P38 2.5 DSE 1997 probém s převodovkou

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
a2.a8
Příspěvky: 2
Registrován: 12 pro 2019 00:09
tel.: 774074411
auto: RR P38 2.5DSE

P38 2.5 DSE 1997 probém s převodovkou

#1 Příspěvek od a2.a8 » 12 pro 2019 17:35

Čau klubaci, řeším na RR P38 2.5dse automat...tak problém mám takový, že převodovka jede v nouzovém režimu čili jenom na 3ti rychlostní stupeň, jen chci podotknout, že byl dělaný repas převodovky 2 roky zpět a celou dobu řadila v pořádku, auto mi stálo cca rok v nehybném stavu z důvodu zaklepání motoru, motor jsem vyměnil, nechal repasovat čerpadlo a auto jezdí, jen bohužel teď je převodovka v nouzáku.
Čeho jsem si všiml, tak že třeba když mi auto stojí delší dobu (cca 14 dní) pak ho nastartuji, zařadím D, tak normálně to jede na 1. rychlostní stupeň ale za 10 sekund vyskočí na displayi "GEARBOX FAULT" a zase jede v nouzovém režimu,
Ještě jsem si všiml, ručička ukazatele teploty vody mi pořád lehce chodí doleva a doprava, nikdy nezůstane třeba na 90°C ale kolísá mezi 85°C a 90°C, může to mít taky nějaký vliv?
Udělal jsem si diagnostiku, ale mám jen KTS a přes tu na P38 toho moc nezjistím, jen co mi vyskakuje pořád za závadu na motoru:
1.Regulace počátku dodávky "VADNÝ"
a druhá chyba
2.Brzdový snímač/pojist. brzd. spínač "Porovnání není OK."

KTS diagnostika se neumí ani dostat do jednotky automatu, tak nevím co tam je za chyba, když mi to vyskakuje na displayi "GEARBOX FAULT"

Neřešil už někdo tuto závadu? Budu rád za každou radu. Díky

Odpovědět