Zachrana dalsieho RRC

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
sliwka
Příspěvky: 26
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Zachrana dalsieho RRC

#1 Příspěvek od sliwka » 15 srp 2012 00:12

Zdravim vospolok,
rad by som sa s vami na tomto mieste podelil o svoje zazitky z renovacie mojho RRC a vytiahol od vas nejake rozumy...

Je to kusok, ktory tu bol asi pred pol rokom v inzercii, motor 300TDI, softdash, r. 1994.
Nedavno sa range dostal na rad a zacal som renovovat. Cistokrvny veteran z neho nebude, ale nejake hardcore upravy tiez nie su v plane.

Ram sa zda byt zdravy, podvozok vyzera schopne. Urcite bude treba porobit brzdy, s cim som ratal.
Kamenom urazu je karoseria. To ze tieto auta hniju som vedel, napriek tomu ma rozsah korozie zaskocil. Navyse karoseriu uz niekto velmi fusersky opravoval. Diery su preplatovane novym plechom, pricom stary, zhrdzaveny nebol odstraneny. Medzi plechmi sa teda drzala voda, co len urychlilo dalsiu koroziu. Kopec drobnosti nema dodrzany tvar (rozne uchyty blatnikov a pod.). Vrcholom vsetkeho boli diery pod celnym oknom - "majster" klampiar sa bal pouzit zvaracku (asi aby neprasklo okno) takze tam novy plech nanitoval a cele to pretrel lepkavym gumoasfaltom. To ale nezabranilo zatekaniu do kabiny. Aby neboli koberce mokre, vyrezal tlmiacu hmotu pod nimi a nahradil ju nenasiakavou variantou - handrou zalepenu v igelitovom vreci.

Klampiarske prace na skelete pomaly napreduju, onedlho prijdu na rad blatniky, dvere a podobne hlinikove diely. Nikdy som hlinikove auto nemal a zaujimalo by ma, akym sposobom sa tieto diely efektivne opravuju. Poskodene su hlavne blatniky v mieste kde su prisrobovane a spodne okraje dveri.

Dakujem za rady.
Casom pridam zopar fotiek.
Přílohy
1.jpg

sliwka
Příspěvky: 26
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Re: Zachrana dalsieho RRC

#2 Příspěvek od sliwka » 15 srp 2012 00:37

foto
Přílohy
2012-04-07 19.55.09.jpg
2012-04-07 19.55.22.jpg
2012-04-09 17.00.07.jpg
2012-04-09 17.01.48.jpg
2012-04-11 19.46.14.jpg

sliwka
Příspěvky: 26
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Re: Zachrana dalsieho RRC

#3 Příspěvek od sliwka » 15 srp 2012 00:41

foto
Přílohy
2012-04-11 19.47.16.jpg
2012-04-11 19.47.37.jpg
2012-04-11 19.48.19.jpg
2012-04-17 18.58.21.jpg
2012-04-17 18.58.53.jpg

sliwka
Příspěvky: 26
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Re: Zachrana dalsieho RRC

#4 Příspěvek od sliwka » 15 srp 2012 00:42

foto
Přílohy
2012-04-19 20.35.59.jpg
2012-07-28 18.41.48.jpg
2012-07-28 18.43.01.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zachrana dalsieho RRC

#5 Příspěvek od Mirko » 15 srp 2012 09:30

A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Držím palce ať to dáš brzo do kupy a budeš si ho užívát. My si zas rádi užijeme fotodokumentaci :Pohoda:
Mirko

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 706
Registrován: 16 úno 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: Zachrana dalsieho RRC

#6 Příspěvek od pooh » 15 srp 2012 10:28

vau, urcite bude pekne :dance . pridaj potom priebezne dalsie fotky.
ma obcas tiez napadne podobna myslienka dat do kopy take starsie auto, ale je dobre vidiet take fotky aby som sa zobudil, lebo bohuzial na takuto pracu nemam dost sikovne rucicky :( :muscle
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Zachrana dalsieho RRC

#7 Příspěvek od Neklan » 15 srp 2012 22:18

Držím palce, ať se práce daří. Vidím, že na věku auta až tak moc nezáleží. Ten můj byl o 11 let starší a řekl bych, že míň shnilý. Jinak některé karosářské díly se dají koupit, u zoxidovaných hliníkových dílů, musí všechno pryč až na holý plech a uvidíš, kolik materiálu tam zbylo.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
vladaz
Příspěvky: 251
Registrován: 20 bře 2009 16:06
auto: SIIA,DIII,L322,..
Bydliště: u Kladna

Re: Zachrana dalsieho RRC

#8 Příspěvek od vladaz » 18 srp 2012 15:13

Mirko píše:A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Nechci být škodolibý, ale vždycky mě udiví, jak si někdo raději koupí levnější RRC, pak musí udělat komplet generálku plechařiny a o něco dražší kousek totálně bez rezu visí v inzerci a nikdo ho nechce... sorry za off-topic.

Jinak přeju brzký návrat RRC do života a těším se na další díly fotoseriálu.

Uživatelský avatar
Byzi
Příspěvky: 184
Registrován: 16 zář 2008 17:20
Bydliště: Zbiroh

Re: Zachrana dalsieho RRC

#9 Příspěvek od Byzi » 18 srp 2012 20:21

vladaz píše:
Mirko píše:A to na fotkách v inzerátu vypadal moc hezký...
Nechci být škodolibý, ale vždycky mě udiví, jak si někdo raději koupí levnější RRC, pak musí udělat komplet generálku plechařiny a o něco dražší kousek totálně bez rezu visí v inzerci a nikdo ho nechce... sorry za off-topic.

Jinak přeju brzký návrat RRC do života a těším se na další díly fotoseriálu.

Osobně si myslím že u těchto novějších Classiců je jedno jestli auto koupíš za 100 nebo za 150 tisíc, s korozí na tom budou stejne.

přeji ať ti jde práce od ruky...

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: Zachrana dalsieho RRC

#10 Příspěvek od Dockar » 18 srp 2012 21:29

Vyjma toho mýho :mrgreen: tohohle chtěl kamarád. Koukám dobře ... :mrgreen: každopádně držím palce.
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

sliwka
Příspěvky: 26
Registrován: 20 zář 2011 13:04
auto: RRC
Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina

Re: Zachrana dalsieho RRC

#11 Příspěvek od sliwka » 20 led 2014 13:39

Zdravim osadenstvo,

idem nahadzovat motor a chcem preventivne vymenit gufera na motore a prevodovke okolo spojky.
Mam pri tom cakat nejaky zadrhel?

Docital som sa ze by to mal byt metricky rozmer, cize zbehnut do obchodu s guferami a za 5 minut ho mam - nechce sa mi objednavat cez e-shop takuto somarinu.
Nemozem sa ale nikde dopatrat presneho rozmeru. Viem ze najistejsie bude omerat si stare, ale rad by som to mal kupene skor, nez dam dole zotrvak.

Chcel by som Vas teda poprosit o nasledovne rozmery:
-gufero klukoveho hriadela na strane zotrvacnika, motor 300TDI
-gufero spojkoveho hriadela (mrkvy), prevodovka 5° manual

Dakujem

Uživatelský avatar
sonorek
Příspěvky: 232
Registrován: 21 bře 2012 11:56
auto: FreeLander 2.0 TD4

Re: Zachrana dalsieho RRC

#12 Příspěvek od sonorek » 31 led 2014 11:30

Pěkný ne??? :lol:
Obrázek

Chapman
Příspěvky: 8
Registrován: 08 dub 2014 12:46
auto: Ford. A ešte Ford...
Bydliště: Bratislava/Piešťany, SK

Re: Zachrana dalsieho RRC

#13 Příspěvek od Chapman » 29 dub 2014 18:48

No ako pokračuješ?
Ford Consul ´73
Ford Focus ´o6
-v pláne do budúcna RRC 2door :)

Odpovědět