Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15066
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Jenom k té koloně - několikrát se mi stalo, že jsem jel, teda spíš stál, v koloně na dálnici a do kopce. Občas bylo výhodnější tak dát malou 1 a nechat auto bublat na volnoběh, než poskakovat na vyšší rychlosti a na spojce. Ale I kdybych to neudělal, tak to na spojku nemůže mít vliv. Je to terénní auto, kde spojka musí něco vydržet. Bylo to spíš o pohodlí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fugín
- Příspěvky: 2279
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Ty obrázky úplně nahoře to je naprostá tragedie,něco o slévárenství vím a tenhle "výrobek" nemá smysl komentovat. Jen bych chtěl něco málo říct k těm aftermarketovým dílům. Vyrábíme brzdové kotouče a bubny. Dodáváme jak do prvovýroby,tak i do aftermarketů. Neumím si představit jak je možné aby se takový šmejd jako je ten co sem postnul Rover vůbec dostal ke konečnému zákazníkovi a to z několika důvodů. Přirovnám to k naší výrobě do aftermarketů. Jako výrobce dodáváme tyto díly firmám jako např. Teves Continental /ATe,Bosch,Zimmermann,TRW a mnoha dalších. Každá z těchto nejznámějších firem je zároveň i garantem kvality výrobků které pod svou hlavičkou prodávají. Abychom jim mohli dodávat musela firma projít mnoha a mnoha audity (každý odběratel prováděl své) a teprve po splnění někdy až nesmyslných podmínek a udělení mnoha certifikátů jsme mohli těmto odběratelům dodávat. Tím to ovšem nekončí. Z každé naší poslané zakázky si odběratel bere namátkově několik kusů,které u nich prochází kontrolním měřením,chemickým rozborem směsi taveniny a sonickou kontrolou podpovrchových vad,dále si namátkově berou několik kusů na testovací stolici,kde se provádí několikahodinový zátěžový test. Podle mě je to jen na každé firmě která prodává výrobky od svých dodavatelů. Na základě těchto zkušeností nechápu jak se takový šmejd může vůbec dostat ke konečnému zákazníkovi. Z fotek nahoře je víc než jasné že si Britpart s kontrolou nabízeného zboží hlavu vůbec neláme,což je dobré vědět
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Mě po výměně spojky občas vázl pedál, někdy se nevracel do horní polohy, musel jsem třeba prošlápnout.teslo píše:rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy Tiez to vydralo aj drziak loziska.
Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.
Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Kamarád, co mi auto opravoval mi řekl, že je možná slabá pružina. Kontrolovali jsme i válce a vše OK.
Ale podle všeho to drhlo na tom držáku ložiska (vodící trubce). Na fotce to moc vidět není, ale je tam na jedné straně "zásek, zub"
A zřejmě i proto odešla spojka už dříve a (jiný) mechanik na to nepřišel a po výměně spojky to nevracelo a občasným stálým přítlakem se roztavila klec.
Možná by vydrželo ložisko, kdyby klec ložiska byla kovová. Pokud si vzpomínám, tak se dodává samostatně. Ale z principu to bylo špatně a bohužel běžnou kontrolou na to nejde přijít.
No a na tu redukci jsem se ptal kvůli tomu, že o tom byla zmínka v jiném vlákně - upoutávka na film - kde to řidič říkal druhému.
Možná se pak dá rozjíždět snadněji (lehčí převod), snad by spojka byla méně namáhaná, ale vydržet by měla.
Discovery je životní styl.
- Kokesek
- Příspěvky: 4458
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Rover píše:Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok
To by fungovalo pouze tehdy pokud by nedoslo v komunisticke dobe k degeneraci "vybiraciho" genu. On asi zanikl a cech zna pouze jedinou volbu a tou je cena. A to neplati jen u autodilu...
- Mirko
- Příspěvky: 2823
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
V pátek se mi trochu zhroutil svět, ve kterém zatracuji součástky z modrých krabiček a kupují raději originály nebo OEM:
Zůstal jsem uprostřed brněnské "Rush hour", vikend s MotoGP, stát 20m od nejrušnější křížovatky ve městě...
Byl jsem celkem přesvědčený, že to byl přehřátý modul zapalování, protože v tomhle Rangovi jej ještě nemám přesunutý. Doma jsme pak s Hugem, který mě laskavě odtáhl, vykoumali za chvilku, že mám jiskru z cívky, ale už ne z rozdělovače.
