RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
iSam
Příspěvky: 35
Registrován: 11 pro 2016 11:56

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#41 Příspěvek od iSam » 09 črc 2017 22:34

NOVINKA!!! Do Nemecka RR tentoraz došiel. Ideme si na kebab s kolegom poobede, reku dajak ťažko sa točí volantom. Zastali sme na pumpe, kolega si kúpil cigarety.Kým som čakal cítil som zvláštny zápach. Reku poďme čo najskôr domov a po ceste som sa modlil prosím nech to neni nič vážne :D Zastali sme pred domov, otvorím kapotu, aha fontána, spodok auta komplet od servo oleja :D Jedna hadička čo ide z nádržky smerom ku chladiču sa dosť kýve. Možno pri poslednej oprave ho nenapasoval mechanik úplne späť, uvidíme zajtra, pozriem sa čo to môže byť. Nakoľko ho zrejme budem musieť zobrať sem do Nemecka do servisu, 1000€ je už prichystaných. V živote mi nič takto nežralo peniaze ako toto auto. 3500€ od decembra mám v aute a zrejme to ešte stále neskončilo :D
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)

iSam
Příspěvky: 35
Registrován: 11 pro 2016 11:56

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#42 Příspěvek od iSam » 01 srp 2017 18:35

Takže bola to hadica od serva, konkrétne hadica ktorá vedie od nádobky servo-oleja smerom ku chladiču. Je to porobené, platil som asi 80€, je to nejak zrepasovane. Ale aby sme neboli bez problémov tak teraz, pri odbáčaní ale iba doľava vychádza taký zvláštny klepotavý kovový zvuk odniekadiaľ zpredu. Poslednú dobu už ťažko štartuje po krátkej jazde, na benzín samozrejme, je pravda že sú tu momentálne horúčavy. Diagnostika nič nehlási. Prevodovka z 2 na 3 a z 3 na 4 šklbne. Tiež od 3000 do 4000 otáčok sú citeľné vibrácie odniekadiaľ zpredu tiež. Dúfam že piatok zvládne cestu späť na Slovensko. Pôjde do opravy na zkompletizovanie a odstránenie všetkých možných vád, nech to stojí už čo stojí, už auto ostáva doma a bude na predaj. Ak by mal niekto záujem v takomto stave môžme sa dohodnúť. Faktúry z predošlých opráv a podobne mám všetko. Toto auto mi za pol roka zruinovalo život. Nikdy viac Range Rover...
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)

iSam
Příspěvky: 35
Registrován: 11 pro 2016 11:56

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#43 Příspěvek od iSam » 17 srp 2017 08:45

Trhanie vyriešil reset adaptácie prevodovky. Klepanie vychádza z hydromenica, je viac než pravdepodobné že bol spravený chybný repas, nakoľko pri nízkej rýchlosti a nízkych otáčkach uz trošku poskakuju otáčky. Hydromenic po repase má nabehaných niečo cez 4000km, žiadny teren. Bol repasovany v Košiciach v turbotech. Takže reklamácia. Akurát pretrváva problém so štartom, keď je motor teplý, zhasnem, tak cca do 3-5 minút ide bez problémov naštartovať. Po dlhšej dobe ho už treba točiť aspoň 3-5 sekúnd kým sa chytí. Diagnostika nič nepíše. Máte nejaké nápady? Za studena to robí iba niekedy.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)

iSam
Příspěvky: 35
Registrován: 11 pro 2016 11:56

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#44 Příspěvek od iSam » 22 říj 2017 16:40

Problém so štartom sa vyriešil, na chybe bol chybný palivový filter. Mal okolo pol roka, značka Meyle. Teraz som tam dal narýchlo Alco a zatiaľ bez problémov. Klepanie vychádzalo z hydromeniča, zároveň urobím reklamu trošku aj firme Turbotech Košice.
Po telefonáte s majiteľom Turbotechu mi bolo oznámené že repas im robil údajne jeden ,,nespoľahlivý partner,, a že momentálne majú druhého, už schopného. Ten tvrdil že predošlý hydromenič bol rozsypaný totálne a že údajne je tak trošku ohnutý? aj hydromenič takže mi bude musieť zaobstarať iný a ten repasovať. Musel som doplácať za použitý hydromenič 80€, reklamáciu hradil už on z vlastného :D Žijem dlhodobo v Nemecku takže zo Slovenska ma podobné telefonáty neprekvapia. Reku dobre, uvidíme čo sa bude diať, hlavne aby tam uz bol dobrý hydromenič a všetko šlo ako má. Na druhý deň ako mi odoslali hydromenič mi volá servisák že máme problém. Medzi motorom a hydromeničom je koleso zotrvačníka (PSD000150), časť bola prasknutá, viac než pravdepodobne od vibrácií hydromeniča. Takže aj to som objednal nové, cena 580€. V pondelok bude auto porobené takže som zvedavý čo sa bude diať. Momentálne celkový servis prebehol pod drobnohľadom nezávislého servisáka, takže v prípade že sa niečo zase bude diať s hydromeničom už sa to bude riešiť súdnou cestou. Posledný repas hydromeniča ma vyšiel na okolo 600€. Teraz je to cez reklamáciu už niečo vyše 900€.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#45 Příspěvek od Hubert » 22 říj 2017 21:16

Dvakrát jsme řešili klepání od hydroměniče. Ani jednou to nebyl měnič. Jednou to byl právě prasklý unašeč.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

iSam
Příspěvky: 35
Registrován: 11 pro 2016 11:56

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora

#46 Příspěvek od iSam » 23 říj 2017 19:08

Sám majitel firmy kde mi robili repas trvdil že bol repas zle spravený. Bola to reklamácia.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)

Odpovědět