Nováčkovské dotazy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Nováčkovské dotazy

#1 Příspěvek od jacobik » 07 zář 2018 19:28

Ahoj, po dlouhém čekání a váhání jsem koupil od kolegy L322 3.0 r.v.2005 .Do teď jsem jezdil v Audi A4, nebo Fordu S-Max kde jsem ručně sázel rychlosti kolem 2000 otáček. Co se týká automatu u Range, na kolika otáčkách by to mělo cca řadit nahoru? Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček. Převodovka v autě dostala cca 30 000km zpět komplet repas ( sám jsem mu to na podvalu vezl do servisu ), ale nevím, zda je to jen můj "špatný dojem", nebo je tam něco špatně.

Má se ukazovat na budíkách zařazený rychlostní stupeň? Prosti světlu tam vidím 1-5, ale svítí mi jen D,N,R,P.


Jako na potvoru jde výhřev všech sedadel, krom sedadla řidiče. Kontrola se rozsvítí, a během chvilky zhasne. Poznám někde, zda je špatné relé ( pokud je to jako u Audi každé sedadlo má vlastní relátko ), nebo zda je v hájí výhřev v sedačce?


Díky všem za rady:)

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Nováčkovské dotazy

#2 Příspěvek od Lukasino » 07 zář 2018 19:32

Převodovka takhle řadí, je to bohužel normální. Pomůže dát motoru chip ;)

1-5 se zobrazí až když dáš manuální řazení, tzn. páku doleva na sportovní režim a potom nahoru / dolů pro zapnutí manuálního řazení.

Se sedačkou neporadím :(
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: Nováčkovské dotazy

#3 Příspěvek od jacobik » 07 zář 2018 19:36

Super, mockrát díky za info. Chip tam podle doložených faktur má být na 213 HP/488 NM. Jsem se po prvních dnech cítil jak kdybych to mojí těžkou nohou zbytečně vytáčel :grin:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nováčkovské dotazy

#4 Příspěvek od eliott » 07 zář 2018 19:42

No s tímhle krouťákem to bude mít převodovky rychle za sebou...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: Nováčkovské dotazy

#5 Příspěvek od jacobik » 07 zář 2018 19:46

Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nováčkovské dotazy

#6 Příspěvek od eliott » 07 zář 2018 19:50

jacobik píše: 07 zář 2018 19:46 Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.
Prodat a koupit si V8
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Nováčkovské dotazy

#7 Příspěvek od Kokesek » 07 zář 2018 19:57

Nebo delat pravidelne po 30tis km repas aut.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: Nováčkovské dotazy

#8 Příspěvek od jacobik » 07 zář 2018 19:58

Tak o to nějak úplně zájem nemám :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Nováčkovské dotazy

#9 Příspěvek od Acon » 07 zář 2018 20:51

jacobik píše: 07 zář 2018 19:28 ... Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček...
Presne toto ma odradilo od dieslovej L322 a dal som prednosť D s 2,7. Tá radí pekne pri 1900- 2000ot
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nováčkovské dotazy

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 07 zář 2018 21:00

Acon píše: 07 zář 2018 20:51
jacobik píše: 07 zář 2018 19:28 ... Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček...
Presne toto ma odradilo od dieslovej L322 a dal som prednosť D s 2,7. Tá radí pekne pri 1900- 2000ot
viz vyse prodat a koupit v8 :-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Nováčkovské dotazy

#11 Příspěvek od Lukasino » 07 zář 2018 21:02

V8 samozřejmě v tom autě jezdí jinak, ale TD6 není blbá...

Ostatní na ty otáčky nic neřeknou? U TD6 s čipem to není normální při běžné jízdě, ne?

Nešlapeš na to ve snaze stejné dynamiky jako u A4? :mrgreen: Nebo nejsou tam nějaké divné adaptace od předchozího majitele?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: Nováčkovské dotazy

#12 Příspěvek od jacobik » 07 zář 2018 21:06

Předchozí majitel byl "šetřílek" co koupil kola od Kahn Design, ale pak snažil se jezdi na spotřebu max 10 :grin: Já mám prostě mizernej pocit když to točí těch 2500, ale je fakt že možná to je jen psychickej blok z manuálu a rychlého řazení pod 2000ot. :D Prudší starty jako z A4 u toho nečekám:)

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Nováčkovské dotazy

#13 Příspěvek od Miky_CZ » 07 zář 2018 23:46

ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim

ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.

no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.

predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: Nováčkovské dotazy

#14 Příspěvek od jacobik » 08 zář 2018 08:50

Miky_CZ píše:ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim

ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.

no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.

predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
S tím ubíráním se tomu taky snažím pomáhat, ale ještě to bude chtít trochu cviku.

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk


PetrFi
Příspěvky: 5
Registrován: 21 led 2019 07:53
auto: Range Rover L322 3.0

Re: Nováčkovské dotazy

#15 Příspěvek od PetrFi » 05 úno 2019 02:33

:-) taky mě to děsilo. Vyschýzoval jsem se a raději vyměnil 2x po sobě v převodovce olej (500 km mezi výměnami). Převodovka se pravda zkultivovala, ale jinak to řadí stejně jako tobě.

pesta
Příspěvky: 3
Registrován: 04 čer 2019 19:39
tel.: 775306566
auto: L322, P38

Re: Nováčkovské dotazy

#16 Příspěvek od pesta » 04 čer 2019 20:07

Zdarec chlapi,
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou... :-(
A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com

Odpovědět