Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Moderátor: Rover
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Nevím ,kterou část Moravy máš na mysli,ale zinkuji"žárově" 2 roky ve Fulneku,udělají vše,naprostá spokojenost,konzultace i po telefonu,nebo po zaslání fotek na mail.Dá se domluvit po předchozí domluvě,že to dovezeš přesně na čas,zajedeš na kafčo a pak se stavíš a ještě teplé naložíš.telefon 775110873 p.Komárek- mistr.Mají je malou vanu"myslím do 3m".Je to 5km sjezd z dálnice,na začátku Fulneku,bývalá Romovka.Větší věci rám,dlouhé konstrukce pak Ostrava,naproti Mitálovi"bývalé Vítk.železárny".
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
kryten píše:Je to tak.Chce to promyslet si jakým způsobem se bude auto provozovat a garážovat.Rover píše:Podle mně když se člověk o lak dobře stará = párkrát do roka vzít auto dobrou leštěnkou, tak s tím vyšisováním syntetiky to tak hrozné nebude. Pokud by ale auto mělo jezdit celoročně, stát někde na ulici a majitel by neřešil péči o lak, tak potom určitě akrylát.
Díky sa shrnutí! Pro naše potřeby (garážované, ale často jezdící) bude akrylát vhodnější volba.
Lakýra právě řeší bravy podle Krytenových kódů, tak jsem zvědav...
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Díky za správné nasměrování ohledně dílů ! Manuál i katalog mám, takže teď se jen nechám překvapit co Elliot má a nemá
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
mikihran píše:Nevím ,kterou část Moravy máš na mysli,ale zinkuji"žárově" 2 roky ve Fulneku,udělají vše,naprostá spokojenost,konzultace i po telefonu,nebo po zaslání fotek na mail.Dá se domluvit po předchozí domluvě,že to dovezeš přesně na čas,zajedeš na kafčo a pak se stavíš a ještě teplé naložíš.telefon 775110873 p.Komárek- mistr.Mají je malou vanu"myslím do 3m".Je to 5km sjezd z dálnice,na začátku Fulneku,bývalá Romovka.Větší věci rám,dlouhé konstrukce pak Ostrava,naproti Mitálovi"bývalé Vítk.železárny".
Fulnek bude ideální řešení! p. Komárek už po telefonu zní jako člověk, se kterým se dá dohodnout...
Takhle to snad do jara skutečně poskládáme
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Velké díky Mikihran za tip !
Žárové zinkování ve Fulneku - http://erlen.cz/ mohu s klidem doporučit. Vstřícní, rychlí, levní...
Žárové zinkování ve Fulneku - http://erlen.cz/ mohu s klidem doporučit. Vstřícní, rychlí, levní...
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
To je dobře, že se daří - je fajn vidět dalšího dědečka, jak se probouzí k životu.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Zatím to byla ta snažší část... Uvidíme jak půjde skládání
Právě mi dorazila první část objednaných dílů od Eliotta a rovnou jsem zjistil, že mi mou chybou přišly nesprávné brzdové hadice :/
Takže bych měl další prosbu... Podle čeho mám rozpoznat správný typ? Šel jsem podle katalogu, podle roku výroby... Ale nezadařilo se..
Díky za každý postřeh
Jirka
Právě mi dorazila první část objednaných dílů od Eliotta a rovnou jsem zjistil, že mi mou chybou přišly nesprávné brzdové hadice :/
Takže bych měl další prosbu... Podle čeho mám rozpoznat správný typ? Šel jsem podle katalogu, podle roku výroby... Ale nezadařilo se..
Díky za každý postřeh
Jirka
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
To nazinkované vypadá moc pěkně. Je to hladké? Jak jsi to před zinkem připravoval?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
V čem jsou jiné ty hadice? Zrovna u hadic mně nepřijde, že by tam bylo nějak víc možností...
Country boy...
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Rover píše:V čem jsou jiné ty hadice? Zrovna u hadic mně nepřijde, že by tam bylo nějak víc možností...
Podle všeho buď jiné stoupání závitu, respektive jiné osazení...
Jediné co mne napadá, že někdy v minulosti někdo vymenil brzdové trubičky na předních kolech za novejší model.
Jinak, pokud by to pomohlo. Mám tam jednookruhové brzdy, bez posilovače. Rok výroby nejspíš 1974 (poprvé přihlášeno 1975).
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Ty hadice jsou pořád stejné až do 1984. Takže spíš ty trubky nebudou s origo závitem? Do prasátek ty hadice ale jdou ne?
Country boy...
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Přesně tak, do brzdových válečků namontovat jdou...
Zřejmě tam původní majitel namontoval jinou variantu brzdových trubek... asi mne čeká výměna.. no co už...
Zřejmě tam původní majitel namontoval jinou variantu brzdových trubek... asi mne čeká výměna.. no co už...
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
A ty by jsi nevyměnil brzdové trubky kompletně, když už to máš celé rozebrané? Teda pokud nejsou doopravdy zánovní.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Celý Dědek byl koupen ve stádiu probíhající renovace...
Takže třeba trubky jsou podle všeho 7 let "nové"... ale nebyly nikdy použity a vypadají podle toho.
Pokud nepřijdu na to "co jsou zač" tak je vymenim. Zatím mi to přislo zbytečné....
Takže třeba trubky jsou podle všeho 7 let "nové"... ale nebyly nikdy použity a vypadají podle toho.
Pokud nepřijdu na to "co jsou zač" tak je vymenim. Zatím mi to přislo zbytečné....
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
A další dotázka nebo spíš poptávka...
Sháním docela dost větších i menších drobností a dřív než začnu objednávat na eBay, tak bych se rád zeptal jestli se aspoň na něco z toho někde na půdě nepráší...
Případně radu, kde koupit...
1. Under floor support ... k renovaci nebo nové 2. RHD Instrument panel 3. Zámek kapoty... všechny dily
4. Všechny části hlavních světel a uchycení světel (s vyjímkou parabol-světlometů.. ty mám a kupodivu fungují )
5. Neměl by někdo na prodej "tailgate" v použitelném, nebo opravitelném stavu ?
(pohrávám si s myšlenkou zprovoznit Dědka nejdřív bez střechy...)
O weekendu od lakýry přijede bulkhead, tak už snad pomalu přejdeme na fázi skládání
Díky...!
Sháním docela dost větších i menších drobností a dřív než začnu objednávat na eBay, tak bych se rád zeptal jestli se aspoň na něco z toho někde na půdě nepráší...
Případně radu, kde koupit...
1. Under floor support ... k renovaci nebo nové 2. RHD Instrument panel 3. Zámek kapoty... všechny dily
4. Všechny části hlavních světel a uchycení světel (s vyjímkou parabol-světlometů.. ty mám a kupodivu fungují )
5. Neměl by někdo na prodej "tailgate" v použitelném, nebo opravitelném stavu ?
(pohrávám si s myšlenkou zprovoznit Dědka nejdřív bez střechy...)
O weekendu od lakýry přijede bulkhead, tak už snad pomalu přejdeme na fázi skládání
Díky...!
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Underfloor support struts mám,3 kusy originální na LR Series,použité,ale naprosto netknuté korozí,byly otryskané a žárově pozinkované.
Instrument panel mám taky.Zámek kapoty zkusím najít.Můžu vše příští týden přiblížit směrem k vám
V případě zájmu ostatní přes SZ.
k.
Instrument panel mám taky.Zámek kapoty zkusím najít.Můžu vše příští týden přiblížit směrem k vám
V případě zájmu ostatní přes SZ.
k.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Nějak jsem toto vlákno přehlédl, děkuji za doporučení. Držím palce, ať vydrží elán. Mám tailgate z Defa, je prakticky stejný, akorát nemá na vnitřní straně tři zinkované lišty proti odření , ale jsou tam prolisy a celá vnitřní stěna je z pozinkovaného plechu. Jsou i s panty a oky pro zajištění, cena 4500,-.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
A dá se to předělat na "Series style",horní lištu a tři úzké lišty případně mám.eliott píše:Nějak jsem toto vlákno přehlédl, děkuji za doporučení. Držím palce, ať vydrží elán. Mám tailgate z Defa, je prakticky stejný, akorát nemá na vnitřní straně tři zinkované lišty proti odření , ale jsou tam prolisy a celá vnitřní stěna je z pozinkovaného plechu. Jsou i s panty a oky pro zajištění, cena 4500,-.
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Po delší době zdravím Pánové !
Práce na "dědkovi" docela postupují...prakticky všechna plechařina opravena, nalakována, většina potřebných dílů a celků připravena k montáži...
1) Konečně došlo na pokusné nastartování.. a tady budu opět potřebovat nějaké rady...
Co se podařilo:
- Startér točí, nafta jde podavacím čerpadlem, jde filtrem, jde do vstřikovacího čerpadla a tím to bohužel končí. Na výstupech ze vstřikovacího čerpadla je vidět, že vpodstatě téměř nejde žádná nafta... naopak z odvzdušňovacího šroubu na těle čerpadla teče nafty dost. Stejně tak se hromada nafty tlačí nazpět vratkou do filtru.
- rozebral jsem a vyčistil horní "víčko - vstup" do čerpadla (malý filtr), čerpadlo jsem naplnil acetonem, abych rozpustil vše co se tam za dlouhé roky (asi 10let nečinnosti) usadilo.
Máte někdo nápad - doporučení jak poustupovat dál ?
Stejně tak bych se rád zeptal na doporučený postup se vstřiky. Také pročistit ? Případně po takové době stání nechat rovnou zrepasovat... ?
Díky !!
2) V mezičase kompletujeme řízení a nedaří se nám natočit čepy tak daleko do spojovačky, aby byla dobře nastavená sbíhavost... respektive... mechanicky už to snad ani není možné. Je teoreticky možné, že bychom mohli mít jiný typ spojovačky než na to auto patří ? (Přecijen jsme to kupovali "v rozsypu"... )
3) Žhavení... Už jsem nastudoval zapojení a s Krytenovou asistencí pochopil princip "mezipolohy" Díky ! Ale docela by mě zajímalo jestli, lze tyhle staré žhavičky nějak otestovat... ?
4) Sháníme nárazník ! Nemátě někdo na prodej nějaký... nový/starý... ?
A to je prop dnešek vše...
Díky předem za snahu a pomoc
Jirka
Práce na "dědkovi" docela postupují...prakticky všechna plechařina opravena, nalakována, většina potřebných dílů a celků připravena k montáži...
1) Konečně došlo na pokusné nastartování.. a tady budu opět potřebovat nějaké rady...
Co se podařilo:
- Startér točí, nafta jde podavacím čerpadlem, jde filtrem, jde do vstřikovacího čerpadla a tím to bohužel končí. Na výstupech ze vstřikovacího čerpadla je vidět, že vpodstatě téměř nejde žádná nafta... naopak z odvzdušňovacího šroubu na těle čerpadla teče nafty dost. Stejně tak se hromada nafty tlačí nazpět vratkou do filtru.
- rozebral jsem a vyčistil horní "víčko - vstup" do čerpadla (malý filtr), čerpadlo jsem naplnil acetonem, abych rozpustil vše co se tam za dlouhé roky (asi 10let nečinnosti) usadilo.
Máte někdo nápad - doporučení jak poustupovat dál ?
Stejně tak bych se rád zeptal na doporučený postup se vstřiky. Také pročistit ? Případně po takové době stání nechat rovnou zrepasovat... ?
Díky !!
2) V mezičase kompletujeme řízení a nedaří se nám natočit čepy tak daleko do spojovačky, aby byla dobře nastavená sbíhavost... respektive... mechanicky už to snad ani není možné. Je teoreticky možné, že bychom mohli mít jiný typ spojovačky než na to auto patří ? (Přecijen jsme to kupovali "v rozsypu"... )
3) Žhavení... Už jsem nastudoval zapojení a s Krytenovou asistencí pochopil princip "mezipolohy" Díky ! Ale docela by mě zajímalo jestli, lze tyhle staré žhavičky nějak otestovat... ?
4) Sháníme nárazník ! Nemátě někdo na prodej nějaký... nový/starý... ?
A to je prop dnešek vše...
Díky předem za snahu a pomoc
Jirka
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další "Dědek" znovu ožívá.. :)
Vstřiky si nech rovnou zrepásnout, tyhle čepovky nestojí moc. Žhavičky buď odpojit a proměřit, nebo opatrně vymontovat a vyzkoušet funkci.
Čerpadlo težko říct, máš proud do cívky a cívka cvaká?
Čerpadlo težko říct, máš proud do cívky a cívka cvaká?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD