RRC a LPG
Re: RRC a LPG
Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Ahoj,
já mám nádrž klasicky v kufru podélně, též 80 l a mám tím pádem: A) malou nádrž na LPG a B) malý kufr . Podélný uspořádání na straně řidiče mě ale umožňuje sklopit širší část sedačky a mít tak aspoň na jedné straně dlouhý vysoký kufr, zato se nedostanu pořádně k rezervnímu kolu a nedoléhá kryt kufru. Jak říká Neklan, aspoň 120 l brutto nádrže (možné i spojit 2) by to chtělo, já stojím s klasickým systémem směšovač co 250 km u benzínky na LPG - s prázdnou. Spotřeba 20-24 l. Sekvenční vstřik na tom má být opravdu líp.
Neklanovo uspořádání nádrží je určitě nejsofistikovanější, ale víc jak 80l se do rámu RR nevejde a snad jako toroid ani nedělá.
mirko
já mám nádrž klasicky v kufru podélně, též 80 l a mám tím pádem: A) malou nádrž na LPG a B) malý kufr . Podélný uspořádání na straně řidiče mě ale umožňuje sklopit širší část sedačky a mít tak aspoň na jedné straně dlouhý vysoký kufr, zato se nedostanu pořádně k rezervnímu kolu a nedoléhá kryt kufru. Jak říká Neklan, aspoň 120 l brutto nádrže (možné i spojit 2) by to chtělo, já stojím s klasickým systémem směšovač co 250 km u benzínky na LPG - s prázdnou. Spotřeba 20-24 l. Sekvenční vstřik na tom má být opravdu líp.
Neklanovo uspořádání nádrží je určitě nejsofistikovanější, ale víc jak 80l se do rámu RR nevejde a snad jako toroid ani nedělá.
mirko
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Mám místo rezervy 96l a sedí tam akorát. Naplním 85 litrů a dojezd mám cca 400 km. Ale už jsem měl spotřebu i pod 20. Ale převážně jezdím 80% město s 22 litrů na 100km. Mám v plánu dát ještě druhou tu samou na druhou stranu, sice bude kufr cca metr na šířku, ale stejně v něm mám jen bordel, ale dojezd na dálku dám skoro 1000 km. A když sklopím sedačky je tam místa dost.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: RRC a LPG
Alap, ta Tvoja nadzr je toroid, alebo valec? Ja uz celkom dlho marne hladam nejaku velku toroidnu, ktoru je mozne postavit vertikalne
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Toriod, je to ta co se dává do rezervy.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: RRC a LPG
Muizes mi poslat pls foto? jak moc to zabira misto?alap píše:Toriod, je to ta co se dává do rezervy.
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
Re: RRC a LPG
Na Tvoji upravu jsem koukal a vazne o ni uvazoval, jenze .... chtel bych jet s autem tam kde predpokladam ze nebude LPG, takze se mi nechce zvabovat se 80l benzinove nadrze . Segvence na muj motor asi nejde udelat, budu zjistovat jeste vice.Neklan píše:Já jí mám pod kufrem (80 l) místo benzinové a benzinovou (33 l) v pravém podběhu za zadním kolem, takže kufr mám celý volný. Nicméně dojezd na jednu nádrž nic moc. Chtělo by to mít na LPG aspoň 120 l, protože to žere cca o 4 l (vstřikování do sání) na sto víc než benzinu a každou LPG nádrž můžeš plnit jenom na max 80%. Údajně vstřikování LPG přímo do válců má spotřebu skoro stejnou jako v benzinu.
Premyslel jsem dat 2 toriody na kazdou stranu kufru a pokusit se je zapustit do podlahy, doufam ze se vyjadruji nejak srozumitelne , neb napr. v levem podbehu je misto.
Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Já to vlastně nesmím komentovatHV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku
Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval.
- Přílohy
-
- IMAG0248.jpg (74.62 KiB) Zobrazeno 10919 x
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: RRC a LPG
Nesmiseliott píše:Já to vlastně nesmím komentovatHV. píše:Doufam ze si to nepredstavuji jak Hurvinek valku
Tu Neklanovu variantu lze vzít přes kopírák, a dát druhou benzínovou nádrž do LZ podběhu a výfuk vyvédst před kolem. Akorát se bojím, že ta nádrž co má Neklan by si nerozuměla s těma velkýma kolama, takže by se musela vytvořit.
No proberem to asi osobne, jestli by to to si myslim slo....
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...alap píše:Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval.
