Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#41 Příspěvek od will.26 » 09 čer 2019 18:11

A začneme první ,k čemu je ta nadobka ?to je filtr ? protože v motorovém prostoru je palivovy filtr ,že by nějaký odkalovač ?
20190609_175935.jpg

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#42 Příspěvek od will.26 » 13 čer 2019 18:45

Mám dotaz ohledně brzd , mám brzdovy válec na takový malý kompresor a původně s abs (nefunkční )a chtěl bych to předělat klasiku (podtlak)dá se to nebo je to blbost ? Chci se zbavit věci co se můžou posr ...... :think

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#43 Příspěvek od Mirko » 13 čer 2019 20:54

Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady) Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#44 Příspěvek od Miky_CZ » 14 čer 2019 07:46

Odkalovaci nadobka, ma ji i 300tdi
brzdy z D1 300tdi, stav se a rovnou si nafotíš, jak to vše patří a vezmeš si co potřebuješ:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#45 Příspěvek od will.26 » 26 čer 2019 17:10

Tak se musím pochlubit že dorazila bouda z piskovych lázní (kuva to vylezlo ďurek) :nerd
20190626_131709.jpg

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#46 Příspěvek od Miky_CZ » 26 čer 2019 22:09

Jo tak proto se u vas dneska nepracovalo:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#47 Příspěvek od will.26 » 15 zář 2019 16:17

Tak po dvou měsících vyvařeno a nastrikano :whew myslím že mě to přežije
20190915_160332.jpg
20190915_160417.jpg

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#48 Příspěvek od Mirko » 15 zář 2019 19:20

Pochvala, vypadá to skvělě. Máš to celé v černím lesku nebo si nějak odlišil sloupky a zadní podběhy?

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#49 Příspěvek od will.26 » 16 zář 2019 07:35

Ještě zvažují jestli to nechám cele černe nebo ty podběhy v odstinu auta ,jo a když tě mám na drátě ....Co ta střecha? Měl bys plnou bez šibru?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#50 Příspěvek od Mirko » 16 zář 2019 08:34

Jo střecha...ptal jsem se otce a on si chce postavit Pickupa s "Hardtopem" takže k tomu potřebuje dvě plné střechy a víc dobrých tady už bohužel nemám. Všechno ostatní má šíbr.

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#51 Příspěvek od will.26 » 19 říj 2019 18:21

Nevíte náhodou kde je číslo na rámu? Je to r.v.93

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#52 Příspěvek od teslo » 19 říj 2019 23:32

Pozri nosnik na karoseriu pri pravom zadnom kolese
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#53 Příspěvek od will.26 » 21 říj 2019 04:46

Díky kouknu, tento týden má rám dorazit z piskovani tak jsem zvědav jestli tam bude

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#54 Příspěvek od will.26 » 01 črc 2020 18:59

Zdravim tak jsem se po dlouhé době dostal k renovaci a začínám podvozkem a potřebují poradit jake tlumiče? Koukal jsem na Eliota a litep a mají tam velký výběr, nepotřebuji nějake speciální spíš na cesty (jsem se zapřísahl že bahno nikdy neuvidí )a myslím že byl trochu zvednutý a prd vím jak to zjistím, původní tlumiče se mi dole ukroutily jak jsem je sundával, na foto jsou původní ale na netu jsem je nenašel
20200630_190010.jpg

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#55 Příspěvek od teslo » 02 črc 2020 10:08

pokial chces kvalitu, ale nechces nieco specialne, laditelne a pod, tak odporucam Bilstein.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#56 Příspěvek od Mirko » 02 črc 2020 12:55

Já tam mám Boge, což byl snad i původní dodavatel, a zprvu byli trochu tuhé, ale do 10 tis km jsem je rozklepal a teď po 50ti jsou furt dobré na silnici. Vlastně můj šedivák je na silnici opravdu docela žihadlo ve srovnání s ostatními, které tu mám. Offroad nejezdím.

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#57 Příspěvek od will.26 » 02 črc 2020 18:31

koukal jsem na tyto https://www.litep4x4.cz/detail/range-ro ... port--50mm protože jak jsem se dočetl tak mám auto zvednuté o 5cm ale vůbec nevím zda jsou ok

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#58 Příspěvek od Neklan » 02 črc 2020 22:17

Já mám Koni Heavy Track
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#59 Příspěvek od will.26 » 08 črc 2020 20:33

Další dotaz a to ohledně pružin, mám je otryskáné a nevím co s nimi, zvažoval jsem pozinkovat (nevím jestli je to blbost)nebo barvu -jaka je vhodná nebo komaxit ?vůbec netuším co na te pružině vydrží, díky za radu

Beni1941
Příspěvky: 17
Registrován: 21 lis 2020 18:13
tel.: +421 917 582 809
auto: Range Rover (1988)
Bydliště: Kosice

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

#60 Příspěvek od Beni1941 » 29 dub 2021 15:54

Mirko píše: 13 čer 2019 20:54 Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady .Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.
Ak by som sa mohol vtesnat do tejto starsej debaty :-) . Moj 1989 range rover classic zaziva tazkosti z brzdami :-( :-( . Brzdova pumpa velmi velmi dlho bezi az potom sa skludni (vtedy brake kontrolka prestane svietit). Zaroven ale nedokazem najst expanznu nadobku na brzdovy tlak :?: .
Vedeli by ste mi poradit?

A aby som nebol uplny odlud, uzasna praca na vasom stroji ! Drzim palce pri jeho dalsej kompletizacii ! :) :inlove

Odpovědět