Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#1 Příspěvek od Lukasino » 18 říj 2019 17:11

Ahoj,
poradíte prosím co udělat na TDV8 preventivně když bude venku? Turba, EGR, ještě něco?

Jsou zaměnitelná turba z L322 do RRS? Podle katalogu vypadá že ne, ale podle fotek se mi zdají identická...

Předpokládám, že u převodovky chce dát konverzní sadu jako u TDV6 kvůli filtru?

Moc díky
L. :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 310
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#2 Příspěvek od matozv » 18 říj 2019 17:15

To by aj mna zaujimalo. Co vsetko sa oplati robit. Ale egr 1,2 sa na 3,6ke daju aj v aute vymenit? Alebo sa mylim?

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Daniel tv
Příspěvky: 65
Registrován: 13 říj 2017 21:30
tel.: 0915951296
auto: RR šport 3,6

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#3 Příspěvek od Daniel tv » 20 říj 2019 11:48

No hej egr na 3,6 sa menia zvrchu pod korytnackou a najlepsie to spojit s kontrolou domceka termostatu ci nepusta.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#4 Příspěvek od Lukasino » 21 říj 2019 08:39

Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Dex
Příspěvky: 900
Registrován: 17 led 2012 16:33
tel.: +420606945930
auto: D2,D3,S3,RRC
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#5 Příspěvek od Dex » 21 říj 2019 15:46

Lukasino píše:Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?
U TDV6 je snad termostat na hadici dole pod chladičem ne? Proti tomu vyndat termostat, případně celý ten tekoucí domek termostatu z TDV8 je teda mnohem horší práce, nehledě na to že pokud jdeš měnit jen termostat ( které jsou tam 2, malý a velký) tak tě při skládání jde jebnout bo nasadit to tam na autě je teda něco

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#6 Příspěvek od Lukasino » 21 říj 2019 16:10

Dex píše: 21 říj 2019 15:46
Lukasino píše:Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?
U TDV6 je snad termostat na hadici dole pod chladičem ne? Proti tomu vyndat termostat, případně celý ten tekoucí domek termostatu z TDV8 je teda mnohem horší práce, nehledě na to že pokud jdeš měnit jen termostat ( které jsou tam 2, malý a velký) tak tě při skládání jde jebnout bo nasadit to tam na autě je teda něco

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Narážka u TDV6 byla na egry :wink: termostat je na hadicích, ale rozhodně se to líp dělalo když byl motor venku...

Dobře, takže udělat termostat, ještě něco? :mrgreen: Děkuji
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 310
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#7 Příspěvek od matozv » 21 říj 2019 16:15

Este ma napadlo ze ked bude kastle dole a turba menit nebudes. Urcite rozhyb tycky na turbach a premaz niecim. Ono to tak zatuhne tie klbiky na motorcekoch. A vzadu pozri zadne trubky brzdove na rame. Ale robil som to iba raz a davno. A este urcite pozri kablovy zvazok ktory ide hore od motora smerom ku prevodovke. On sa tam bie opriet o trubku egr a upecie sa ten zvazok a skratuje a pod. Zvazok je hruby a v smere jazdy na lavej strane.

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#8 Příspěvek od Lukasino » 21 říj 2019 17:31

Díky, turba se budou nechávat repasovat, takže by měla být vyřešená i regulace, ale raději to zkontroluji.

Zadní brzd. trubičky taky počítám, tedy pokud vypadají jako u D3 :mrgreen:

Za kabel díky, zkontroluji :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#9 Příspěvek od Lukasino » 21 říj 2019 19:28

Vstřiky jsou přístupné, že se to dá udělat i na autě (RRS)? Nebo je raději nechat zkontrolovat?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Daniel tv
Příspěvky: 65
Registrován: 13 říj 2017 21:30
tel.: 0915951296
auto: RR šport 3,6

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#10 Příspěvek od Daniel tv » 21 říj 2019 21:44

Uz by som pomenil hned aj ulozenie stabilizatorov vpredu a ked bude kasna dole tak osetrit ju zospodu a takisto aj ram zvykne to uz povrchovo korodovat,tie brzdove trubky asi na kazdom koroduju.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#11 Příspěvek od Lukasino » 23 říj 2019 20:18

Jo, tohle se určitě zkontroluje.

Co olejové čerpadlo, má smysl měnit preventivně, nebo tady není důvod? Myslím to tak, že u TDV6 bylo inovované, atd.

Jinak si myslím, že ty výměny oleje se přeceňují, vždyť je to zbytečné... :mrgreen: 130tis.km najeto
Přílohy
2019-10-23 16.58.19.jpg
2019-10-23 17.03.55.jpg
2019-10-23 17.33.08.jpg
2019-10-23 17.36.11.jpg
2019-10-23 17.36.20.jpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#12 Příspěvek od pan klobouk » 24 říj 2019 15:59

Lukasino píše: 23 říj 2019 20:18 Jo, tohle se určitě zkontroluje.

Co olejové čerpadlo, má smysl měnit preventivně, nebo tady není důvod? Myslím to tak, že u TDV6 bylo inovované, atd.

Jinak si myslím, že ty výměny oleje se přeceňují, vždyť je to zbytečné... :mrgreen: 130tis.km najeto
Tak 130tis.km nebyl měněn, myslím.... :Ale fuuj:

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#13 Příspěvek od mipr » 24 říj 2019 21:05

Teda Lukasi, to byl kauf. To jen tak nevidi... ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#14 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2019 22:31

Viď, když jsem to viděl, tak jsem to musel mít :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
coltik
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2015 12:39
tel.: +420607200807
auto: LRRR L322 3,6V8
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#15 Příspěvek od coltik » 30 říj 2019 10:57

Lukasino píše: 21 říj 2019 17:31 Díky, turba se budou nechávat repasovat, takže by měla být vyřešená i regulace, ale raději to zkontroluji.

Zadní brzd. trubičky taky počítám, tedy pokud vypadají jako u D3 :mrgreen:

Za kabel díky, zkontroluji :wink:
Ahoj, kde necháváš turba repasovat?
Do budoucna budu muset taky řešit, páč pravý je zeblitý od oleje a nepěkně hvízdá.
Land Rover Range Rover L322 3,6V8 TD r.2007
Saab 9-3 combi 1,9tdi
Opravy vstřikovačů Siemens
http://www.siemens-live.cz
Opravy a servis všech automobilů.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#16 Příspěvek od Lukasino » 30 říj 2019 11:02

Já v UK, mám to trochu složitější :mrgreen: Stojí to tam cca stejně jako u nás...

Ale dostal jsem v ČR tip na TurboCar a Turbo Tec. Jen v Turbo Tecu mi řekli, že na repas nemají díly, ale nabídly nové za 19 bez DPH, což je taky fér.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
coltik
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2015 12:39
tel.: +420607200807
auto: LRRR L322 3,6V8
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#17 Příspěvek od coltik » 30 říj 2019 11:16

Já přemýšlím, jestli nejít tímto směrem.
https://1url.cz/HMnZK
Tahle firma je docela zajetá, známej co repasuje turba od nich docela bere a prý fungují. Ideálně asi udělat zrovna obě strany.
Před měsícem jsem měnil taky střed malýho turba na XC70 2,4D5 151kW biturbo a žádný problém.
Ještě další důležitá otázka, turba(jak pravý, tak levý) se dají měnit bez zvednutí kastle? Co jsem všude pročetl, tak by to mělo jít.
Jen u RR Sport se musí zvednout kvůli přístupu. Je to tak?
Land Rover Range Rover L322 3,6V8 TD r.2007
Saab 9-3 combi 1,9tdi
Opravy vstřikovačů Siemens
http://www.siemens-live.cz
Opravy a servis všech automobilů.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#18 Příspěvek od Lukasino » 30 říj 2019 11:51

Ona L322 je samonosná, takže se těžko zvedá bouda od rámu :mrgreen: Jak jdou měnit na L322 řeknou jiní. Vím, že u mě byl někdo, kdo říkal že dělal jedno turbo na autě, ale byl to parádní om**. V příručce bude předpokládám motor ven...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
coltik
Příspěvky: 23
Registrován: 24 zář 2015 12:39
tel.: +420607200807
auto: LRRR L322 3,6V8
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

#19 Příspěvek od coltik » 30 říj 2019 12:19

Lukasino píše: 30 říj 2019 11:51 Ona L322 je samonosná, takže se těžko zvedá bouda od rámu :mrgreen: Jak jdou měnit na L322 řeknou jiní. Vím, že u mě byl někdo, kdo říkal že dělal jedno turbo na autě, ale byl to parádní om**. V příručce bude předpokládám motor ven...
L322 samonosná? Tak to teď vypadám jako začátečník :chuckle
Před pár lety jsem měl RR Sport, tak jsem pořád zblblej z něho, ani jsem si nějak neuvědomil zavěšení, když jsem to měl už x-krát na heveru :rofl
Land Rover Range Rover L322 3,6V8 TD r.2007
Saab 9-3 combi 1,9tdi
Opravy vstřikovačů Siemens
http://www.siemens-live.cz
Opravy a servis všech automobilů.

Odpovědět