Ve zkratce: Odešel mi palec rozdělovače, který byl koupený loni přímo v zastoupení LR a najel od té doby cca. 5000 km. Po nahození aftermarketového, který vozím sebou, auto ihned naskočilo. Už při koupi mi bylo divné, že originál LR má nýtovaný mosazný plech a ne vlisovaný do plastu jako některé aftermarkety (např. Powerspark, od kterých kupují rozdělovače), protože obecně na forumech ohledně Rover V8 se ty nýtované spíš nedoporučují, na stránkách Accusparku, dalšího výrobce, se od nich přímo odrazuje.
Takže tak, ne vše co je v krabici se zeleným oválem, září...
Zůstal jsem uprostřed brněnské "Rush hour", vikend s MotoGP, stát 20m od nejrušnější křížovatky ve městě...
Byl jsem celkem přesvědčený, že to byl přehřátý modul zapalování, protože v tomhle Rangovi jej ještě nemám přesunutý. Doma jsme pak s Hugem, který mě laskavě odtáhl, vykoumali za chvilku, že mám jiskru z cívky, ale už ne z rozdělovače.
Ve zkratce: Odešel mi palec rozdělovače, který byl koupený loni přímo v zastoupení LR a najel od té doby cca. 5000 km. Po nahození aftermarketového, který vozím sebou, auto ihned naskočilo. Už při koupi mi bylo divné, že originál LR má nýtovaný mosazný plech a ne vlisovaný do plastu jako některé aftermarkety (např. Powerspark, od kterých kupují rozdělovače), protože obecně na forumech ohledně Rover V8 se ty nýtované spíš nedoporučují, na stránkách Accusparku, dalšího výrobce, se od nich přímo odrazuje.
Takže tak, ne vše co je v krabici se zeleným oválem, září...
- VencaZE
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Teď v tom mám trochu zmatek. Modrá krabička Britpart. Zelený ovál GEN. Tak co z toho selhalo?
Já minulý týden vyhodil úplně nový termostat Britpart- Defík se nechladil a při zkoušce vařicí vodou se ani nehnul.
Vylovil jsem tedy z bedny původní starý a zas jezdim .
Já minulý týden vyhodil úplně nový termostat Britpart- Defík se nechladil a při zkoušce vařicí vodou se ani nehnul.
Vylovil jsem tedy z bedny původní starý a zas jezdim .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mirko
- Příspěvky: 2823
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Selhal právě ten originál GEN koupený přímo v Land Roveru v Brně.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Ahoj taky tedy přidám mojí zkušenost s díly, OEM-Allmakes silentblok do panharské tyče. Na autě od Ledna 2016 do Července 2016 cca 6tis/km Viz foto....
Pak Vám jsem eště přidám fotku žlutých polyurenatovích silentbloků do předních ramen co mají 22Tis/km
Edit: pravdou je že jsem trošku náročný uživatel LR.
Pak Vám jsem eště přidám fotku žlutých polyurenatovích silentbloků do předních ramen co mají 22Tis/km
Edit: pravdou je že jsem trošku náročný uživatel LR.
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Chcem sa opytat ci je rozdiel medzi britpartom a britpartom. Nasiel som 2` lift na d2 za 250€ a aj za 210€.
Ci aj britpart ma nejake napodobneniny.
Dakujem.
Ci aj britpart ma nejake napodobneniny.
Dakujem.
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Nikto nic?
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
daj link
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- pojir
- Příspěvky: 2558
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Ten druhy odkaz nikam nevede.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Lukasino
- Příspěvky: 3907
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
No i kdyby, tak kvalita už horší být nemůže
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Je to fakt tak zle?
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
dobre to nieje ani z daleka
bral by som od nich pruziny a tlmice si vyber aspon orandzove alebo lepsie
osobne, keby som mal DII tak by som neprechadzal na pruziny ale nechal by som si mechy
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Máte prosím někdo zkušenosti s kompletní hlavou Britpart na 300tdi jestli je to OK výrobek nebo ne
Děkuji
Děkuji
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
No za mě bych kontaktoval místní servisáky zda nemají originál hlavu po repasu. V tomto případě bych věřil originál výrobku než nějakému odlitku kdo ví odkud, ale je to jen můj subjektivní názor konkrétní zkušenost nemám. Na mém autě bych to takto udělal.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Naftové čerpadlo pro DII koupené v českém E-shopu je od namontování šíleně hlučné... ale už nevím jestli to byl origo nebo kopie...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109