Koupil jsem classica, co dál?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Koupil jsem classica, co dál?
Tak už jsem zase nemocný. V pátek jsem si koupil dalšího Range Rovera. P38 jsem snad prodal a tak jsem si udělal downgrade a koupil classica. Je to long verze z 93 v docela hezkém stavu co se týká vzhledu. Po technické stránce to zas tak valný není, ale vše se dá opravit.
Tak hned házím do eteru, že scháním jednotku EAS, kterou někdo včetně měchů vyhodil. Měchy dám nové, ale abych nenarazil u jednotky.
Dále potřebuji hliníkáče, jelikož jsem vybavený na P38 a ty jsou jiný.
No a v neposlední řadě někoho kdo mě o tom autě něco řekne, jelikož věřím, že intuicí se člověk doví jen polovinu o tom autě.
Tak hned házím do eteru, že scháním jednotku EAS, kterou někdo včetně měchů vyhodil. Měchy dám nové, ale abych nenarazil u jednotky.
Dále potřebuji hliníkáče, jelikož jsem vybavený na P38 a ty jsou jiný.
No a v neposlední řadě někoho kdo mě o tom autě něco řekne, jelikož věřím, že intuicí se člověk doví jen polovinu o tom autě.
- Přílohy
-
- IMAG0486.jpg
- (199.88 KiB) Staženo 6529 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Myslím, že jednotku EAS seženeš tak maximálně v anglii na Ebay bo to tady asi jen tak někdo mít nebude. Vzduchovej podvozek měli i některý krátký softdashe. Longů tu v republice moc není. Já jsem měl tři, jednoho jsem si nechal a dva prodal. Pak vím ještě o klukovi tady z Prahy co ho má taky a o tom tvém se vědělo, protože se dost dlouho prodával.
Nevím co by jsi o longovi potřeboval vědět, ale je to všechno kromě délky a motoru stejný jako na krátkých. I ten motor je vlastně jenom trochu předělanej původní. Myslím, že rozdýchat to pérování bude docela boj. Hlavně se dobře podívej jestli tam máš kompresor ventily a výškoměry. Budeš určitě potřebovat diagnostiku a všechno se na ní dělá jinak než na P38. Je to jiný systém.
Kola nejsou problém, třeba já jich mám spoustu druhů a i v nabídce tady na foru je jich dost.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=2&t=7107
Jinak tady máš ty moje tři ještě když byli pohromadě, teď už mám jenom toho prvního.
K
Nevím co by jsi o longovi potřeboval vědět, ale je to všechno kromě délky a motoru stejný jako na krátkých. I ten motor je vlastně jenom trochu předělanej původní. Myslím, že rozdýchat to pérování bude docela boj. Hlavně se dobře podívej jestli tam máš kompresor ventily a výškoměry. Budeš určitě potřebovat diagnostiku a všechno se na ní dělá jinak než na P38. Je to jiný systém.
Kola nejsou problém, třeba já jich mám spoustu druhů a i v nabídce tady na foru je jich dost.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=2&t=7107
Jinak tady máš ty moje tři ještě když byli pohromadě, teď už mám jenom toho prvního.
K
- Přílohy
-
- DSC00648_resize.JPG (208.19 KiB) Zobrazeno 16231 x
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Prodával se asi od srpna. Tuším, že to nebude tak jednoduché, ale rozhodně to není nereálný. Jelikož jsem se na původním svezl na vzduchu, tak ho chci i tady.
Zůstaly tam tři "funkční" čidla a jedno má utržené táhlo. Jinak jak jednotka tak měchy tam nejsou. Asi to bude jiná jednotka než co je v P38 a taky netuším kde by měla být jednotka ovládání.
Mám docela chaoz v ovládání vzduchotechniky a klimatizace.
Asi budu mít nemocný hydrodynamický měnič nebo převodovku. docela to kope při podřazování.
Jak má classic velkou nádž, mě se do ní vešlo jen 68 litrů, když mi svítila kontrolka.
Dál mě překvapila spotřeba, která je trochu nerenčovská 13,9 litrů na 100 km.
Zůstaly tam tři "funkční" čidla a jedno má utržené táhlo. Jinak jak jednotka tak měchy tam nejsou. Asi to bude jiná jednotka než co je v P38 a taky netuším kde by měla být jednotka ovládání.
Mám docela chaoz v ovládání vzduchotechniky a klimatizace.
Asi budu mít nemocný hydrodynamický měnič nebo převodovku. docela to kope při podřazování.
Jak má classic velkou nádž, mě se do ní vešlo jen 68 litrů, když mi svítila kontrolka.
Dál mě překvapila spotřeba, která je trochu nerenčovská 13,9 litrů na 100 km.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Třeba tohle udělej dál:
http://www.youtube.com/watch?v=ZllFNefp ... PL&index=9
http://www.youtube.com/watch?v=ZllFNefp ... PL&index=9
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Spíš z toho bude civilní verze pro klasické ježdění k čemuž byl vyroben.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Správně Alape, ještě takhe k....t LSEčka.
Ta jednotka na P38 je úplně jiná. Všechno je to úplně jiný, na to pérování nejde použít vůbec nic z P38 ani diagnostika, jak jsem už psal. Je to úplně jiný systém. K
Ta jednotka na P38 je úplně jiná. Všechno je to úplně jiný, na to pérování nejde použít vůbec nic z P38 ani diagnostika, jak jsem už psal. Je to úplně jiný systém. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Karle, toho Tvého bývalého prostředního vídám v Písnici . Nemá ho někdo od Maredy Nebo je to jinej?
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Koupil jsem classica, co dál?
No to je právě ten čtvrtej z pěti o kterých vím. Jezdí k Maredovi to jo. Toho mojeho prostředního generálkoval Land Jirka a má ho můj kamarád a ten do Pístnice nejezdí. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Jasně, ale z fotky vypadaj stejně. U Maredy jsou na něj patřičně hrdý jsou to unikáty tydle dlouháni
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Nemáte někdo ke classicům technické listy. Já mám v pdf jen na P38. Jako rozbor všech dílů s číslama aby se daly ty díly objednat. Hledal jsem tady ale nic nenašel.
Děkuji
Děkuji
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Ahoj,mám tohle
- Přílohy
-
- P1130107.JPG (171.65 KiB) Zobrazeno 15912 x
Re: Koupil jsem classica, co dál?
MOPADŽI píše:Třeba tohle udělej dál:
http://www.youtube.com/watch?v=ZllFNefp ... PL&index=9
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Manuál má teď půjčená HamrDol, protože mám rozbitý scaner a on slíbil před x týdny že ho oscenuje a že se domluvíme jak ho dáme k dispozici. Když jsem s ním mluvil naposledy takky měl už nějakoou část nascenovanou. Předpokládám, že ho v brzké době uvidím, tak ho popoženu.Pepan* píše:Zdary. A co ten manuál na P38 co jsi mi sliboval.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
To vypadá zajímavě, jak se k tomu dá dostat?zoul píše:Ahoj,mám tohle
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Ahoj,
především gratulují ke koupi a viděl jsem tě jak s ním frčíš v pátek po D1. Jel jsem v protisměru služebákem a hned se mi po něm začalo stýskat Stál tady za rohem skoro rok a byl jsem ho taky projet. Nebral jsem ho kvůli motoru, nedělal dobrý dojem. 4,2 žerou prý těsnění pod hlavou a samozřejmě stejně jako ostatní nad 3,5 litrů praskají. Nevím jestli se na něm něco dělalo po mé projížďce, proto se objevil v inzerátech pak s vyšší cenou. Možná už se dělali hlavy. Navíc myslím tekl jeden diferák. Ale jinak se mi zdál hodně dobrý a tak přeju good luck a hodně šťastných kilometrů.
Mirko
především gratulují ke koupi a viděl jsem tě jak s ním frčíš v pátek po D1. Jel jsem v protisměru služebákem a hned se mi po něm začalo stýskat Stál tady za rohem skoro rok a byl jsem ho taky projet. Nebral jsem ho kvůli motoru, nedělal dobrý dojem. 4,2 žerou prý těsnění pod hlavou a samozřejmě stejně jako ostatní nad 3,5 litrů praskají. Nevím jestli se na něm něco dělalo po mé projížďce, proto se objevil v inzerátech pak s vyšší cenou. Možná už se dělali hlavy. Navíc myslím tekl jeden diferák. Ale jinak se mi zdál hodně dobrý a tak přeju good luck a hodně šťastných kilometrů.
Mirko
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Prodával se asi rok a půl, Brno, pak Veselí nad Lužnicí, zase Brno. Byl jsem se na něj podívat po cestě do Sosnové, bylo vidět, že někdo řešil problém s chlazením, nová vodní pumpa, myslím že i víčko expanzky. Nejdříve zlevňovali až asi na 70 000,- , pak zase zdražili na asi 120 000,- . Za kolik nakonec byl? Doufej, že ten motor je OK, jinak velká investice ... Mám tady jeden Softdash na díly, kouknu jestli je tam jednotka EAS.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Co se týče motoru tak jsem zvládnul zkontrolovat jen jestli netlakuje. Což jsem nezjistil. Jinak po cestě do Liberce se voda nehnula. Tak uvidíme. Mě se líbil spíš interiérově a vzhledově. Mnohem líp se opravuje motor a převodovka jak popraskané sedačky a roztrhaný interiér a jiné blbosti uvnitř vozu. A Pokud bych přecijenom dělal generálku motoru, tak bych pam měl jistotu, že to bude udělané pořádně.
Jinak se mi zdá že motor táhne hezky, až překvapivě, spotřeba je taky velkým překvapením, ale je pravda, že na volnoběh nejede pravidelně a dokonce mi jednou místo rozjezdu chcípnul. Ale to se myslím poddá.
Vím, že do něj budu muset minimálně tuhle částku ještě vrazit, ale doufám, že pak se mi s ním nestane to samé co s P38.
Jinak se prodával stále za 120 a já za něj dal 110.
Jinak se mi zdá že motor táhne hezky, až překvapivě, spotřeba je taky velkým překvapením, ale je pravda, že na volnoběh nejede pravidelně a dokonce mi jednou místo rozjezdu chcípnul. Ale to se myslím poddá.
Vím, že do něj budu muset minimálně tuhle částku ještě vrazit, ale doufám, že pak se mi s ním nestane to samé co s P38.
Jinak se prodával stále za 120 a já za něj dal 110.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
NO třeba už s tím motorem fakt něco udělali, protože když jsem s ním jel já, tak se dolejvala voda před jízdou a po jízdě už zase mrkala kontrolka. Navíc netáhnul pořádně. Do kopce v Černovicích se nedostal přes 80-ku Zkoušel jsem si schválně další den stejnou trasu se svým a jel, i když byl rozštělovanej jel úplně jinak. I na plyn tam bylo 110.
Jak říkám good luck a ten postup říkáš správně: interiér se opravuje nákladnějí než motor. Za GO motoru ti nikdo taktak sesla kvalitně očalouní
Mirko
Jak říkám good luck a ten postup říkáš správně: interiér se opravuje nákladnějí než motor. Za GO motoru ti nikdo taktak sesla kvalitně očalouní
Mirko
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupil jsem classica, co dál?
Tak jsem teď měl auto asi 20 minut nastartované v garáži a z výfuku šli asi tři kapičky, což mě překvapilo. Jsem zvyklý na mnohem víc. Voda asi po 400 km podle mě na stejné hladině a ce se týká úniku oleje tak nejvíc je zasrané řízení a vše kolem něj, ale za 3 dny co je v garáži tak ani kapička pod autem.
Dál jsem hledal zbytky po EAS a teda nic moc, někdo byl důkladný. Najsou tam ani nádoba/y pod autem a ani nemůžu najít kabelový svazek k ovládání EAS. Zato mě převapil hezky svazeček pod autem, který ještě není ani špinavý a je ukončený rychlospojkou asi v místě tlakové nádoby. Tohle má jednu nebo dvě tlakové nádoby?
Dále mám ještě jeden postřeh z jízdy a to že když jsem normálně ohřál motor a pak jel asi 7km z kopce a jen brzdil motorem, tak mi motor normálně vychladnul, že mi ručička slezla až dolů a topení přestalo topit. To nebude asi normální, ale motor se ohřívá docela rychle.
Kdo je nejblíž Liberci s RRC, že bych zajel na čumendu a pár informací o tomto stroji, který dokázal překvapovapit už před uvedením P38
Dál jsem hledal zbytky po EAS a teda nic moc, někdo byl důkladný. Najsou tam ani nádoba/y pod autem a ani nemůžu najít kabelový svazek k ovládání EAS. Zato mě převapil hezky svazeček pod autem, který ještě není ani špinavý a je ukončený rychlospojkou asi v místě tlakové nádoby. Tohle má jednu nebo dvě tlakové nádoby?
Dále mám ještě jeden postřeh z jízdy a to že když jsem normálně ohřál motor a pak jel asi 7km z kopce a jen brzdil motorem, tak mi motor normálně vychladnul, že mi ručička slezla až dolů a topení přestalo topit. To nebude asi normální, ale motor se ohřívá docela rychle.
Kdo je nejblíž Liberci s RRC, že bych zajel na čumendu a pár informací o tomto stroji, který dokázal překvapovapit už před uvedením P38
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG