L320 TDV8 - chyba motora
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16 zář 2019 08:57
- auto: L320 TDV8
L320 TDV8 - chyba motora
Zdravím,
mám RR Sport L320 s motorom tdv8 3.6 diesel. Motor fungoval výborne, všetko v poriadku, potom bolo auto odstavené približne 2 týždne a odvtedy počas jazdy vypíše auto na displeji chybu "Engine system fault" a motor je úplne bez výkonu, problém ísť 50-60km/h. Auto bolo na diagnostike v originál range rover servise, kde boli chyby prietoku vzduchu (obe vetvy) na čo odporúčali vymeniť obe váhy vzduchu. Kúpili sa nové váhy vzduchu, vymazala sa chyba, auto išlo pár minút v poriadku a znova vypísalo chybu a auto bez výkonu. Kým auto ide v poriadku, má pekný plynulý záťah a do otáčok ide krásne bez problémov. Vymenený bol aj palivový filter za nový. Na diagnostike (čínska deplhi) boli chyby:
P244A - Částicový filter vznětového motoru, příliž malý rozdíl tlaku (řada 1)
- přerušovaný
P0100 - Obvod měření hmotnosti nebo objemu proudu vzduchu
- trvale
P0113 - Obvod snímače teploty nasávaného vzduchu 1 - vysoký vstup
- neznámo
Po vymazaní všetkých chýb išlo auto ok približne 15-20 minút, po dialnici všetko ok a akonáhle sa zišlo do mesta, spomalilo a rozbiehalo tak vyhodilo chybu a znova bez výkonu.
Táto chyba zostala po napojení na diag:
P244A - Částicový filter vznětového motoru, příliž malý rozdíl tlaku (řada 1)
- přerušovaný
Nemáte niekto podobnú skúsenosť či náhodou riešenie problému?
V originálnom servise range rover nulová ochota, len meniť diely...
Ďakujem
mám RR Sport L320 s motorom tdv8 3.6 diesel. Motor fungoval výborne, všetko v poriadku, potom bolo auto odstavené približne 2 týždne a odvtedy počas jazdy vypíše auto na displeji chybu "Engine system fault" a motor je úplne bez výkonu, problém ísť 50-60km/h. Auto bolo na diagnostike v originál range rover servise, kde boli chyby prietoku vzduchu (obe vetvy) na čo odporúčali vymeniť obe váhy vzduchu. Kúpili sa nové váhy vzduchu, vymazala sa chyba, auto išlo pár minút v poriadku a znova vypísalo chybu a auto bez výkonu. Kým auto ide v poriadku, má pekný plynulý záťah a do otáčok ide krásne bez problémov. Vymenený bol aj palivový filter za nový. Na diagnostike (čínska deplhi) boli chyby:
P244A - Částicový filter vznětového motoru, příliž malý rozdíl tlaku (řada 1)
- přerušovaný
P0100 - Obvod měření hmotnosti nebo objemu proudu vzduchu
- trvale
P0113 - Obvod snímače teploty nasávaného vzduchu 1 - vysoký vstup
- neznámo
Po vymazaní všetkých chýb išlo auto ok približne 15-20 minút, po dialnici všetko ok a akonáhle sa zišlo do mesta, spomalilo a rozbiehalo tak vyhodilo chybu a znova bez výkonu.
Táto chyba zostala po napojení na diag:
P244A - Částicový filter vznětového motoru, příliž malý rozdíl tlaku (řada 1)
- přerušovaný
Nemáte niekto podobnú skúsenosť či náhodou riešenie problému?
V originálnom servise range rover nulová ochota, len meniť diely...
Ďakujem
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Mal som podobny problem,pomohla my ocista nasavacieho ustrojenxtva a vah vzduchu cisticom.Nemas niekde netesnost,sice ukazovalo by to ine chyby ale aj tak by som popozeral hadice ku a od turba.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Chce to kouknou v diagnostice na hodnoty snímače diferenčního tlaku DPF.
Ale píše to přerušované to jako by měl výpadky. Čidlo je dole pod autem takže je v celkem exponované poloze . Občas tyto čidla odchází, ale klidně to můžou bej jenom špatné (prokousané) přívodní hadice nebo zoxidovaný konektor v nejhroší variantě zesypané DPF.
Pokud budete měnit je nutné diagnostikou čidlo resetovat.
Ale píše to přerušované to jako by měl výpadky. Čidlo je dole pod autem takže je v celkem exponované poloze . Občas tyto čidla odchází, ale klidně to můžou bej jenom špatné (prokousané) přívodní hadice nebo zoxidovaný konektor v nejhroší variantě zesypané DPF.
Pokud budete měnit je nutné diagnostikou čidlo resetovat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Smutny pribeh. Je tam vykuchany dpf filter a “prepisana” riadiaca jednotka motora...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Umim udelat software poradne aby vse fungovalo nebo umim nahrat original.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Ok, poslu ti zakaznika...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Diky
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Taky umim udelat soft aby auto fungovalo.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Chlapi necham to na zakaznikovi aby si vybral, tel. cisla mu na vas dam...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Chlapi ako citam nic take som tu nenasiel okolo DPF filtra.
Viete nam z tymto poradit ,Bratrancovi na RR sport 3,6 tdv8 2007 vyhodilo hlasku full DPF.
Ja som ostal prekvapeny lebo auto sme kupovali v domneni ze auto nema DPF a to som bol toho nazoru az pokym som nelahol pod auto a fakt DPF je tam.
Mal som dojem ze DPF ka sa montovali iba od roku 2009 a viac u tejto motorizacie.
Pri dlhsej jazde hlaska zmyzne ako keby ho vypalilo no pri kratsich trasach cca 30 km denne hlasku vyhodi znova.Preto sa obraciam o pomoc co z tym sa da urobyt.
Uvazujeme but o otvoreni DPF a vymenenie vlozky za novu a zvarit,alebo ho vykuchat a jazdit bez len netusim ako si z tym poradi elektronika.Dik za kazdu radu.
Viete nam z tymto poradit ,Bratrancovi na RR sport 3,6 tdv8 2007 vyhodilo hlasku full DPF.
Ja som ostal prekvapeny lebo auto sme kupovali v domneni ze auto nema DPF a to som bol toho nazoru az pokym som nelahol pod auto a fakt DPF je tam.
Mal som dojem ze DPF ka sa montovali iba od roku 2009 a viac u tejto motorizacie.
Pri dlhsej jazde hlaska zmyzne ako keby ho vypalilo no pri kratsich trasach cca 30 km denne hlasku vyhodi znova.Preto sa obraciam o pomoc co z tym sa da urobyt.
Uvazujeme but o otvoreni DPF a vymenenie vlozky za novu a zvarit,alebo ho vykuchat a jazdit bez len netusim ako si z tym poradi elektronika.Dik za kazdu radu.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L320 TDV8 - chyba motora
A co zkusit někoho, kdo umí DPF pořádně vypláchnout/vyčistit? DPF bez vnitřku bude akorát problém s tím, jak se zpřísňují kontroly aut.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Je to velky pruser cez emisne normy?
Mam na mysli ze ked ho kuchneme zachiti zle hodnoty na EK?
Mam na mysli ze ked ho kuchneme zachiti zle hodnoty na EK?
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Na stk se tato metodika merenim zatim neaplikuje. Jedna se pouze o kontrolu sazi ve vyfuku. Vozidlo vybavene dpf filtrem musi mit absolutne cisty vnitrni vyfukovy vyvod. Absolutne cisty. Na prstu nebo sonde nenajdes cerne saze. Vyradit to umime. To je jasny.Miklosxxx píše:Je to velky pruser cez emisne normy?
Mam na mysli ze ked ho kuchneme zachiti zle hodnoty na EK?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Přesně tak. Celkem se dá očekávat, že prstit výfuky budou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
No a teraz ako zisti na EK ze vozidlo je vybavene DPF,alebo nie.Samozrejme ked ho vyradim.
V TP je zapisane iba KAT z tohto som jelen.
Iba ak cez win
V TP je zapisane iba KAT z tohto som jelen.
Iba ak cez win
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L320 TDV8 - chyba motora
inteligentny stk technik pred kontrolou par krat vytoci motor a sleduje ci dymi, ak ma byt auto vybavene dpf a dymi , tak ta posle rovno do pecka... vozidlo je nesposobile prevadzky...
Sent from my mobile phone
Sent from my mobile phone
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Rozumiem len ako STK technik zisti ci je vozidlo vybavene DPF ked nemame auto vybavene kontrolkou DPF svieti nam iba Info DPF ful,a ani zapisane v TP. Ked odpilim potrubie a vyradim cely kus iba AKC rúrou tak si myslim ze nedokaze to zistit.Iba ak by bol prepojeny z databazou LandRover ako vyslo z vyrobnej linky, ci z DPF ,alebo bez.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: L320 TDV8 - chyba motora
euro5 a vyssie = dpf povinne
a/alebo
emisne normy podla databazy (asi podla vin)
Sent from my mobile phone
a/alebo
emisne normy podla databazy (asi podla vin)
Sent from my mobile phone
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Nevím jak RRS, ale L322 3.6 s DPF i bez má v TP stejnou normu, takže podle TP se to nepozná,. Ale když někdo bude znát, tak ví, že se to lámalo 2008, takže 2009 ho musí mít. Proto kupuju modely 2006/2007 tam je opačná jistota
SW jde upravit na bez, ale podle mě je to ptákovina stejná jako měnit měchy za pružiny, když už tam je, tak ho prostě vyndat a nechat vyčistit, dát nová čidla, hadičky a musí fungovat.
SW jde upravit na bez, ale podle mě je to ptákovina stejná jako měnit měchy za pružiny, když už tam je, tak ho prostě vyndat a nechat vyčistit, dát nová čidla, hadičky a musí fungovat.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Ved sme preto kupovali Taliana rocnik 2007 ze z istotou DPF nema.Preto sme nevenovali tomu pozornost,a sli sme po podvozku vzduchu a motore.
Preto ma to zaskocilo ked mi vola ze DPF full z prvoti son si myslel ze si zo mna robi srandu
Nad vycistenim sme uvazovali tak isto,len ci to neni strata penazi ked auto jazdi iba obcas aj to kratke trasy.
Aby to neurobilo za par kilometrov zas.
Uz som uvazoval ze predat a kupit SC,len je velmi zachovale tak nam ho je luto dat z rodiny prec.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic