L322 2002 3.0d do terénu
L322 2002 3.0d do terénu
Ahoj chlapi, nevíte jak jezdí range rover L322 3.0d 2002 bez terrain responce v terénu v porovnání třeba s Dicovery 2 s CDL? (je mi jasný že hůř ale zajímala by mě něčí zkušenost) Měl jsem teď D2 na každodenní ježdění a tím mě trochu omrzela, tak se jen tak pro zajímavost koukam okolo a vymýšlím blbosti.
Už mám normální silniční auto a moc s druhym autem do terénu jezdit nebudu, D2 jsem si kupoval jen kvuli tomu, že jezdíme s kámošema dvakrát za rok do rumunska a pak to auto bude stat, ale každý rumunsko jezdíme těžší a těžší terén a netroufnu si odhadnout jak by RR obstál, když vidim že když mi na D2 nefungovalo TC a nebylo tam CDL, tak to bez rozjetí nic moc nevyjelo i s mt pneu a to je D2 určitě lehčí..
Nemam tušení jak je tohle u RR řešený, myslim jestli to má jen redukci (a nevim jak moc krátkou, D2 má dost krátký kvalty zredukovaný)
samozřejmě, že je to blbost protože jsem disco vychytal a nakonec se na výměnu auta stejně vykašlu, protože D2 už celkem znam a RR okolo kila bude mega sypák a pokladnička ale prostě se mi líbí a říkám si že 2x za rok rumunsko by možná mohl zvládnout, když bych na něj dal aspoň ATčka a nafouklej je docela vysokej, podle pár videí marně v terénu nevypadal, co myslíte?
Už mám normální silniční auto a moc s druhym autem do terénu jezdit nebudu, D2 jsem si kupoval jen kvuli tomu, že jezdíme s kámošema dvakrát za rok do rumunska a pak to auto bude stat, ale každý rumunsko jezdíme těžší a těžší terén a netroufnu si odhadnout jak by RR obstál, když vidim že když mi na D2 nefungovalo TC a nebylo tam CDL, tak to bez rozjetí nic moc nevyjelo i s mt pneu a to je D2 určitě lehčí..
Nemam tušení jak je tohle u RR řešený, myslim jestli to má jen redukci (a nevim jak moc krátkou, D2 má dost krátký kvalty zredukovaný)
samozřejmě, že je to blbost protože jsem disco vychytal a nakonec se na výměnu auta stejně vykašlu, protože D2 už celkem znam a RR okolo kila bude mega sypák a pokladnička ale prostě se mi líbí a říkám si že 2x za rok rumunsko by možná mohl zvládnout, když bych na něj dal aspoň ATčka a nafouklej je docela vysokej, podle pár videí marně v terénu nevypadal, co myslíte?
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Atčka jsem na ní sice ještě nezkoušel, ale i s obyč gumama při slušné vzorku to auto zvládne v základu fakt dost ( taky nemám TR ). Jak moc krátká je redukce bohužel nemám s čím srovnat, každopádně v terénu to asi nikdy nebude lepší, než D2. Druhá rovina bude ovšem komfort mimo vetší off, většinu roku při ježdění. Já mám L322 2005 jako daily car a až na postupné vychytávání drobných bolístek ( u mě většinou únava různách elektrosoučástí a kabelů ) jsem nadmíru spokojený:)
Další faktor pak určitě bude styl jízdy. Cca měsíc zpět jsem na Luhově vytahoval Jeepistu. On AT, já abyč Scorpiony od Pirelli
Další faktor pak určitě bude styl jízdy. Cca měsíc zpět jsem na Luhově vytahoval Jeepistu. On AT, já abyč Scorpiony od Pirelli
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 2002 3.0d do terénu
L322 je v terénu výborná na to, co je to za auto.
Jen je potřeba se s ní naučit jezdit jiným stylem než s mech. špérami.
A srovnání s d2? Věřím, že v ORIGINÁL stavu bude L322 přinejmenším srovnatelná.
Absence TR nevadí, pokud má člověk něco v hlavě
Edit: Ale na l322 za kilo zapomeň, bude to vrak
Jen je potřeba se s ní naučit jezdit jiným stylem než s mech. špérami.
A srovnání s d2? Věřím, že v ORIGINÁL stavu bude L322 přinejmenším srovnatelná.
Absence TR nevadí, pokud má člověk něco v hlavě
Edit: Ale na l322 za kilo zapomeň, bude to vrak
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Teď asi píchnu do vosího hnízda, ale není lepší si koupit třeba Discovery 3/4? Pohodlný na denní ježdění je to dost a v terénu to zvládne mega hodně.
Já jsem si právě na takový ježdění jak popisuješ kupoval D4. No pak se to trochu zvrtlo a udělal jsem z toho víc offroad než jsem původně měl v plánu . Ale pořád to nemění nic na faktu, že přítelkyně to má na denní ježdění, já s tím jezdím radši než s BMW 5 a na výlety 2 x ročně kamkoliv je to nejlepší auto .
Ale samozřejmě to není za kilo. Což ale tyhle auta za kilo mi přijdou dost riskantní podnik...
Já jsem si právě na takový ježdění jak popisuješ kupoval D4. No pak se to trochu zvrtlo a udělal jsem z toho víc offroad než jsem původně měl v plánu . Ale pořád to nemění nic na faktu, že přítelkyně to má na denní ježdění, já s tím jezdím radši než s BMW 5 a na výlety 2 x ročně kamkoliv je to nejlepší auto .
Ale samozřejmě to není za kilo. Což ale tyhle auta za kilo mi přijdou dost riskantní podnik...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Já měl D2 a teď několik let L322 , beru ji do terénu a taky bych řekl, že zvládne vše co D2. Na rychlých průjezdech (sníh/bláto) má i výhodu v tom, že s ní neudělám hodiny jako s D2. Jedinej rozdíl u mě je ten, že ji nechci odřít. Gumy mám AT.
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Podobná zkušenost, L322 na srovnatelných gumách projede cca stejně jako D2. Akorát si víc hlídáš karosářské poškození.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L322 2002 3.0d do terénu
L322 je mohutnejsi a tezsi. S prevodovkou gm to neni nic do terenu co by melo dlouho vydrzet. Projede hodne ale clovek se boji o narazniky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Plechařiny máme s Karlem dost, tak se toho kluci nebojte
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Hm, spíš bych potřeboval plastařinu, jsem dneska trošku serval na haldách lízátko a v křížení probrousil přední plastový podběh... Zase už jsem ve stádiu, kdy je mi to buřt...
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Ty nečteš manuál? Lízátko se do terénu sundavá
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Díky za info, je mi to jasny o D3 jsem taky přemýšlel, ale dost mě tam straší ten 2.7 tdv6 auto je to super, ale v práci jsme měli tři RR sport a na dvou praskla klika... Ano byl to 3.0 ale na 2.7 praskaji taky, a neda se odhadnout jestli sehnat manuála nebo automata nebo podle km prostě se to sere u všech a to mě přijde že to je mega konečná toho auta, proto jsem koukal na L322 ale toho je do terénu škoda, tak si asi nechám D2 a nebo mě rupne v kouli a i přes tohodle strašáka si koupím D3 ta se do terénu hodí víc a docela to vyjede.