Charles
Moderátor: Rover
Re: Charles - přetěsnění olejové vany motoru
Já bohužel jinou fotku nemám a to auto už taky ne a nový majitel ho má přes zimu někde zazimované, takže to asi taky nevyfotí. Já jsem si prve nevšiml, že tam není ta prostřední matka, ale jestli je správně s ní nebo bez ní to nevím. Jak znám LR a jejich schopnost improvizace, zejména v prvních rocích výroby, tak nejspíš obojí.
Re: Charles - přetěsnění olejové vany motoru
Byl tam nějaký nepůvodní, zůstal v krabici k auto jak píšeš, sehnal jsem NOS správný co tam měl být, ale jinak si už nic nepamatuju a na otázku nedokážu odpovědět Koukal jsem do knížek, Taylor uvádí, že tam má být Lucas CW1 s crackle-black finish, matně černý hrubozrný nátěr, ale nemyslím si, že by to bylo bezvýhradně.
Country boy...
Re: Charles
našel jsem
třeba pomůže majitel tohohle vozu nebo...
případně ROBUR vypadá také, že má stěrače původní...
omlouvám se pánům, že jim zneužívám fotky jejich vozů ale jsou zde jen proto, že vypadají, že mají uchycení motorku/ů stěrače/ů původní
za pomoc budu vděčen
třeba pomůže majitel tohohle vozu nebo...
případně ROBUR vypadá také, že má stěrače původní...
omlouvám se pánům, že jim zneužívám fotky jejich vozů ale jsou zde jen proto, že vypadají, že mají uchycení motorku/ů stěrače/ů původní
za pomoc budu vděčen
Re: Charles - přetěsnění olejové vany motoru
všechno sedí až na to připevnění. to zaměnit lze, jen je to stavebnice a nerad bych aby mě něco nadbývalo nebo chybělo při kompletaci, kdybych mohl okoukat, pomohlo by. Barva mne nevadí, uchycení pokud mohu dostat do původního stavu, když jsem jej vymontoval... rád bych dořešilRover píše: ↑03 úno 2017 20:24 Byl tam nějaký nepůvodní, zůstal v krabici k auto jak píšeš, sehnal jsem NOS správný co tam měl být, ale jinak si už nic nepamatuju a na otázku nedokážu odpovědět Koukal jsem do knížek, Taylor uvádí, že tam má být Lucas CW1 s crackle-black finish, matně černý hrubozrný nátěr, ale nemyslím si, že by to bylo bezvýhradně.
Re: Charles
Aha, jde li ti jen o to, jak je přidělat, tak ti zítra vyfotím na Primusovi, tam je sice jiný motorek, ale uchycení stejné.
Re: Charles
Díky Martine. Ta konstrukce u stěrače tedy patří k novější verzi motorku stěrače. Snad už to tedy nějak poskládám. Pro zajímavost pár odkazů... možná znáte, možná ne...
http://www.ntgservices.co.uk/contents/e ... 83_04.html
www.mg-cars.org.uk/imgytr/pdf/lucascourse8.pdf
https://www.completeautomobilist.com/ca ... iper-motor
http://texautomotive.com/classic_wiper_arms.html
http://www.mgnoord.nl/Images/Userfiles/ ... r_web2.pdf
http://www.ntgservices.co.uk/contents/e ... 83_04.html
www.mg-cars.org.uk/imgytr/pdf/lucascourse8.pdf
https://www.completeautomobilist.com/ca ... iper-motor
http://texautomotive.com/classic_wiper_arms.html
http://www.mgnoord.nl/Images/Userfiles/ ... r_web2.pdf
Re: Charles - BSF set
pochybělo mne nebo se zničilo při oživovaní Charlse pár šroubů/matek.
Vše by měli být BSF.
protože je toho všechno chuť zvažuji koupit univerzální set jako třeba tady...
http://www.thomassmithfasteners.com/ass ... f_326.html
pokud by někdo měl někdo odkaz na lepší alternativu budu vděčen
předem díky
Vše by měli být BSF.
protože je toho všechno chuť zvažuji koupit univerzální set jako třeba tady...
http://www.thomassmithfasteners.com/ass ... f_326.html
pokud by někdo měl někdo odkaz na lepší alternativu budu vděčen
předem díky
Re: Charles
Zdravím všechny, nedoporučíte mne někoho/firmu na opravu nádrže Charlse ? I přesto že již byla opravovaná tak teče. Asi si procedurou léčby potřebuje projít ještě jednou.... děkuji
Re: Charles
Letované nádrže se obecně opravují dost blbě a podle mého názoru to nestojí za to trápení a je lepší koupit v UK novou nerezovou. Dělá je například Neil Furness z LRSOC.
Re: Charles
pokud je v nádrží nad polovinu palivo prosakuje. Pokud bych dokázal zachránit původní, rád bych to zkusil. Ale může být jak píše Martin, že to bude marné. Uvidím, něco jsem na netu našel, obvolám a uvidím.
Charles už ale jezdí, pravidelně nás začal vozit pod Lysou, nahoru jej nepustí, to si musíme vylézt sami
Pořád se něco objevuje co je třeba napravit, ale do Kutné hory by to už dal.
Re: Charles
ahoj, měním těsnění na ose kola.. i nové originál je kožené. Co s ním před prvním použitím... pouze namazat olejem, vazelínou nebo jej nechat koupat v oleji nějakou chvíli než začne pracovat ? Koukal jsem chvíli na netu... že je lze stále koupit vidím, ale jak na něj před prvním použitím ne. Díky Albert
Re: Charles
Noční olejová koupel neuškodí
Re: Charles
Já je tam dával také, ale začalo mi téct do brzd, tak jsem je vyměnil za moderní a snad bude klid.
A kroužek jsem dával nový.
A kroužek jsem dával nový.
1961 Serie II 109 SW 2.25 l PETROL
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
1954 Serie I, 107" , Pick-up with 3/4 canvas , De-luxe
1998 Discovery 1 300 Tdi
It's never over in a Rover.
Re: Charles
Snad mne to mine. Nové je i kluzne pouzdro kterým prochází hnací hřídel, oleji to nepůjde tak snadno aby se dostal k ložiskům kol. Neměla by tedy vadit nedokonalost koženého těsnění. Pokud ma být funkční pouze pro nečistoty, tak to musí stačit. A.