Hlásí se další SIII "Bertík"
Napsal: 13 bře 2018 09:56
Ahoj,
tak se musím pochlubit novým přírůstkem, LHD SIII 2,25 benzín SWB, rok by měl být 1978 a původ Švýcarsko, barva Light Green. Původně měl mít nějaké pěkné anglické jméno, ale nakonec tím, že je to od pohledu dobrák, tak dostal milé jméno Bertík
Zatím se stále seznamujeme a postupně po chvilkách se ho snažím rozpohybovat. Byla závada na hydraulice spojky a ač se mě vším snaží odradit, tak se nedám.
Rovnou bych se rád zeptal, bylo mi divné, že motor nechytá přestože jsme tam před převozem nalili benzín a chytal na drc. Tak jsem tam nalil pár litrů benzínu a chytal skvěle, bylo zvláštní, že by se tak rychle vypařil. Po zvednutí přední nápravy na nájezdy jsem pochopil, zezadu z nádrže benzín začal vytékat (to množství se snad nedá nazvat vzlínáním)
Jakou nádrž doporučíte? Koukal jsem, že se prodává mimo originálu i Britpart, Allmakes a Bearmach (ten je ale skoro všude nedostupný). Dá se nové nádrži nějak ještě pomoci k delšímu životu? Je dobré při tom rovnou vyměnit něco dalšího (kromě těsnění)?
O historii toho bohužel vím naprosté minimum, tak bych rád získal alespoň to co jde. Požádám o certifikát viz https://www.britishmotormuseum.co.uk/ar ... rtificates
Jsou schopni i porovnat, zda číslo karoserie a číslo motoru souhlasí? Číslo karoserie je až podezřele čitelné, tak nevím jestli to už není nová ražba...
K barvě se zeptám, líbí se mi patina na autě, ale některé díly budou potřebovat nový kabát (blatníky, zadní dveře, atd.) a rád bych, aby se to co nejvíce přibližovalo k ostatním dílům. Jsou někde schopni namíchat podle vzorku? Ideálně Praha a okolí.
Jinak chassis vypadá zatím až nějak moc dobře, našel jsem jen díry ve špičkách, ostatní se zdá víceméně zdravé, uvidím až to očistím Ale je vidět, že dříve to auto jezdilo, takže se o to někdo staral a bylo to postupně vyvářené...
L.
tak se musím pochlubit novým přírůstkem, LHD SIII 2,25 benzín SWB, rok by měl být 1978 a původ Švýcarsko, barva Light Green. Původně měl mít nějaké pěkné anglické jméno, ale nakonec tím, že je to od pohledu dobrák, tak dostal milé jméno Bertík
Zatím se stále seznamujeme a postupně po chvilkách se ho snažím rozpohybovat. Byla závada na hydraulice spojky a ač se mě vším snaží odradit, tak se nedám.
Rovnou bych se rád zeptal, bylo mi divné, že motor nechytá přestože jsme tam před převozem nalili benzín a chytal na drc. Tak jsem tam nalil pár litrů benzínu a chytal skvěle, bylo zvláštní, že by se tak rychle vypařil. Po zvednutí přední nápravy na nájezdy jsem pochopil, zezadu z nádrže benzín začal vytékat (to množství se snad nedá nazvat vzlínáním)
Jakou nádrž doporučíte? Koukal jsem, že se prodává mimo originálu i Britpart, Allmakes a Bearmach (ten je ale skoro všude nedostupný). Dá se nové nádrži nějak ještě pomoci k delšímu životu? Je dobré při tom rovnou vyměnit něco dalšího (kromě těsnění)?
O historii toho bohužel vím naprosté minimum, tak bych rád získal alespoň to co jde. Požádám o certifikát viz https://www.britishmotormuseum.co.uk/ar ... rtificates
Jsou schopni i porovnat, zda číslo karoserie a číslo motoru souhlasí? Číslo karoserie je až podezřele čitelné, tak nevím jestli to už není nová ražba...
K barvě se zeptám, líbí se mi patina na autě, ale některé díly budou potřebovat nový kabát (blatníky, zadní dveře, atd.) a rád bych, aby se to co nejvíce přibližovalo k ostatním dílům. Jsou někde schopni namíchat podle vzorku? Ideálně Praha a okolí.
Jinak chassis vypadá zatím až nějak moc dobře, našel jsem jen díry ve špičkách, ostatní se zdá víceméně zdravé, uvidím až to očistím Ale je vidět, že dříve to auto jezdilo, takže se o to někdo staral a bylo to postupně vyvářené...
L.