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo
Re: RRC a LPG
[quote="alap"]Tady je fotka, prosím moc nekomentovat můj bordel v kufru, ale již výše jsem ho deklaroval. [/quote
To zas neni tak spatny...DIky
To zas neni tak spatny...DIky
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
Re: RRC a LPG
Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Jasně, normálně to tam tak namontovali a mám to v TP. Tak doufám, že až jednou nabourám, zepředu, tak že to ta nádrž vydrží.stan píše:A to máš oficiálně? Chybí mi tam deformační zóny...
Hele nevím deformační zóny jsem neřešil, ale věřím, že pokud to někdo neubrzdí, tak to bude osobák a ten mi maximálně urazí zadní nápravu a pokud to bude náklaďák, tak jsou všechny deformační zóny stejně k ničemu.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: RRC a LPG
Zdar chlapci,
máte zajímavou debatu. Taky jsem to u svého longa řešil. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nebyl moc veliký nadšenec LPG, ale chtěl jsem jezdit, dal jsem 50 litrový válec místo rezervy. Zabrala mi místo jen po straně a dokonce jsem tam napral i origo bočnici, takže mi tam jde plato. Nechtěl jsem ubírat kufru, protože vozím dva poníky. Jediné o co jsem kufr zmenšil, je budík stavu nádrže. Má to ale jeden veliký hák. Dojezd 200 km město, mimo max. 260. To když se krotím a jedu za 18 litrů. Po městě mi žere běžných 20 až 22. Ve městě mě časté tankování nevadí a na delší cestu to taky jde. Blbý je že, musím mít dokonale spravovanou mapu LPG pump a to i v ČR je někdy problém. Loni jsem hodně jezdil do Bulharska a byl jsem rád za benzín. Maďaři a srbové moc LPG nežerou. Zato Rumuni a Bulhaři jich mají víc než normálních čerpaček.
Rakušáci nejsou taky nic moc. Zvažuji udělat to samé na druhé straně co je ta nesmyslná plastová bedna. K čemu to vůbec je??
máte zajímavou debatu. Taky jsem to u svého longa řešil. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy nebyl moc veliký nadšenec LPG, ale chtěl jsem jezdit, dal jsem 50 litrový válec místo rezervy. Zabrala mi místo jen po straně a dokonce jsem tam napral i origo bočnici, takže mi tam jde plato. Nechtěl jsem ubírat kufru, protože vozím dva poníky. Jediné o co jsem kufr zmenšil, je budík stavu nádrže. Má to ale jeden veliký hák. Dojezd 200 km město, mimo max. 260. To když se krotím a jedu za 18 litrů. Po městě mi žere běžných 20 až 22. Ve městě mě časté tankování nevadí a na delší cestu to taky jde. Blbý je že, musím mít dokonale spravovanou mapu LPG pump a to i v ČR je někdy problém. Loni jsem hodně jezdil do Bulharska a byl jsem rád za benzín. Maďaři a srbové moc LPG nežerou. Zato Rumuni a Bulhaři jich mají víc než normálních čerpaček.
Rakušáci nejsou taky nic moc. Zvažuji udělat to samé na druhé straně co je ta nesmyslná plastová bedna. K čemu to vůbec je??
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC a LPG
Pod ní je subworfr, u mě nefunkční věc, jelikož nemám originál rádio.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: RRC a LPG
alap: Presne tatko to chcem riesit aj ja...pls mozes sem hodit viac detailov? Kapacita nadzre, vyrobca? Mas ju ukotvenu len tym origo uchytom rezervy? Vie niekto o tekej nadrzi na predaj za rozumnu cenu?
Aky system LPG mas namontovany? Sekvencny vstrek, zmiesavac v sani s lamdou, alebo len obyc neriadeny zmiesavac? Dik
BTW: co sa tyka kufra, tak aspon ho mas. Ja mam v kufry jednu simex-u a zmesti sa mi tam uz len fotak
V druhom RRC mam valcovu nadrz 63l na lavej strane. Je to ale mala kapacita na rover V8.
Aky system LPG mas namontovany? Sekvencny vstrek, zmiesavac v sani s lamdou, alebo len obyc neriadeny zmiesavac? Dik
BTW: co sa tyka kufra, tak aspon ho mas. Ja mam v kufry jednu simex-u a zmesti sa mi tam uz len fotak
V druhom RRC mam valcovu nadrz 63l na lavej strane. Je to ale mala kapacita na rover V8.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC a LPG
Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....kubes píše:Něco málo informací o tom kam a jak umístit nádrže LPG je zde:http://www.v8engines.com/faq-lpg-Gems-twin-tanks.htm
Tato varianta však vyžaduje úpravu vedení výfukového potrubí.
Kubeš
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice
C.Budejovice
Re: RRC a LPG
ano. konkretne toto je pre P38. ale na stranke sa daju najst aj obrazky RRC.HV. píše: Mam akorat pocit ze je to pro P38 a ne pro RRC, alspon del tech foto....
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS