RR P38 2,5TDS hluk v kabině
RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Ahoj,
Řešil někdo s naftovou P38 pronikání nadměrného hluku od motoru do kabiny auta? Z počátku jsem to moc neřešil, ale celkově jet s autem někam dál je spíš utrpení... Výfuk je vpořádku, nikde žádná netěstnost. Silentbloky motoru také nevypadají nijak roztrhaně, stejně jsou na tom na převodovce.
Jedná se o souvislý monotónní hluk. Při studeném motoru je vydatnější, ale i po zahřátí motoru je hluk prakticky stejný jen o něco nižší.
Hučení se ozývá nejvíce na volnoběh, za jízdy díky dalším zvukům přestane být tak slyšitelný.
A není to ten klasický klapající zvuk který je slyšitelný když se stojí vedle auta.
Je to u P38 normální?? Než se pustím do výměny silentbloku. Když vezmu jak se ten samý motor chová v E34 natož v E39 tak o něm není ani vědět.
Ještě je doma dodávka s 2,8 dTI z roku 2000. Klasický naftový zvuk jde slyšet jen z venku, ale uvnitř na volnoběh je ticho a možná by bylo slyšet i padnout špendlík.
Řešil někdo s naftovou P38 pronikání nadměrného hluku od motoru do kabiny auta? Z počátku jsem to moc neřešil, ale celkově jet s autem někam dál je spíš utrpení... Výfuk je vpořádku, nikde žádná netěstnost. Silentbloky motoru také nevypadají nijak roztrhaně, stejně jsou na tom na převodovce.
Jedná se o souvislý monotónní hluk. Při studeném motoru je vydatnější, ale i po zahřátí motoru je hluk prakticky stejný jen o něco nižší.
Hučení se ozývá nejvíce na volnoběh, za jízdy díky dalším zvukům přestane být tak slyšitelný.
A není to ten klasický klapající zvuk který je slyšitelný když se stojí vedle auta.
Je to u P38 normální?? Než se pustím do výměny silentbloku. Když vezmu jak se ten samý motor chová v E34 natož v E39 tak o něm není ani vědět.
Ještě je doma dodávka s 2,8 dTI z roku 2000. Klasický naftový zvuk jde slyšet jen z venku, ale uvnitř na volnoběh je ticho a možná by bylo slyšet i padnout špendlík.
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Ja som neriesil (a mam namiesto stredoveho dielu vyfuku iba ruru). Je to objektivne hlucnejsie, alebo je to Tvoje subjektivne vnimanie?
Treba vsak povedat, ze naftova P38 je hlucnejsiea ako napr L322.
Treba vsak povedat, ze naftova P38 je hlucnejsiea ako napr L322.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Odpoledne pošlu ukázku. Jinak více lidí si tohoto hluku všimlo.
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 26 zář 2018 07:09
- tel.: 602288471
- auto: RR P38 2.5 DSE
- Bydliště: pod Ještědem
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
více napoví dřevěný klacek, poslouchal bych ložiska - altík, kladky, motor a převodovku ...
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Zde ta ukázka, snad to z toho bude trochu slyšet
https://www.youtube.com/watch?v=3Vp5K4qtt6w
Všechny dveře zavřené okna také a topení vypnuté. Dají se tam slyšet dva zvuky. První je klasické klapání motoru a pak ten otravný hukot.
Dělá to vetší bordel jak benzínový šestiválec co mám v E36 a to je po úpravách motoru, nerezový sportovní výfuk a celkově je to auto pro zábavu. Ale interiér to má a auto je z roku 1992...
Před Rangem jsem měl alfu s 1.9 Jtd. Měla tak 5x kolem země zrezlá, motor žral oleje o něco méně jak nafty, ale bordel nebyl žádný nebo minimální.
https://www.youtube.com/watch?v=3Vp5K4qtt6w
Všechny dveře zavřené okna také a topení vypnuté. Dají se tam slyšet dva zvuky. První je klasické klapání motoru a pak ten otravný hukot.
Dělá to vetší bordel jak benzínový šestiválec co mám v E36 a to je po úpravách motoru, nerezový sportovní výfuk a celkově je to auto pro zábavu. Ale interiér to má a auto je z roku 1992...
Před Rangem jsem měl alfu s 1.9 Jtd. Měla tak 5x kolem země zrezlá, motor žral oleje o něco méně jak nafty, ale bordel nebyl žádný nebo minimální.
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
1. vyfuk. skutocne nikde ziadne podfukovanie? zvody, pletenec, spoje? Nejaky "sportovy/ladeny" diel vyfuku? Vykuchany/upchaty katalyzator?
2. motor/turbo. Nejaky chip? ladenie? posunute, resp. repasovane cerpadlo?
mne to znie ako ladeny/upraveny vyfuk (ak nieje deravy), alebo vyrazne upraveny motor (davka, casovanie)
2. motor/turbo. Nejaky chip? ladenie? posunute, resp. repasovane cerpadlo?
mne to znie ako ladeny/upraveny vyfuk (ak nieje deravy), alebo vyrazne upraveny motor (davka, casovanie)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Výfuk: těsnění na svodech vše nové. Vlnovec je orezlý, ale náznaky že profukuje žádné. Středový díl je rok starý. Zadní tlumiče výfuku jsou ještě originální, ale nejsou skoro vůbec orezlý. Jak je na tom katalyzátor?? Jo to netuším.
Myslel jsem že je to díky tomu, že byl výfuk opřený o rám. Ale i po té co jsem toto opravil tak furt hučení do kastle...
Motor: jestli je nachipovaný nedokážu zatím říct, ale když jsem se byl podívat na jednu P38 a pak ji srovnal s touhle co mám tak ta první je o proti mé slimák.. spotřebu mám furt 10L.
Jediné co jsem dělal s čerpadlem byly rozvody. Do té doby než jsem je udělal tak na motoru se udržela postavená mince. Teď než se motor zahřeje, tak ještě v pohodě, ale při provozní teplotě se začne klepat na volnoběh a pak to hází s celým autem.
Nicméně tohle hučení dělá range už od doby co jsem ho koupil.
Myslel jsem že je to díky tomu, že byl výfuk opřený o rám. Ale i po té co jsem toto opravil tak furt hučení do kastle...
Motor: jestli je nachipovaný nedokážu zatím říct, ale když jsem se byl podívat na jednu P38 a pak ji srovnal s touhle co mám tak ta první je o proti mé slimák.. spotřebu mám furt 10L.
Jediné co jsem dělal s čerpadlem byly rozvody. Do té doby než jsem je udělal tak na motoru se udržela postavená mince. Teď než se motor zahřeje, tak ještě v pohodě, ale při provozní teplotě se začne klepat na volnoběh a pak to hází s celým autem.
Nicméně tohle hučení dělá range už od doby co jsem ho koupil.
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
s tym trasenim po vymene rozvodov by korespondovalo, ze si zmenil casovanie.
Skus ist pod auto ci dokazes identifikovat komponent, ktory najviac duni. Prip. je zvuk rovnako dunivy aj za autom (za vyfukmi), alebo len v interieri?
Skus ist pod auto ci dokazes identifikovat komponent, ktory najviac duni. Prip. je zvuk rovnako dunivy aj za autom (za vyfukmi), alebo len v interieri?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Za autem zvuk podobný tomu hučení z interiéru není. V motorovém prostoru bych to rozdělil na stranu u turba, kde jde rozpoznat jen klasické klepání. A na straně čerpadla už jde slyšet jak klepání tak i další zvuk, ale co ho vydává??? Čerpadlo jsem ohmatal a krom toho že z něj uniká nafta nic dalšího nedělalo.
Ještě jsou slyšet vstřiky, ale ty byly na komtrole a vše OK.
Čerpadlo by chtělo určitě ještě seřídit. Jen mě se do toho vůbec nechce.
Někdo z Prahy komu bych to mohl nadělit na seřízeni?
Ještě jsou slyšet vstřiky, ale ty byly na komtrole a vše OK.
Čerpadlo by chtělo určitě ještě seřídit. Jen mě se do toho vůbec nechce.
Někdo z Prahy komu bych to mohl nadělit na seřízeni?
-
- Příspěvky: 38
- Registrován: 26 zář 2018 07:09
- tel.: 602288471
- auto: RR P38 2.5 DSE
- Bydliště: pod Ještědem
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
vem dřevěný klacek - klidně staré dřevěné ramínko - uchop do pravé - levé ruky, břiško palce na dřevo, kloubek na díru u ucha, druhou stranu na motor, ložiská, čerpadlo, kastli a poslouchej symfonií hluků a zvuků... ( budeš se divit, již načaté ložisko altíku dělá divy )
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Mne trasenie auta robili prasknute lamely na visko vrtule
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Konečně sem se dokopal pro tu kontrolu odposlechem a ani jeden komponent tento hluk nevydává.
Ještě by možná bylo dobré podoktnout, že když auto stojí a velice jemně se sešlápne plynový pedál tak otáčky z 900 klesnou a otravný hluk je pryč.
Někdo z Prahy a okolí kdo by se mi podíval na čerpadlo zda je vůbec správně nastaveno? Na volnoběh za provozní teploty motor škube s celým autem.
Nebo když zajdu na chip https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... -dse-102kw tak by to mohli taky seřídit ne??
Díky
Ještě by možná bylo dobré podoktnout, že když auto stojí a velice jemně se sešlápne plynový pedál tak otáčky z 900 klesnou a otravný hluk je pryč.
Někdo z Prahy a okolí kdo by se mi podíval na čerpadlo zda je vůbec správně nastaveno? Na volnoběh za provozní teploty motor škube s celým autem.
Nebo když zajdu na chip https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... -dse-102kw tak by to mohli taky seřídit ne??
Díky
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Podle mě je to normální. Motor BMW 3.0d v L322 taky dělá bordel větší než když je v bavoraku. Úplně to to auto degraduje.
- Kokesek
- Příspěvky: 4442
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Me osobne pripada ze 3,0d v l322 dela vetsi hluk nez p38 s dobrym motorem tds. Tedy casovani atd. Nejde o to ze by tds byl kultivovanejsi ale v l322 se ohrome tlaci otacky do kabiny. Ten nevyplneny prostor co je kolem motoru dela ozvucnici.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 zář 2018 11:28
Re: RR P38 2,5TDS hluk v kabině
Dobrej. Já jsem to taky řešil, různýma způsobama zkoumal a nakonec mi kámoš doporučil odhlučnění motor kapota a super. Doporučuju kouknout sem na konfigurátor odhlučnění https://www.2din.cz/konfigurator-odhlucneni/