L322 2002 3.0d do terénu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
jirkoviny
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2017 23:51

L322 2002 3.0d do terénu

#1 Příspěvek od jirkoviny » 12 zář 2019 23:18

Ahoj chlapi, nevíte jak jezdí range rover L322 3.0d 2002 bez terrain responce v terénu v porovnání třeba s Dicovery 2 s CDL? (je mi jasný že hůř ale zajímala by mě něčí zkušenost) Měl jsem teď D2 na každodenní ježdění a tím mě trochu omrzela, tak se jen tak pro zajímavost koukam okolo a vymýšlím blbosti.
Už mám normální silniční auto a moc s druhym autem do terénu jezdit nebudu, D2 jsem si kupoval jen kvuli tomu, že jezdíme s kámošema dvakrát za rok do rumunska a pak to auto bude stat, ale každý rumunsko jezdíme těžší a těžší terén a netroufnu si odhadnout jak by RR obstál, když vidim že když mi na D2 nefungovalo TC a nebylo tam CDL, tak to bez rozjetí nic moc nevyjelo i s mt pneu a to je D2 určitě lehčí..
Nemam tušení jak je tohle u RR řešený, myslim jestli to má jen redukci (a nevim jak moc krátkou, D2 má dost krátký kvalty zredukovaný)
samozřejmě, že je to blbost protože jsem disco vychytal a nakonec se na výměnu auta stejně vykašlu, protože D2 už celkem znam a RR okolo kila bude mega sypák a pokladnička ale prostě se mi líbí a říkám si že 2x za rok rumunsko by možná mohl zvládnout, když bych na něj dal aspoň ATčka a nafouklej je docela vysokej, podle pár videí marně v terénu nevypadal, co myslíte?

jacobik
Příspěvky: 254
Registrován: 03 zář 2018 19:44
auto: L322

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#2 Příspěvek od jacobik » 13 zář 2019 07:55

Atčka jsem na ní sice ještě nezkoušel, ale i s obyč gumama při slušné vzorku to auto zvládne v základu fakt dost ( taky nemám TR ). Jak moc krátká je redukce bohužel nemám s čím srovnat, každopádně v terénu to asi nikdy nebude lepší, než D2. Druhá rovina bude ovšem komfort mimo vetší off, většinu roku při ježdění. Já mám L322 2005 jako daily car a až na postupné vychytávání drobných bolístek ( u mě většinou únava různách elektrosoučástí a kabelů ) jsem nadmíru spokojený:)
Další faktor pak určitě bude styl jízdy. Cca měsíc zpět jsem na Luhově vytahoval Jeepistu. On AT, já abyč Scorpiony od Pirelli :lol:

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#3 Příspěvek od Lukasino » 13 zář 2019 08:13

L322 je v terénu výborná na to, co je to za auto.

Jen je potřeba se s ní naučit jezdit jiným stylem než s mech. špérami.

A srovnání s d2? Věřím, že v ORIGINÁL stavu bude L322 přinejmenším srovnatelná.

Absence TR nevadí, pokud má člověk něco v hlavě :wink:

Edit: Ale na l322 za kilo zapomeň, bude to vrak
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Vladicek
Příspěvky: 1032
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#4 Příspěvek od Vladicek » 13 zář 2019 08:58

Teď asi píchnu do vosího hnízda, ale není lepší si koupit třeba Discovery 3/4? Pohodlný na denní ježdění je to dost a v terénu to zvládne mega hodně.

Já jsem si právě na takový ježdění jak popisuješ kupoval D4. No pak se to trochu zvrtlo a udělal jsem z toho víc offroad než jsem původně měl v plánu :-). Ale pořád to nemění nic na faktu, že přítelkyně to má na denní ježdění, já s tím jezdím radši než s BMW 5 a na výlety 2 x ročně kamkoliv je to nejlepší auto :).

Ale samozřejmě to není za kilo. Což ale tyhle auta za kilo mi přijdou dost riskantní podnik...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#5 Příspěvek od pan klobouk » 13 zář 2019 14:56

Já měl D2 a teď několik let L322 , beru ji do terénu a taky bych řekl, že zvládne vše co D2. Na rychlých průjezdech (sníh/bláto) má i výhodu v tom, že s ní neudělám hodiny jako s D2. Jedinej rozdíl u mě je ten, že ji nechci odřít. Gumy mám AT.

JSK
Příspěvky: 350
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#6 Příspěvek od JSK » 13 zář 2019 18:53

Podobná zkušenost, L322 na srovnatelných gumách projede cca stejně jako D2. Akorát si víc hlídáš karosářské poškození.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#7 Příspěvek od Kokesek » 14 zář 2019 07:07

L322 je mohutnejsi a tezsi. S prevodovkou gm to neni nic do terenu co by melo dlouho vydrzet. Projede hodne ale clovek se boji o narazniky.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#8 Příspěvek od Lukasino » 14 zář 2019 09:38

Plechařiny máme s Karlem dost, tak se toho kluci nebojte :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
tom199
Příspěvky: 155
Registrován: 07 dub 2016 23:40
auto: L320 4.2 SC
Bydliště: Plzeň

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#9 Příspěvek od tom199 » 14 zář 2019 19:40

Hm, spíš bych potřeboval plastařinu, jsem dneska trošku serval na haldách lízátko a v křížení probrousil přední plastový podběh... Zase už jsem ve stádiu, kdy je mi to buřt...

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3879
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#10 Příspěvek od Lukasino » 14 zář 2019 20:10

Ty nečteš manuál? Lízátko se do terénu sundavá :wink: :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

jirkoviny
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2017 23:51

Re: L322 2002 3.0d do terénu

#11 Příspěvek od jirkoviny » 14 zář 2019 20:52

Díky za info, je mi to jasny o D3 jsem taky přemýšlel, ale dost mě tam straší ten 2.7 tdv6 auto je to super, ale v práci jsme měli tři RR sport a na dvou praskla klika... Ano byl to 3.0 ale na 2.7 praskaji taky, a neda se odhadnout jestli sehnat manuála nebo automata nebo podle km prostě se to sere u všech a to mě přijde že to je mega konečná toho auta, proto jsem koukal na L322 ale toho je do terénu škoda, tak si asi nechám D2 a nebo mě rupne v kouli a i přes tohodle strašáka si koupím D3 ta se do terénu hodí víc a docela to vyjede.

Odpovědět