RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
suhajek
Příspěvky: 4
Registrován: 08 bře 2017 11:41
tel.: 728107125
auto: RR l322 4.4i

RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček

#1 Příspěvek od suhajek » 02 lis 2017 19:20

Zdravím,
mám problém na svém RR se stálým únikem chladící kapaliny, cca po 10tis dolévám tak 0,2-0,5l a naposledy to dopadlo tak, že hadice sousavy uletěla úplně.
Objel jsem 3 servisy, v každém jsem se dozvěděl něco jiného. Nevím kde může být problém, zda těsnění pod hlavou, nebo tlak systému. Uvažoval jsem o výměně termostatu na 85°C aby se snížil tlak celého systému, ale nejsem si jist, zda to vyřeší problém. Auto vůbec nekouří, tak se mi do hlavy nechce moc lézt.
Další věcí je kolísání otáček, při přidání plynu a uvolnění, otáčky padnou na cca 500 a poté se vrací zpět na 800-1000 (volnoběh) při stání na volnoběh jednou za čas poklesnou otáčky, může to být spínáním čerpadla či tak něco?

Díky za rady

Zikkson
Příspěvky: 67
Registrován: 30 kvě 2017 05:13
auto: L322 4.4L V8
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček

#2 Příspěvek od Zikkson » 03 lis 2017 07:40

Únik chladící kapaliny u mě vyřešila výměna vodní pumpy. Netěsnila a doléval jsem častěji a víc jak ty.
Range Rover L322 4.4L V8 2002 - prodáno
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4JTDm 2007

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček

#3 Příspěvek od Maxsel » 03 lis 2017 11:47

Vodní pumpa bývá poznat podle okolí pocákaného nemrzkou.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: RR L322 BMW 4.4i únik chladící kapaliny, kolísání otáček

#4 Příspěvek od libovka » 07 lis 2017 21:55

U tohohle mototu nejčastějším zdrojem úniku kapaliny je dekl pod sáním. Není to vidět a když to uniká málo tak se to tam stačí odpařovat.

To prohoupnuti otáček může dělat netěsnost sacího traktu, váha,lamdasondy,vanosy,svicky,.....

Odpovědět