RRC a LPG

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

RRC a LPG

#1 Příspěvek od HV. » 22 dub 2010 00:22

Rad bych do sveho RR dal LPG. A vyvstava ona Nerudovska otazka kam s ni, mam na mysli nadrz :-).
Muzu poprosit o nejaka fota na inspirace, postreha a napady?

Predem vse moc dik
HV
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: RRC a LPG

#2 Příspěvek od Neklan » 22 dub 2010 09:37

Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#3 Příspěvek od Mirko » 22 dub 2010 10:53

Ahoj,
já mám nádrž klasicky v kufru podélně, též 80 l a mám tím pádem: A) malou nádrž na LPG a B) malý kufr :D. Podélný uspořádání na straně řidiče mě ale umožňuje sklopit širší část sedačky a mít tak aspoň na jedné straně dlouhý vysoký kufr, zato se nedostanu pořádně k rezervnímu kolu a nedoléhá kryt kufru. Jak říká Neklan, aspoň 120 l brutto nádrže (možné i spojit 2) by to chtělo, já stojím s klasickým systémem směšovač co 250 km u benzínky na LPG - s prázdnou. Spotřeba 20-24 l. Sekvenční vstřik na tom má být opravdu líp.
Neklanovo uspořádání nádrží je určitě nejsofistikovanější, ale víc jak 80l se do rámu RR nevejde a snad jako toroid ani nedělá.
mirko

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#4 Příspěvek od alap » 22 dub 2010 14:41

Mám místo rezervy 96l a sedí tam akorát. Naplním 85 litrů a dojezd mám cca 400 km. Ale už jsem měl spotřebu i pod 20. Ale převážně jezdím 80% město s 22 litrů na 100km. Mám v plánu dát ještě druhou tu samou na druhou stranu, sice bude kufr cca metr na šířku, ale stejně v něm mám jen bordel, ale dojezd na dálku dám skoro 1000 km. A když sklopím sedačky je tam místa dost.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC a LPG

#5 Příspěvek od teslo » 22 dub 2010 16:29

Alap, ta Tvoja nadzr je toroid, alebo valec? Ja uz celkom dlho marne hladam nejaku velku toroidnu, ktoru je mozne postavit vertikalne :?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#6 Příspěvek od alap » 22 dub 2010 18:59

Toriod, je to ta co se dává do rezervy.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: RRC a LPG

#7 Příspěvek od HV. » 23 dub 2010 00:03

alap píše:Toriod, je to ta co se dává do rezervy.
Muizes mi poslat pls foto? jak moc to zabira misto?
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: RRC a LPG

#8 Příspěvek od HV. » 23 dub 2010 00:12

Neklan píše:Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.
Na Tvoji upravu jsem koukal a vazne o ni uvazoval, jenze .... chtel bych jet s autem tam kde predpokladam ze nebude LPG, takze se mi nechce zvabovat se 80l benzinove nadrze :-(. Segvence na muj motor asi nejde udelat, budu zjistovat jeste vice.

Premyslel jsem dat 2 toriody na kazdou stranu kufru a pokusit se je zapustit do podlahy, doufam ze se vyjadruji nejak srozumitelne :-), neb napr. v levem podbehu je misto.

Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#9 Příspěvek od eliott » 23 dub 2010 07:13

HV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle
Já to vlastně nesmím komentovat :mrgreen:

Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#10 Příspěvek od alap » 23 dub 2010 08:49

Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:
Přílohy
IMAG0248.jpg
IMAG0248.jpg (74.62 KiB) Zobrazeno 10919 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: RRC a LPG

#11 Příspěvek od HV. » 23 dub 2010 09:45

eliott píše:
HV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku :chuckle
Já to vlastně nesmím komentovat :mrgreen:

Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.
Nesmis :D :D :D :D
No proberem to asi osobne, jestli by to to si myslim slo....
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#12 Příspěvek od stan » 23 dub 2010 09:46

alap píše:Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:
A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: RRC a LPG

#13 Příspěvek od HV. » 23 dub 2010 09:53

[quote="alap"]Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. :lol:[/quote


To zas neni tak spatny...DIky
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

Re: RRC a LPG

#14 Příspěvek od kubes » 23 dub 2010 10:31

Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#15 Příspěvek od alap » 23 dub 2010 11:25

stan píše:A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...
Jasně, normálně to tam tak namontovali a mám to v TP. Tak doufám, že až jednou nabourám, zepředu, tak že to ta nádrž vydrží.
Hele nevím deformační zóny jsem neřešil, ale věřím, že pokud to někdo neubrzdí, tak to bude osobák a ten mi maximálně urazí zadní nápravu a pokud to bude náklaďák, tak jsou všechny deformační zóny stejně k ničemu.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mišák
Příspěvky: 156
Registrován: 28 pro 2009 10:04
tel.: 777234710
auto: Classic LSEi, Mini
Bydliště: Praha

Re: RRC a LPG

#16 Příspěvek od Mišák » 23 dub 2010 21:58

Zdar chlapci,
máte zajímavou debatu. Taky jsem to u svého longa řešil. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nebyl moc veliký nadšenec LPG, ale chtěl jsem jezdit, dal jsem 50 litrový válec místo rezervy. Zabrala mi místo jen po straně a dokonce jsem tam napral i origo bočnici, takže mi tam jde plato. Nechtěl jsem ubírat kufru, protože vozím dva poníky. Jediné o co jsem kufr zmenšil, je budík stavu nádrže. Má to ale jeden veliký hák. Dojezd 200 km město, mimo max. 260. To když se krotím a jedu za 18 litrů. Po městě mi žere běžných 20 až 22. Ve městě mě časté tankování nevadí a na delší cestu to taky jde. Blbý je že, musím mít dokonale spravovanou mapu LPG pump a to i v ČR je někdy problém. Loni jsem hodně jezdil do Bulharska a byl jsem rád za benzín. Maďaři a srbové moc LPG nežerou. Zato Rumuni a Bulhaři jich mají víc než normálních čerpaček.
Rakušáci nejsou taky nic moc. Zvažuji udělat to samé na druhé straně co je ta nesmyslná plastová bedna. K čemu to vůbec je??

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC a LPG

#17 Příspěvek od alap » 24 dub 2010 17:54

Pod ní je subworfr, u mě nefunkční věc, jelikož nemám originál rádio.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC a LPG

#18 Příspěvek od teslo » 26 dub 2010 09:52

alap: Presne tatko to chcem riesit aj ja...pls mozes sem hodit viac detailov? Kapacita nadzre, vyrobca? Mas ju ukotvenu len tym origo uchytom rezervy? Vie niekto o tekej nadrzi na predaj za rozumnu cenu?
Aky system LPG mas namontovany? Sekvencny vstrek, zmiesavac v sani s lamdou, alebo len obyc neriadeny zmiesavac? Dik
BTW: co sa tyka kufra, tak aspon ho mas. Ja mam v kufry jednu simex-u a zmesti sa mi tam uz len fotak :wink:

V druhom RRC mam valcovu nadrz 63l na lavej strane. Je to ale mala kapacita na rover V8.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: RRC a LPG

#19 Příspěvek od HV. » 26 dub 2010 23:01

kubes píše:Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš
Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC a LPG

#20 Příspěvek od teslo » 27 dub 2010 07:33

HV. píše: Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....
ano. konkretne toto je pre P38. ale na stranke sa daju najst aj obrazky RRC.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět