L322 Air sus inacn. - dotaz

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
only_one
Příspěvky: 29
Registrován: stř srp 08, 2018 15:42

L322 Air sus inacn. - dotaz

#1 Příspěvek od only_one » čtv dub 25, 2019 06:25

Hoj, mám dotaz - pravděpodobně se rozloučila jednota EAS, ale rád bych si ověřil nějaké drobnosti než ji odepíšu.
Auto bylo přivezený včera, takže nemám možnost z užívání to posoudit, proto se ptám.

Takže auto mělo mrtvou baterku, výměna baterky a auto nahlásilo air sus inactiv. Točení volantem levý pravá nepomohlo. Potíž byla v tom, že na centrální konzoli nesvítí žádní kontrolka ovládání podvozku, na tlačítka nereaguje, kompresor není slyšet ani když se sundá kryt. (auto drží nafoukaný) ale nic víc se s podvozkem neděje.

Diag Icarsoft930 čtečka LR vidí vše, krom položky Air susp, kde píše ECU Fault, VA signal Fault, CAN Bus Fault . Ale live data jsou čitelní, různé výšky podvozku a další drobnosti.

Jednotku jsem vyndal, prostříkal konektory, +12 má na přívodu

No a kdyz se trošku pomačkala na mikroprocesor, tak se sem tam trošku rozsvítili kontrolky na panelu a zase zhasly..

Takže je správná úvaha, že tato jednotka už má nárok a je třeba nahradit za jinou?
Je nutné nějaké HW nástroje pro reset nové jednotky a pod nebo stačí připojit a pojede?

Uživatelský avatar
pooh
Příspěvky: 495
Registrován: čtv úno 16, 2012 16:11
tel.: +421905664537
auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
Bydliště: Horné Mýto

Re: L322 Air sus inacn. - dotaz

#2 Příspěvek od pooh » čtv dub 25, 2019 14:05

CAN bus fault kludne moze znamenat ze problem je inde. EAS je inaktiv, lebo nieco z dolezitych komponentov ako ABS, SAS, alebo prevodovka mali nejaku chybu. A to kludne aj kvoli mrtvej baterky. Takze pozri vsetky jednotky powertrainu a povymaz vsetky chyby a pozeraj ci sa nieco vrati.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM

Odpovědět