhruba 90
chladič je dobrej,do vody to nefouká...znamej říkal že může bej na rozdělovači přehozenej válec tak sem se tu chtěl optat jak maj bejt na rozdělovači ty válce zapojený bo co může způsobovat nadměrné ořívání.Předem děkuji za pomoc

Předem vítej na tomto fóru!
90°je přece normální teplota, ta se zvýší pokud v létě zapneš klimu a nefungují elektrické ventilátory, tak jako mě.Pokud jedeš redukce a vyšší otáčky , co ti dělá teplota? Měla by být stále stejná!Pokud jde o přehozené kabely na rozdělovači, myslím, že bys to poznal při startování a na nevyrovnanosti chodu motoru.Schéma zapojení mám v pdf.souboru, ale je to hodně velký soubor, který sem nedám viz odkaz v soukromé zprávě!
90°je přece normální teplota, ta se zvýší pokud v létě zapneš klimu a nefungují elektrické ventilátory, tak jako mě.Pokud jedeš redukce a vyšší otáčky , co ti dělá teplota? Měla by být stále stejná!Pokud jde o přehozené kabely na rozdělovači, myslím, že bys to poznal při startování a na nevyrovnanosti chodu motoru.Schéma zapojení mám v pdf.souboru, ale je to hodně velký soubor, který sem nedám viz odkaz v soukromé zprávě!
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
tadyto je moje první auto tohoto tipu tak právě nevím
ty dva ventilátory před chladičem fungujou,startuje dobře,ale když je ohřátej tak má volnoběh na 500 a dost kolísavej...do kolika se má motor normálně vytáčet,nad 3500 je už dost hlučnej a už nemá takovej tach jako do 3500...Jak říkám nemám s timto autem zkušenosti tak asi působím jako ňouma
do terénu se chystám o vejkendu zati sem totiž u nás nenašel nic pořádnýho.. budu měnit olej jakej tam mám dát?


Já tedy mám v RRC ropáka, který je furt studený. Ale těch 90 máš pořád nebo to leze nahoru, že se opravdu přehřívá? Těch 90, pokud už to neleze nahoru, by nemuselo být nějak dramatické. Jseš si jistý, že nemáš zarostlý chladič?
Pálí Ti: 1 8 4 3 6 5 7 2
Levá stran: 1 3 5 7
Pravá strana: 2 4 6 8
Jinak, termostat by měl spínat při 88 stupních. Měl bys taky zkontrolovat termostat a jestli Ti funguje visko spojka na vrtuli chlazení.
Pálí Ti: 1 8 4 3 6 5 7 2
Levá stran: 1 3 5 7
Pravá strana: 2 4 6 8
Jinak, termostat by měl spínat při 88 stupních. Měl bys taky zkontrolovat termostat a jestli Ti funguje visko spojka na vrtuli chlazení.
Country boy...
na rozdělovači to je zapojeno takto 1-2-7-5-6-3-4-8 myšleno proti směru hod.ručiček. Chladič je v dobrem stavu. ta teplota je odhadem teploměr má bílé pole pak mezeru zhruba2mm a pak červené mě se to drží na konci toho bílého.Jel sem u nás na suchej vrch je to zhruba5km a na hoře to už lezlo do červeneho...prozkoumam eště ten termostat
Vrtule chlazení je na viskospojce, čili při studeném motoru je pouze lehce unášena dá se sní otáčet i prstem ruky nezávisle bez chodu motoru a při zahřátí vody dojde ke spojení natvrdo.Poznáš to i podle zvuku a intenzity foukání vzduchu spod haubny.Motor V8 je dobrý sluha, ale potřebuje bezchybné chlazení a mazání.Jinak máš pravdu, že motor má jít pěkně odspodu, ale měl by poctivě táhnout i při vyšších otáčkách než jen 3500.Max výkon má někde 4500, ale stačí v pohodě jezdit na krouťák.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Ahoj,
tych 90 stupnov je OK, pokial nestupa...tak ako vravia chalani. V8 sa pomerne dost hreje. Pokial to mas v seriovom stave, tak vrtula by mala byt na remenici pripevnena cez viskospojku. V zavislosti na teplote sa uzatvara a vrtula sa toci rovnako ako remenica.
Skus si nejakym zarucene dobrym teplomerom zmerat teplotu. Je mozne ze mas iba rozkalibrovany ukazovatel. To sa moze stat ked niekto kombinuje suciastky roznych modelov( napr. z 3.9).
Ja davam olej mineral 15w-40 API SG/CD. Tento motor ma radsej olej s hustejsou konzistenciou.
tych 90 stupnov je OK, pokial nestupa...tak ako vravia chalani. V8 sa pomerne dost hreje. Pokial to mas v seriovom stave, tak vrtula by mala byt na remenici pripevnena cez viskospojku. V zavislosti na teplote sa uzatvara a vrtula sa toci rovnako ako remenica.
Skus si nejakym zarucene dobrym teplomerom zmerat teplotu. Je mozne ze mas iba rozkalibrovany ukazovatel. To sa moze stat ked niekto kombinuje suciastky roznych modelov( napr. z 3.9).
Ja davam olej mineral 15w-40 API SG/CD. Tento motor ma radsej olej s hustejsou konzistenciou.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Na tomto oleji mi běhá ten můj krasavec
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=684
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=684
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Pokud je napevno tak nefunguje viskóza a ve velké zimě se ti motor nezahřeje a auto netopí.Jinak výměna všech náplní a filtrů je víc než doporučená záležitost, spíš nutnost.honasRF900 píše:tak ten ventilátor je na pevno.Byl to jen muj dojem že se hřeje,hold sem neználek,testnul sem to v terenu a je to ok.Udělam vyměnu oleje vzduchovej filtr taky stoji za prd a bude oky
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Téma které mne zajímá, řeším jednoho Clasica, co pořád nechce dělat dobrotu. Problém vidím v chladiči, i když jsem ho nechal otevřít a vyčistit, tak pořád je střed chladiče studený, i když je auto naplno ohřáté. Potřeboval bych půjčit zdravý, abych ho mohl buď koupit nový, nebo vyloučit jako možný zdroj problému.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No přivezl jsem ho z Anglie s tím, že se hřeje, a hřál se, ale jen v zátěži. Udělal jsem hlavy, vypadalo to že by to mohlo být těsnění. Po složení to bylo ale stejné. Nechal jsem vyčistit chladič, chlap co ho dělal, řekl, že má zvláštní vnitřní konstrukci, ale ho vyčistil a že by mněl fungovat normálně. Ale pořád byl střed chladiče chladný. Tak jsem přezkoušel termostat, o zdálo se mi, že otvírá pozdě. Tak jsem ho vyměnil, ale stále je chladič uprostřed studený, a to i v době, kdy už sepnou el. ventilátory. Auto přitom normálně topí. Záhada hlavolamu 

Prave tu chlapik popisuje podobnu skusenost ako Ty.
http://www.rangie.com/articles_topic.ph ... &subCat=21
U neho je vysledok, ze chladic je upchaty. Mozno to bude aj v Tvojom pripade, napriek tomu, ze opravar tvrdi ze je OK...
http://www.rangie.com/articles_topic.ph ... &subCat=21
U neho je vysledok, ze chladic je upchaty. Mozno to bude aj v Tvojom pripade, napriek tomu, ze opravar tvrdi ze je OK...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS