Ahoj, řeším poměrně dlouho vibrace svého RRSport 2008 TDV8.
Prvotně jsem to přisuzoval starým pneu s ploškama, které jsem chtěl dojet. Ale...
...postupně jsem nechal opravit disky, koupil jsem nové pneu Dunlop, vyčistil dosedací plochy, nechal vyvážit na GSP9700, vyměnil brzdové kotouče / destičky, vyměnil kulové čepy.
Auto pořád vibruje v rychlostech kolem 60 km/h, 120 km/h. Při větší rychlosti a brždění se vibrace zvětší. Stejným způsobem to vibrovalo i se starýma kotoučema, stejně to vibruje na zimních pneu. Auto nebylo bouráno, najeto 105tkm.
Jsem z toho zoufalý… Nesetkal se s tím někdo?
Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
A samotne riadenie nema trosku volu?
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Nezdá se mi, že by tam byla vůle.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Ja bych zmeril hazivost naboje. Tolerance je 100-150. Po montazi kotouce by nemelo byt vice jak 300-400 na kraji kotouce. Uz sem toho docela dost poresil (polecil) a cim dal tim vice se setkavam se servisama co zacinaji u konce a resi pricinu odstranenim jejich nasledku. Tohle je vsak reseni docasne nebo nedostatecne. Hlavne ale vsichni budou chytri jestli 0w20 nebo 0w30.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Dalsi vec me jeste napadla a to za jakych podminek probiha vyvazeni. Auto by melo mit najeto aspon 50km bez dlouheho stani na jednom miste. A to same plati pri hledani vibrace pri jizde. Do 30km ujete vzdalenosti se pneumatika teprve dostava do kulateho stavu. A jako posledni cistota a kolmost plochy styku naboje a alu disku. To je velmi dulezite.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 06 říj 2019 15:47
- auto: Range Rover Sport
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Ahoj, mal som rovnaký problém na mojom RRS 2,7 TDV6 rv. 2008, tiež mi to vibrovalo, aj do volantu to triaslo pri rýchlosti okolo 80 km/h . U mňa to zapríčiňovali vybité silenbloky na spodnom ramene ako aj spodný guľový čap. Po výmene sa auto chovalo super.
Re: Vibrace - Range Rover Sport 2008 TDV8
Mám z toho pocit, že se to pokaždé chová jinak. Myslím, že to nějakým způsobem souvisí s tlumičema a nejmenšíma nerovnostma.
Při jedné z posledních cest to bylo nejhorší za poslední období a auto bylo neuvěřitelně tvrdý, jako supersport. Zastavil jsem při kraji a snížil a zvýšil výšku podvozku, od té doby se to sklidnilo a žádné vibrace. Vydrželo to tak 20km, pak auto zase tvrdé. To mi ale nedává smysl, výška přeci s tvrdostí tlumiče žádným způsobem nesouvisí a tím menévrem jsem přece nemohl docílit žádné změny…
Nějaké nápady?
Vyvážení jsem dělal 3x, na různých místech, naposledy na GSP9700, zkoušel jiné disky, 3 různé sady pneu, silenbloky jsou nové, čepy taky, kotouče nové, náboj neháže, dosedací plochy OK.
Při jedné z posledních cest to bylo nejhorší za poslední období a auto bylo neuvěřitelně tvrdý, jako supersport. Zastavil jsem při kraji a snížil a zvýšil výšku podvozku, od té doby se to sklidnilo a žádné vibrace. Vydrželo to tak 20km, pak auto zase tvrdé. To mi ale nedává smysl, výška přeci s tvrdostí tlumiče žádným způsobem nesouvisí a tím menévrem jsem přece nemohl docílit žádné změny…
Nějaké nápady?
Vyvážení jsem dělal 3x, na různých místech, naposledy na GSP9700, zkoušel jiné disky, 3 různé sady pneu, silenbloky jsou nové, čepy taky, kotouče nové, náboj neháže, dosedací plochy OK.