Stránka 2 z 2

Re: Renovace Itala

Napsal: 28 čer 2018 21:57
od Jarda N.
Děkuju moc za pochvalu i rady!
Příště budu dříve přemýšlet než stříkat :Sorry:
Dám ten nárazník opískovat a do zinku, ať je to jak má být :yes

Re: Renovace Itala

Napsal: 24 črc 2018 17:50
od Jarda N.
Ahoj, tak ohledně kamenů do řadící vidličky jsem zjistil, že by měly pasovat z Disca, objednal jsem je a uvidí se....snad ta informace pomůže i někomu dalšímu.

Během čekání na díly do motoru a převodovku si krátím chvíli plechařinou a mám další prosbu o radu. Chci přesvědčit kamaráda-majitele, abychom Itala předělali vzhledově zpět na SIIa z roku 1967, ale když googlím tak někteří mají na blatnících vepředu 2 světla (blinkr a pozičku) a někteří jen jedno (pozičku?). Náhradní přední čela blatníků jsem na netu objevil jen s jednou dírou....ale více by se mi líbily ty dvě. No a někteří je mají vedle sebe a někteří pod sebou, jsem z toho fakt zmatený... :sweat Nevíte někdo prosím jak to odpovídá originálu?

Re: Renovace Itala

Napsal: 24 črc 2018 19:56
od 1960SeriesII
V roce 1967 měly SIIA už určitě pozičky i blinkry, jednu díru tam měli možná jen kvůli záměnnosti, protože civilní lanďáky měli pak to druhé světýlko vedle téhle díry, vojenské pod ní.

Re: Renovace Itala

Napsal: 24 črc 2018 21:20
od StaraPakna
Má pravdu Honza mám na Katy SIIA 1967 květen origo blatníky a výlisek je tam jen jeden mám vně blikače a uvnitř pozičky. Mimochodem 1967 ještě světla uvnitř masky :) o tom víš .... :heart :heart

Re: Renovace Itala

Napsal: 25 črc 2018 13:07
od Jarda N.
Děkuji Vám oběma za rady. Ten rozdíl mezi civilní a vojenskou verzí mě nenapadl :hmm: . To že tam byly dříve světla v masce dokazuje pohled zezadu. Nějaký šikula rozklepal ten prolis kolem světla a převařil to kusem plechu, takže budu muset sehnat novou masku, proklepávat tam zpátky ten prolis by asi nedopadlo nejlépe. No uvidím co na to kamarád, ale já bych to zpět na SIIA předělal.
maska.jpg
maska.jpg (41.35 KiB) Zobrazeno 6797 x

Re: Renovace Itala

Napsal: 17 srp 2018 09:04
od Jarda N.
Tak jsem si myslel, že si čekání na blok motoru z brusírny ukrátím jemnou mechanickou prací a vyvážím ojnice. Bohužel i zde mě Ital přesvědčil, že se renovaci brání zuby nehty :ty jeden...: (zapomněl jsem zmínit, že v převodovce jsem kromě ojeté řadící vidličky našel prasklé pouzdro ozubených kol, ulomený zub a o ložiskách a guferech ani nemluvím). Abych to zkrátil, jedna ojnice je ca. o 100g lehčí než ty zbylé (mezi nimi je ca. 30g a s tím už se nechá něco dělat). Takže se chci zeptat, jestli náhodou někomu doma neleží nepotřebná ojnice o hmotnosti +- 1340g (i se šálami), popřípadě všechny čtyři s +- stejnými hmotnostmi. Byl bych vděčný :hand Našel jsem v Anglii nové ojnice za rozumnou cenu, ale je to nějaká španělská druhovýroba, tak nevím jestli jim můžu věřit.

Re: Renovace Itala

Napsal: 13 led 2019 22:20
od Jarda N.
Ahoj, tak se po dlouhé době pomalu dostávám k pokusu o první nastartování motoru a řeším teď otázku oleje. Vím, že tam má být 20W50 a našel jsem, že by tam mohl být tento: Millers Oils Classic Pistoneeze 20W-50, ale nemám s ním žádné zkušenosti, tak se chci zeptat co dáváte do renovovaných motorů vy? Díky předem za každé doporučení. Jarda
IMG_20190113_140636305.png
IMG_20181229_142317046_HDR.png

Re: Renovace Itala

Napsal: 19 led 2019 22:07
od Neklan
Já Millers Classic 20W50 zrovna v motoru mám, ale je to benzín. Jezdím s tím jenom od jara do podzimu, na zimu je lepší 15W40, což se mě netýká, protože v tu dobu se Rangie i Nekulenec ukládají k zimnímu spánku. Chutná i motoru Rover V8.

Re: Renovace Itala

Napsal: 22 led 2019 18:44
od Allik
Pokud ten motor neni vyjetej, tak na zacatek dej 15w-40 a nebo 15w-50. Oboje za dobry penize. Stejne na nem najedes 1000 km :-). Pokud to bude mazat dostatecne, tak se na to vykasli a nech tak. 20w-50 berem od morrise, je to za pulku co millers a maze to stejne, vcetne toho, ze je to olej primo na stary auta od 40. Millers platis znacku vzhledem k najezdu a tomu, ze to je traktorovej motor a schrousta to temer cokoliv.

Re: Renovace Itala

Napsal: 22 led 2019 18:57
od Rover
Pokud chceš po záběhu udělat motoru jó dobře tak tento Millers:

https://www.millersoils.cz/high-perform ... 0-nt?c=153

Používám ho u dědka s naftovým Perkinsem. Jde tam hlavně o minimalizaci tření, což je fajn třeba u studených startů + samozřejmě se to projeví na životnosti motoru. Nano oleje od Millers používám dlouhodobě ve veškeré technice (třeba i v Zetoru) a jsem velmi spokojený. I když samozřejmě může se namítnout, že ten olej jen zbytečně příliš dobrý, ale jsem na to takový trochu fajnšmekr.

Mám tam slevu, můžu to nechat za nákupku, pokud by se nějak podařilo vymyslet předání.

Re: Renovace Itala

Napsal: 23 led 2019 22:40
od Jarda N.
Chlapi, děkuju moc za rady! Jak se nikdo ze začátku nehlásil, tak jsem koupil toho Millerse Classic Sport, tak snad bude Italovi chutnat :grin: Rovere, děkuji za nabídku oleje za nákupku, rád ji využiji při renovaci dalšího dědka (docela se mi renovace dědka zalíbila) :grin:
Dneska mi přišly poslední 3 šrouby na přišroubování termostatu, tak se v sobotu pokusím o start. Držte prosím palce :yes

Ještě řeším jednu otázku. Vracím světla zpátky z blatníků do grilu a napadlo mě, jestli by tam neměl být jiný průměr světel. Dočetl jsem se, že v Series I. byl v grilu průměr 8 palců a v Series IIA v blatnících pak 7. Nevíte někdo, jaká světla patří do Series IIA do grilu?

A další otázka. Kamarád by chtěl rezervu na kapotu. Bylo možné si to tak objednat do všech verzí, nebo to měly jen některé? Jde mi o to, abych nevytvořil kombinaci, která nikdy neexistovala. Pokud by to šlo, tak se chci zeptat, jestli někdo nemáte kapotu s držákem na kolo, případně nabízím výměnou kapotu bez držáku.

Díky předem za názory!
Jarda

Re: Renovace Itala

Napsal: 24 led 2019 06:09
od StaraPakna
Jarda N. píše: 23 led 2019 22:40 Chlapi, děkuju moc za rady! Jak se nikdo ze začátku nehlásil, tak jsem koupil toho Millerse Classic Sport, tak snad bude Italovi chutnat :grin: Rovere, děkuji za nabídku oleje za nákupku, rád ji využiji při renovaci dalšího dědka (docela se mi renovace dědka zalíbila) :grin:
Dneska mi přišly poslední 3 šrouby na přišroubování termostatu, tak se v sobotu pokusím o start. Držte prosím palce :yes

Ještě řeším jednu otázku. Vracím světla zpátky z blatníků do grilu a napadlo mě, jestli by tam neměl být jiný průměr světel. Dočetl jsem se, že v Series I. byl v grilu průměr 8 palců a v Series IIA v blatnících pak 7. Nevíte někdo, jaká světla patří do Series IIA do grilu?

A další otázka. Kamarád by chtěl rezervu na kapotu. Bylo možné si to tak objednat do všech verzí, nebo to měly jen některé? Jde mi o to, abych nevytvořil kombinaci, která nikdy neexistovala. Pokud by to šlo, tak se chci zeptat, jestli někdo nemáte kapotu s držákem na kolo, případně nabízím výměnou kapotu bez držáku.

Díky předem za názory!
Jarda
Zní to sice bláznivě, ale také jsem předělával světla z pravo svítících na levo svítící a objednal jsem je přes Alika v V.B. no a přišli mi světla z Jabloneckého autopalu byť zabalené v britské krabici. Na Š 100, 105, 120 tedy ten průměr tuším 7 palců cenový rozdíl ovšem brutální .... takže tak :) Mimochodem ten průměr 7 palců (a tím číslem si nejsem jistej už se mi vykouřilo z hlavy ) jsou osazená auta napříč dobou od Jeepu až po Škodovky je to hodně univerzální rozměr.

Re: Renovace Itala

Napsal: 24 led 2019 08:31
od kryten
Jarda N. píše: 23 led 2019 22:40 Chlapi, děkuju moc za rady! Jak se nikdo ze začátku nehlásil, tak jsem koupil toho Millerse Classic Sport, tak snad bude Italovi chutnat :grin: Rovere, děkuji za nabídku oleje za nákupku, rád ji využiji při renovaci dalšího dědka (docela se mi renovace dědka zalíbila) :grin:
Dneska mi přišly poslední 3 šrouby na přišroubování termostatu, tak se v sobotu pokusím o start. Držte prosím palce :yes

Ještě řeším jednu otázku. Vracím světla zpátky z blatníků do grilu a napadlo mě, jestli by tam neměl být jiný průměr světel. Dočetl jsem se, že v Series I. byl v grilu průměr 8 palců a v Series IIA v blatnících pak 7. Nevíte někdo, jaká světla patří do Series IIA do grilu?

A další otázka. Kamarád by chtěl rezervu na kapotu. Bylo možné si to tak objednat do všech verzí, nebo to měly jen některé? Jde mi o to, abych nevytvořil kombinaci, která nikdy neexistovala. Pokud by to šlo, tak se chci zeptat, jestli někdo nemáte kapotu s držákem na kolo, případně nabízím výměnou kapotu bez držáku.

Díky předem za názory!
Jarda
Světla jsou 7",na všech sériích stejná.To co chodí z UK je sice Autopal ale určitě nejsou vyrobené v Jablonci...spíš v PRC :lol:
Rezervu na kapotě bylo možno objednat jako volitelný doplněk u všech modelů Series a obou typů kapot,deluxe i razor.Docela špatně se shání,poslední jsem kupoval loni na burze v UK.Ale možná má někdo z místních něco zasysleno :wink:
Držím palce při prvním startu!

Re: Renovace Itala

Napsal: 31 led 2019 07:36
od vladoo
Pekna praca, len tak dalej. Som zvedavy na vysledok :)