Zachrana dalsieho RRC
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 20 zář 2011 13:04
- auto: RRC
- Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina
Zachrana dalsieho RRC
Zdravim vospolok,
rad by som sa s vami na tomto mieste podelil o svoje zazitky z renovacie mojho RRC a vytiahol od vas nejake rozumy...
Je to kusok, ktory tu bol asi pred pol rokom v inzercii, motor 300TDI, softdash, r. 1994.
Nedavno sa range dostal na rad a zacal som renovovat. Cistokrvny veteran z neho nebude, ale nejake hardcore upravy tiez nie su v plane.
Ram sa zda byt zdravy, podvozok vyzera schopne. Urcite bude treba porobit brzdy, s cim som ratal.
Kamenom urazu je karoseria. To ze tieto auta hniju som vedel, napriek tomu ma rozsah korozie zaskocil. Navyse karoseriu uz niekto velmi fusersky opravoval. Diery su preplatovane novym plechom, pricom stary, zhrdzaveny nebol odstraneny. Medzi plechmi sa teda drzala voda, co len urychlilo dalsiu koroziu. Kopec drobnosti nema dodrzany tvar (rozne uchyty blatnikov a pod.). Vrcholom vsetkeho boli diery pod celnym oknom - "majster" klampiar sa bal pouzit zvaracku (asi aby neprasklo okno) takze tam novy plech nanitoval a cele to pretrel lepkavym gumoasfaltom. To ale nezabranilo zatekaniu do kabiny. Aby neboli koberce mokre, vyrezal tlmiacu hmotu pod nimi a nahradil ju nenasiakavou variantou - handrou zalepenu v igelitovom vreci.
Klampiarske prace na skelete pomaly napreduju, onedlho prijdu na rad blatniky, dvere a podobne hlinikove diely. Nikdy som hlinikove auto nemal a zaujimalo by ma, akym sposobom sa tieto diely efektivne opravuju. Poskodene su hlavne blatniky v mieste kde su prisrobovane a spodne okraje dveri.
Dakujem za rady.
Casom pridam zopar fotiek.
rad by som sa s vami na tomto mieste podelil o svoje zazitky z renovacie mojho RRC a vytiahol od vas nejake rozumy...
Je to kusok, ktory tu bol asi pred pol rokom v inzercii, motor 300TDI, softdash, r. 1994.
Nedavno sa range dostal na rad a zacal som renovovat. Cistokrvny veteran z neho nebude, ale nejake hardcore upravy tiez nie su v plane.
Ram sa zda byt zdravy, podvozok vyzera schopne. Urcite bude treba porobit brzdy, s cim som ratal.
Kamenom urazu je karoseria. To ze tieto auta hniju som vedel, napriek tomu ma rozsah korozie zaskocil. Navyse karoseriu uz niekto velmi fusersky opravoval. Diery su preplatovane novym plechom, pricom stary, zhrdzaveny nebol odstraneny. Medzi plechmi sa teda drzala voda, co len urychlilo dalsiu koroziu. Kopec drobnosti nema dodrzany tvar (rozne uchyty blatnikov a pod.). Vrcholom vsetkeho boli diery pod celnym oknom - "majster" klampiar sa bal pouzit zvaracku (asi aby neprasklo okno) takze tam novy plech nanitoval a cele to pretrel lepkavym gumoasfaltom. To ale nezabranilo zatekaniu do kabiny. Aby neboli koberce mokre, vyrezal tlmiacu hmotu pod nimi a nahradil ju nenasiakavou variantou - handrou zalepenu v igelitovom vreci.
Klampiarske prace na skelete pomaly napreduju, onedlho prijdu na rad blatniky, dvere a podobne hlinikove diely. Nikdy som hlinikove auto nemal a zaujimalo by ma, akym sposobom sa tieto diely efektivne opravuju. Poskodene su hlavne blatniky v mieste kde su prisrobovane a spodne okraje dveri.
Dakujem za rady.
Casom pridam zopar fotiek.
