RRC - několik dotazů nováčka :)

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#81 Příspěvek od Mirko » 19 bře 2014 12:30

Jestli v tom máš plyn, tak často se kolem cívky bere elektrika pro plynovou instalaci. Taky je možné, že už v tom máš druhou plynovou instalace (původně směšovač, nyní sekvence) tak z toho mohl vzniknout tenhle bastl. Ale to je jen dohad. Jestli to dnes stihnu, tak ti to nafotím pod kapotou...
Mirko

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#82 Příspěvek od Lukasino » 19 bře 2014 14:27

Ahoj Mirko,
jo jo, LPG tam je, vidíš, to mě nenapadlo a už jsem neměl čas jít po kabelu dál kam vede.

Za fotografie bych byl vděčen ;)

L.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#83 Příspěvek od merlin » 19 bře 2014 19:13

Taky jsem to řešil při montáži V8 za VM. Bohužel nevidím žádné obrázky.
Ale dával jsem nový elektronický rozdělovač (původně jednodrátový), novou cívku a nový konverzní zesilovač.
Mužů ti to i nafotit- teda až bude světlo.

Ale třeba ti pomůže prilozeny plánek


Sent from my iPad using Tapatalk HD Obrázek
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#84 Příspěvek od Lukasino » 19 bře 2014 19:30

Ahoj Merline, díky za schéma, takže skutečně má jít signál zpět do ECU, super ;-)

Neměl by jít Condenser na mínus u cívky?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#85 Příspěvek od merlin » 19 bře 2014 21:41

Já ho tam nemám


Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#86 Příspěvek od Lukasino » 19 bře 2014 22:12

Obrázek

Teď se dívám na schéma a opravdu to tak má být, divný, já to mám úplně jinak.
Údaj do ECU jde z plusu, jestli se dobře pamatuji a pak, zesilovač je plus a mínus, a potom plus a mínus co jde po motoru. Jsem zvědav s čím přijde Mirko :-)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#87 Příspěvek od Mirko » 19 bře 2014 23:58

Fotky z motorového prostoru:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Popravdě se mi to nechtělo teď na ulici celý rozdělat. Svazek v husím krku vede někde od vstřiků přes teplotní čidla, rozdělovač a alternátor k tomu velkému konektoru a cívce. Do cívky z něho jdou dva bílé kabely, jeden na plus, druhý na minus. Z rozdělovače mi vede mezikus z 3 pin na 2 pin konektor a pak dva dráty do toho svazku. Kabel z plusu na cívce s pojistkou je šťáva pro LPG. Teď když na to tak koukám, tak nevidím kondenzátor :nerd

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#88 Příspěvek od Lukasino » 20 bře 2014 23:06

Mirko, moc díky, zítra to prolezu u auta a zkusím srovnat :grin:

Náhodou netušíš z hlavy, jak máš natočenou cívku, kde je plus a kde mínus?

EDIT: Teď koukám na tu převodku, co to má být? :shock: Já myslel, že máš anglický auto :grin:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#89 Příspěvek od Mirko » 20 bře 2014 23:31

Plus je směrem ke kabině. Na druhé fotce vpravo. Nikdy jsem neměl RHD, jen jsem jednoho kuchal. Zrovna má před reinkarnaci, respektive některé jeho části.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#90 Příspěvek od Lukasino » 21 bře 2014 07:36

Děkuji, dneska to projdu. ;-)
Nemyslel jsem RHD, myslel jsem, že nemůžeš mít Land Rover, vždyť je úplně suchá :-)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#91 Příspěvek od Mirko » 21 bře 2014 10:07

Jo tak, byla nedávno přetěsněná.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#92 Příspěvek od Lukasino » 21 bře 2014 22:06

Zase jsem to dnes pořádně nestihl, ale jen v rychlosti se mi stále zdá, že to mám nějak divně :grin:

Měl jsi pravdu, že kabel s odporem vede k LPG. Potom tam mám + a - ze zesilovače zapalování, signál pro ECU a pak je tam jeden kabel který vede svazkem dál.

Jediné co mě mate, je ten výstup ze zesilovače pro ECU, mám to jinak než ukazuje Merlin :? O víkendu se na to pořádně podívám. Přiznám se, že z Tvých fotek mi to není jasné. Máš to na + nebo - konektoru cívky?

