RR P38 - cvakání při zatáčení

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Berserk
Příspěvky: 113
Registrován: 15 bře 2012 09:41
tel.: +420 723 811 755
auto: RR-P38 4.6V8 a další

RR P38 - cvakání při zatáčení

#1 Příspěvek od Berserk » 27 zář 2012 19:46

Prosím o radu, při jízdě mě něco cvaká na podvozku (jen při zatáčení). Už se asi měsíc chystám do servisu, ale pořád mě do toho něco leze. Chtěl bych se zeptat zda někdo netuší co to může bejt? Je to pravidelné cvakání a vždy jen při zatáčení :sweat
S P38 je život hnedka pestřejší :-)

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: RR P38 - cvakání při zatáčení

#2 Příspěvek od peto » 27 zář 2012 19:56

vyzera to na zly homokineticky klb

Uživatelský avatar
Berserk
Příspěvky: 113
Registrován: 15 bře 2012 09:41
tel.: +420 723 811 755
auto: RR-P38 4.6V8 a další

Re: RR P38 - cvakání při zatáčení

#3 Příspěvek od Berserk » 27 zář 2012 20:46

Hmm, díky za info. Snad to do Mohelnice stihnu dát vše do stavu ad1 :D
peto píše:vyzera to na zly homokineticky klb
S P38 je život hnedka pestřejší :-)

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: RR P38 - cvakání při zatáčení

#4 Příspěvek od uhlic » 23 srp 2019 17:53

caute,

Otazka1: ked dam dole hom. Klb tak na poloosi zostane taky prstenec. Ten ostava stary alebo sa dava novy?

Otazka2: idem menit aj capy. Spodny cap ma este nejake puzdro na zavit. Treba ho dat dole pred demontazou capu alebo ostava a cap ide von aj bez povolenia toho puzdra?

Diky

Odpovědět