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zachrana dalsieho RRC
A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Držím palce ať to dáš brzo do kupy a budeš si ho užívát. My si zas rádi užijeme fotodokumentaci
Mirko
Držím palce ať to dáš brzo do kupy a budeš si ho užívát. My si zas rádi užijeme fotodokumentaci
Mirko
- pooh
- Příspěvky: 706
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: Zachrana dalsieho RRC
vau, urcite bude pekne . pridaj potom priebezne dalsie fotky.
ma obcas tiez napadne podobna myslienka dat do kopy take starsie auto, ale je dobre vidiet take fotky aby som sa zobudil, lebo bohuzial na takuto pracu nemam dost sikovne rucicky
ma obcas tiez napadne podobna myslienka dat do kopy take starsie auto, ale je dobre vidiet take fotky aby som sa zobudil, lebo bohuzial na takuto pracu nemam dost sikovne rucicky
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: Zachrana dalsieho RRC
Držím palce, ať se práce daří. Vidím, že na věku auta až tak moc nezáleží. Ten můj byl o 11 let starší a řekl bych, že míň shnilý. Jinak některé karosářské díly se dají koupit, u zoxidovaných hliníkových dílů, musí všechno pryč až na holý plech a uvidíš, kolik materiálu tam zbylo.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Zachrana dalsieho RRC
Nechci být škodolibý, ale vždycky mě udiví, jak si někdo raději koupí levnější RRC, pak musí udělat komplet generálku plechařiny a o něco dražší kousek totálně bez rezu visí v inzerci a nikdo ho nechce... sorry za off-topic.Mirko píše:A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Jinak přeju brzký návrat RRC do života a těším se na další díly fotoseriálu.
Re: Zachrana dalsieho RRC
vladaz píše:Nechci být škodolibý, ale vždycky mě udiví, jak si někdo raději koupí levnější RRC, pak musí udělat komplet generálku plechařiny a o něco dražší kousek totálně bez rezu visí v inzerci a nikdo ho nechce... sorry za off-topic.Mirko píše:A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Jinak přeju brzký návrat RRC do života a těším se na další díly fotoseriálu.
Osobně si myslím že u těchto novějších Classiců je jedno jestli auto koupíš za 100 nebo za 150 tisíc, s korozí na tom budou stejne.
přeji ať ti jde práce od ruky...
- Dockar
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 dub 2011 09:24
- auto: RRC 300 TDi
- Bydliště: Na kopečku u jeskyně
Re: Zachrana dalsieho RRC
Vyjma toho mýho tohohle chtěl kamarád. Koukám dobře ... každopádně držím palce.
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 20 zář 2011 13:04
- auto: RRC
- Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina
Re: Zachrana dalsieho RRC
Zdravim osadenstvo,
idem nahadzovat motor a chcem preventivne vymenit gufera na motore a prevodovke okolo spojky.
Mam pri tom cakat nejaky zadrhel?
Docital som sa ze by to mal byt metricky rozmer, cize zbehnut do obchodu s guferami a za 5 minut ho mam - nechce sa mi objednavat cez e-shop takuto somarinu.
Nemozem sa ale nikde dopatrat presneho rozmeru. Viem ze najistejsie bude omerat si stare, ale rad by som to mal kupene skor, nez dam dole zotrvak.
Chcel by som Vas teda poprosit o nasledovne rozmery:
-gufero klukoveho hriadela na strane zotrvacnika, motor 300TDI
-gufero spojkoveho hriadela (mrkvy), prevodovka 5° manual
Dakujem
idem nahadzovat motor a chcem preventivne vymenit gufera na motore a prevodovke okolo spojky.
Mam pri tom cakat nejaky zadrhel?
Docital som sa ze by to mal byt metricky rozmer, cize zbehnut do obchodu s guferami a za 5 minut ho mam - nechce sa mi objednavat cez e-shop takuto somarinu.
Nemozem sa ale nikde dopatrat presneho rozmeru. Viem ze najistejsie bude omerat si stare, ale rad by som to mal kupene skor, nez dam dole zotrvak.
Chcel by som Vas teda poprosit o nasledovne rozmery:
-gufero klukoveho hriadela na strane zotrvacnika, motor 300TDI
-gufero spojkoveho hriadela (mrkvy), prevodovka 5° manual
Dakujem
Re: Zachrana dalsieho RRC
Pěkný ne???
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 08 dub 2014 12:46
- auto: Ford. A ešte Ford...
- Bydliště: Bratislava/Piešťany, SK
Re: Zachrana dalsieho RRC
No ako pokračuješ?
Ford Consul ´73
Ford Focus ´o6
-v pláne do budúcna RRC 2door :)
Ford Focus ´o6
-v pláne do budúcna RRC 2door :)