Jinak dnes konečně po čtvrt roce zaklápím palubku a musím se pochlubit štěstím v "neštěstí", z mladického rozmaru jsem si objednal žárovky do budíků (přitom stávající fungují) a velikost neseděla. Dneska při skládání jsem zjistil, že u ovládání topení mi nesvítí ani jedna žárovka a světe div se, byl to přesně ten typ co jsem koupil :lol:

Alespoň jsem lupnu jednu rychlou aktuální :grin: Na kapotě je opět původní nápis RangeRover a Charles dostal nové vyhřívané sklo, prý poslední na skladě v EU, čekal jsem na něj skoro dva měsíce :mrgreen:
Přílohy
Resize of 2014-03-21 13.57.11.jpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Jacko
Příspěvky: 680
Registrován: 03 lis 2009 21:02

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#93 Příspěvek od Jacko » 22 bře 2014 01:44

Vidím,že tiež si sa pustil do boja :ty jeden...: Pekne ti to ide - aj ja budem musieť zohnať predné sklo - vyhrievané nepotrebujem a neplaš ma,že už nie sú :ty jeden...: Ale ja mám soft dasha a tam je sklo lepené a ty ho máš asi ešte v gume - je tak?
Tak nech sa darí :Sorry:
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#94 Příspěvek od Lukasino » 22 bře 2014 17:26

Díky Jacko, ale oproti Tobě si připadám že nic nedělám :grin:

Přední sklo bez vyhřívání do gumy není problém, je jich všude dost a stojí pár korun, problém byl to vyhřívání (jj, mám do bausetu). Takže snad i lepené nevyhřívané na soft dashe nebude problém ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#95 Příspěvek od Lukasino » 23 bře 2014 21:47

Konečně jsem se dostal k tomu zapojení na cívce a jsem z toho nějak zmaten, nemáš Merline jiný motor / druh zapojení?

Protože když to srovnám, tak:
Výstřižek.JPG
Výstřižek.JPG (28.75 KiB) Zobrazeno 6222 x
Předpokládám tedy, že kabel který vede svazkem dál je Ign. switch. U Mirka není vidět, ale na mínus pólu jsou tři kabely, takže by to měl být opět Ign. switch.

Tzn. že jsou tři shodné a Merlin je zvlášť, Condenser nemáme, a ECU s Ign. switch máme prohozené :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#96 Příspěvek od Mirko » 23 bře 2014 22:14

Merlin má myslím 3,5 a jiný vstřikování. já nemám LPG na minusu, ale na plusu. LPG je ten červený drát, pod konektorem u pojistky odbočuje ostře, ale na fotce to vypadá, že z toho konektoru jde černý obalený na minus. K čemu ten je, nevím...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#97 Příspěvek od eliott » 23 bře 2014 22:17

Merlin má karburátory, pokud se nepletu...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#98 Příspěvek od Lukasino » 23 bře 2014 22:26

Tak v tom případě je to v pořádku, super, díky za info :-)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#99 Příspěvek od Lukasino » 28 bře 2014 20:54

Pánové, zeptám se zkušenějších. Koupil jsem jinou převodku, která je v pořádku. Jak to tak bývá, ta moje když to slyšela, tak se nějak zatáhla a kape minimálně, takže montáž odkládám a nechám si jí ve skladu do budoucna. Co s tím? Má smysl dokud je OK dát nová ložiska a těsnění, nebo do toho raději nehrabat? Jak nejlépe uskladnit? Nalít kapalinou a nějak utěsnit?

Konečně jsem u sebe měl i foťák, tak pošlu pár fotek. Největší radost mám z palubky, po čtvrt roce je to konečně opět poskládané a plně funkční :mrgreen:
O drobnostech vím, kryt pojistek je z RHD a hlavice nejsou takové, jaké mají být :angel
Přílohy
Resize of IMG_3709.jpg
Resize of IMG_3705.jpg
Resize of IMG_3700.jpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#100 Příspěvek od Lukasino » 12 dub 2014 21:32

Tak jsem si vystřihnul repas altíku a jsem opět pojízdný :mrgreen:

Řeším další věc - spotřebu. Konečně s autem začínám trochu jezdit a hlídat i spotřebu.

Dneska jsem vyjel celou nádrž lpg, většinou okresky kolem 90ti nebo dálnice, taky kolem 90ti a výsledná spotřeba podle plná/plná a tacha vyšla na 25,4l LPG/100km. Netankoval jsem na stejné pumpě, ale nevěřím že by nějaká měla větší tlak jak druhá, tankuji na obou pravidelně a nějak se dojezd nemění. Je pravda že mám zvednuto, větší kola, na střeše expediční zahrádku a velkou rakev.

Současně vím, že mám netěsnost u výfukových svodů na levé straně, to budu řešit jakmile si na mě mechanik udělá čas, ale nechce se mi věřit, že by to mělo zásadní vliv.

Je to spotřeba kterou je potřeba řešit, nebo je to prostě reálné? Pokud vyjedu plnou nádrž po Praze, jsem na spotřebě kolem 30ti, což mi přijde adekvátní na to, že jsou časté starty, popojíždění, rozjíždění a celkově agresivnější jízda, ale dneska jsem se vcelku snažil jet úsporně.

Samozřejmě nečekám, že budu jezdit za deset, ale doufal jsem, že se budu motat alespoň kolem dvacky :grin:

Snažil jsem se hledat i jsem použil FAQ, ale buď jsem nic nenašel, nebo jsem našel nižší hodnoty, ale už nevím, zda se jednalo o auta v základu, nebo upravené.

Děkuji za odpověď :grin:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět