Zdarec chlapi, včera jsem nastartoval auto, a po cca 5 minutách volnobehu a necelé minute turovani jsem si všiml ze mam nerezový omotany svody rozpaleny do cervena, nekde jsem vyčetl, ze by to mohlo byt tímhle : Taky se mi žhavil svod do ruda po pár minutách a taky mi to občas střílelo a víte co to bylo za kravinu? Směs a ventili byli v pohodě a strašně mi to vrtalo hlavou. Bylo to nastřihlí pero na klice a tudíš o pár stupňů otočenej rotor alternátoru, takže to zapalovalo v blbej čas. Jelo to stejně, ale výsledek byl takovejhle.
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=101936
Copyright © Motorkari.cz.
Je možný ze se to muze stát i motoru v Rrc?
Nastavení rozdelovace Rrc 3.9
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9
hm...motorka vs V8...neviem ci idealne porovnanie.
V kazdom pripade, pokial mas podozrenie na predzapal, resp. rozdelovac, tak to nechaj skontrolovat, alebo skontroluj sam. Ale ano, predzapal moze ovplyvnit teplotu, ale ci az tak ako popisujes...?
Ignition Timing - dynamic at 800 rev/min max, vacuum disconnected
8.13:1 compression, non catalyst 2°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, non catalyst 4°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, catalyst 5°BTDC ± 1° ............................................
V kazdom pripade, pokial mas podozrenie na predzapal, resp. rozdelovac, tak to nechaj skontrolovat, alebo skontroluj sam. Ale ano, predzapal moze ovplyvnit teplotu, ale ci az tak ako popisujes...?
Ignition Timing - dynamic at 800 rev/min max, vacuum disconnected
8.13:1 compression, non catalyst 2°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, non catalyst 4°BTDC ± 1° .....................................
9.35:1 compression, catalyst 5°BTDC ± 1° ............................................
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9
Motorky asi fakt neřeš, ale zkontroluj si to dle tesla. U mě teda byla podělaná ECU motoru a taky to dělala jen jedna strana.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9
Díky, zkusím to, dnes se mi zdálo, ze to nejede na všechny válce, takze zkusím jak tlaky tak i pod stroboskopem rozdelovac a uvidim co s tim dal, prosjistotu jsem koupil nový lambdy a stepr, zdálo se mi ze po jejich odpojení se vubec nic nezměnilo na chodu a prohrivani, ale počkám až po kontrole.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 01 led 2016 20:02
- auto: RangeClassic 3.9 90'
Re: Nastavení rozdelovace Rrc 3.9
Dnes jsem překontroloval podle manuálu zapojeni zapalovacich kabelu, všiml jsem si ze z některých se vysypal trochu bílého prášku z konektoru tak jsem to prosplichal kontakt sprejem, a co hlavně, vyměnil jsem podtlakovou jednotku na rozdelovaci a najednou uz otáčky nebyly 1100 na volnobeh ale paradnich 800, jen jsem musel přidat plyn, aby se otackomer odlepil od nuly, ovšem za odměnu to přestalo dobíjet, a po dalším nastartování byly otáčky zase na 1100. Každopádně původní jednotka podtlaku byla protrzena, krasne se přes ni dalo foukat, vymenit šla vcelku hezky.