Stránka 1 z 24

další existence SIII

Napsal: 20 led 2015 13:41
od tomáš štěpnička
pomalu ale jistě finišuji na Fordu Capri a tím pádem se mi brzo uvolní garáž ,tudíž už se mi honí hlavou co s Mojí SIII 88 .
auto má rám totálně na kaši a vůbec je dost zhuntované a teď tedy zvažuji JAKOU CESTOU SE VYDAT .
1.postavit do origo stavu - na top auto je dost zrasená
2.zástavba v8 jinak do původního stavu
3. trochu zvýšit na listech aby se stím dalo víc do terénu
4. postavit na vinuté
5. zaujala mě varianta s rozvorem 100"

pište svoje názory ...je mi jasné že budou převládat ty konzervativní (ale S trojek je dost) a nepředstavují žádnou vzácnost

Re: další existence SIII

Napsal: 20 led 2015 14:52
od Kawa12
tomáš štěpnička píše:pomalu ale jistě finišuji na Fordu Capri a tím pádem se mi brzo uvolní garáž ,tudíž už se mi honí hlavou co s Mojí SIII 88 .
auto má rám totálně na kaši a vůbec je dost zhuntované a teď tedy zvažuji JAKOU CESTOU SE VYDAT .
1.postavit do origo stavu - na top auto je dost zrasená
2.zástavba v8 jinak do původního stavu
3. trochu zvýšit na listech aby se stím dalo víc do terénu
4. postavit na vinuté
5. zaujala mě varianta s rozvorem 100"

pište svoje názory ...je mi jasné že budou převládat ty konzervativní (ale S trojek je dost) a nepředstavují žádnou vzácnost

mě se líbí možnost 2, tedy V8 + možnost 3.

Re: další existence SIII

Napsal: 20 led 2015 15:23
od Hanys_a_Kaca
rozvor sto, zvednout +4 vinutych, v8, kola 35.

Re: další existence SIII

Napsal: 20 led 2015 16:08
od RostaO
Hanys_a_Kaca píše:rozvor sto, zvednout +4 vinutych, v8, kola 35.
JO :muscle

Re: další existence SIII

Napsal: 20 led 2015 21:21
od Sláma Karel
Podvozek s rámem a agregáty z benzínové V8 (classic nebo DI) a na to ta kastle z té S3. :yes

Zbytek z té S3 schovat a až bude čas, tak si ten spodek pěkně pomaloučku skládat a renovovat do původního stavu.


K :dance

další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 06:49
od David S.
Hmm, anebo prodat S3 a koupit D1 a z ty pak udelat treba supamegabobataila zvednout ji o tisic palcu a bambilion veci z ni urezat. Nebude to snazsi??

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:08
od tomáš štěpnička
ještě jsem zapomněl zmínit jednu variantu
6. motor v8 listové pružiny , a širší nápravy z rrc disco 1

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:15
od David S.
:coze:

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:18
od tomáš štěpnička
tak to se mi nelíbí

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:30
od David S.
Tome, mě se to taky nelíbí.
Jsi šikovnej chlápek, viděl jsem jak jsi pěkně dával do kupy RRC, ale bez mučení se musím přiznat, že tyhle kočkopsy nemám rád.
A co udělat takovou decentní variantu Stage 1 V8?? Takovou zajímavou repliku? Má to návaznost a není to taková divočina??

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:34
od 1960SeriesII
To je jako koupit si traktor a rozčilovat se, že to nejede tak rychle jako Ferrari. Zrovna čtu Hanzelku a Zikmunda, jak s přetíženou Tatrou 87 brodili řeky a přejížděli pouště cestou necestou - podobně jako u First Overland z Londýna do Singapuru, kdy s víceméně standardní SI přejeli dva kontinenty, nebo u spousty jiných podobných expedicí... Celá tadyta dlouhodobá diskuze o tom, co s tvým autem, mi přijde úsměvná :lol:

Kup si nějaké Disco nebo něco podobného a uprav si to dle představ, když je dědek nedostatečný. Určitě by to bylo efektivnější než takhle radikálně upravovat něco staršího... SIII určitě není žádný unikát, jen mi to přijde (i z vlastní zkušenosti) zbytečně zdlouhavé a komplikované. To, co chceš od své SIII, ti podle mého názoru nesplní žádné auto v sériovém provedení, takže bude určitě jednodušší si přikoupit vychytávky na něco s vinuťáky, protože toho je všude spousta, než krkolomně upravovat novější věci na starší auto.

Asi se budeš muset rozhodnout, jestli chceš dědka nebo hračku, co dokáže vylézt i na strom, protože když jsi o tom před koupí SIII přemýšlel, rozhodl ses očividně špatně :lol:

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 08:39
od tomáš štěpnička
kdyby to bylo nějaké vzácné nebo i zachovalé auto,tak to dělat nebudu .
a ať udělám jakéhokoliv kočkopsa,tak určitě z venku a na první pohled to bude vypadat decentně :wink:
navíc bych na r¨ůzných akcích chtěl lr prezentovat jako schopné auto

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:02
od Martin_H
A co možnost 7 ? Kryten na LRSC nabízí SIII 109SW Stage One s V8-kou. Zbav se té své trojky, a pořiď jinou :)

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:04
od tomáš štěpnička
109 sedne brzo na břicho protože je dlouhá

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:18
od Rover
Martin_H píše:A co možnost 7 ? Kryten na LRSC nabízí SIII 109SW Stage One s V8-kou. Zbav se té své trojky, a pořiď jinou :)
To asi jen přes Krytenovu mrtvolu... to si Stage - Márinka fakt nezaslouží...

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:33
od tomáš štěpnička
já se k autům náhodou chovám hezky .......pěkně je vytáčím aby se výfuk nezanášel sazemi :lol:

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:38
od Rover
tomáš štěpnička píše:já se k autům náhodou chovám hezky .......pěkně je vytáčím aby se výfuk nezanášel sazemi :lol:
To my všichni dobře víme... :)

Ještě jsem se chtěl zeptat - předpokládám, že je SIII na veteránských, jak se to potom bude po té brutus přestavbě řešit? Nebo to bude čistě jen speciál na off tratě?

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 09:52
od tomáš štěpnička
to nemá být brutus přestavba :wink: jde spíš o to aby to auto bylo funkční ...vzhledově bych nic neměnil
určitě bych ji chtěl používat na krkolomný terén

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 10:29
od kryten
Márinka má už nového páníčka,který se naštěstí chová k autům s maximálním citem,pečlivostí a péčí s důrazem na originalitu. :hand

Jinak k tématu se vyjadřovat nebudu,přijde mi to opravdu zbytečné...Tome sorry...
k.

Re: další existence SIII

Napsal: 21 led 2015 11:31
od tomáš štěpnička
to je v pohodě ...je to diskuzní fórum a já to sem dal abych slyšel různé názory- i negativní :wink: