RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jojo, vaše video jsem už viděl. Pěkný Co udělal tatínek?
Terén mi moc lehčí nepřišel. Odkud jsi?
Terén mi moc lehčí nepřišel. Odkud jsi?
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mně se vždy nejvíc líbilo tohle (6:20 a dále), je to takové pohodové, všichni ostatní tam dělají, jako kdyby to bylo nějak obtížné nebo co
https://www.youtube.com/watch?v=oUGOgF4UgsY
https://www.youtube.com/watch?v=oUGOgF4UgsY
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já žádná videa nemám, jen pár obrázků z našich drobných zapadnutí
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
To ale s tématem RR L322 moc nesouvisí, ne?
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No myslím že jo. Jen že potřebuji trochu odolné auto, tak jestli s RR do takových akcí můžu počítat
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
LR / RR toho zvládne opravdu dost, chce se toho jen nebát a umět jezdit
Samozřejmě je potom otázka spolehlivosti, například oproti LandCruiseru 100/200, což je podle mne jediné srovnatelné auto, ale to je opět úplně jiný svět, stejně jako je rozdíl mezi RR a RRS (a neříkám že lepší nebo horší, prostě jiný).
Samozřejmě je potom otázka spolehlivosti, například oproti LandCruiseru 100/200, což je podle mne jediné srovnatelné auto, ale to je opět úplně jiný svět, stejně jako je rozdíl mezi RR a RRS (a neříkám že lepší nebo horší, prostě jiný).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Viděl jsem a četl pár nepěkných recenzí - elektronika pořád zlobí při ježdění v terénu, apod. Jak jsem již psal, utekl jsem od Mitsubishi, protože při opravdu poctivém servisu a slušném zacházení jsem 2x dojel na kliku a to vždy v rozpětí 200-250 tis. km.
Bohužel jezdím dost (cca 45 tis. km/rok), tak mi auto vždycky rychle zestárne. No a nerad bych stál pořád v servisu. Koukal jsem původně po Discovery, ale od šestiválce mě všichni odrazují.
Díky všem za rady.
Bohužel jezdím dost (cca 45 tis. km/rok), tak mi auto vždycky rychle zestárne. No a nerad bych stál pořád v servisu. Koukal jsem původně po Discovery, ale od šestiválce mě všichni odrazují.
Díky všem za rady.
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Discovery neznamená jen diesel
Ad elektronika, není to tak hrozné co se říká. Někdy si možná žije trochu vlastním životem, ale to bych neviděl jako chybu, spíš jako vlastnost
Stejně záleží na kusu a na štěstí, nové to kupovat předpokládám nechceš a u 10 let starého auta už budou určité předpoklady podle předchozího používání, servisování, atd. Stejně jako u každého jiného auta.
Co se praktičnosti týká, D3/4 nemá konkurenci a v kombinaci s benzínovým motorem je to hodně zajímavé auto. L322 je jiná, ne lepší, ne horší, prostě jiná. Chce se to svézt a řešit něco konkrétního.
A v neposlední řadě to jsou gumy, sebelepší auto na sjetých letních bude k ničemu...
Ad elektronika, není to tak hrozné co se říká. Někdy si možná žije trochu vlastním životem, ale to bych neviděl jako chybu, spíš jako vlastnost
Stejně záleží na kusu a na štěstí, nové to kupovat předpokládám nechceš a u 10 let starého auta už budou určité předpoklady podle předchozího používání, servisování, atd. Stejně jako u každého jiného auta.
Co se praktičnosti týká, D3/4 nemá konkurenci a v kombinaci s benzínovým motorem je to hodně zajímavé auto. L322 je jiná, ne lepší, ne horší, prostě jiná. Chce se to svézt a řešit něco konkrétního.
A v neposlední řadě to jsou gumy, sebelepší auto na sjetých letních bude k ničemu...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Benzín nechci. Musel by to být sporák (LPG) a to se mi nelíbí. Asi mě tady možná někdo vykáže, ale kdybych kupoval nové a benzín, tak skočím po Nissanu Armada z US.
Je mi jasný, že třeba 7-10 ti leté auto nebude bez oprav. Ale rád se omezím na destičky, filtry, kotouče a běžné provozní věci.
Díky. Určitě se někde pokusím vnutit ke svezení.
Jo a sjeté gumy nejsou špatné. Člověk aspoň nevěří na zázraky a nepouští se do větších akcí
Je mi jasný, že třeba 7-10 ti leté auto nebude bez oprav. Ale rád se omezím na destičky, filtry, kotouče a běžné provozní věci.
Díky. Určitě se někde pokusím vnutit ke svezení.
Jo a sjeté gumy nejsou špatné. Člověk aspoň nevěří na zázraky a nepouští se do větších akcí
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Vejdou se pneumatiky 265/70/17 ?
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Podle tohodle se 275/65/18 vejdou, takže v případě 17" se musí vyjít podle mě taky, pokud bude zachované ET
"275/65R18: This is 32+ inches in diameter, more than 2 inches over stock, and is pushing the limits of what will fit without vehicle modifications. "
http://www.rangerovers.net/outfitting/t ... #mkiiiover
"275/65R18: This is 32+ inches in diameter, more than 2 inches over stock, and is pushing the limits of what will fit without vehicle modifications. "
http://www.rangerovers.net/outfitting/t ... #mkiiiover
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A půjdou 17" disky přes brzdové třmeny?
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Na TD6 jsem 17" zkoušel a bylo tam ještě místo.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
clanek
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No, pár věci by si měli odborníci ještě dostudovat (např. V8 4.4 od BMW má válce s nikasilem, bez něj jsou "až" Jaguary) a v bloku o motorech zapomněli na TDV8. Zmiňují ho jen v sekci jak šel čas. Přitom (i přes nějaké mouchy) jde o nejzajímavější variantu s pohledu výkon/spotřeba. Kde a kdy to vyšlo?
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A ten pathfinder stojí za prd?
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
- jungle
- Příspěvky: 86
- Registrován: 01 zář 2011 15:17
- tel.: 608962933
- auto: Nyní žádný LR
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Článek vyšel ve světě motorů číslo 11/2013 více v případě zájmu přes SZ.Mel by to byt Svet motoru ale ze kdy netusim. Dostal jsem to od Stepana Lautnera mailem
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj,
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?
A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?
Díky,
M.
dnes jsem si při důkladném úklidu auta všimnul nezapojených konektorů (černé ploché) v levém a pravém podběhu kufru. Předpokládám, že to vede k výhřívání zadních bočních okének, je to tak? Případně dá se to nějak zapojit?
A ještě v levém podběhu v kufru u navigace volné konektory - anténa? K čemu to?
Díky,
M.
- Přílohy
-
- IMG_6802.jpg (74.02 KiB) Zobrazeno 7767 x
-
- IMG_6801.jpg (105.72 KiB) Zobrazeno 7767 x
-
- IMG_6800.jpg (103.07 KiB) Zobrazeno 7767 x
-
- IMG_6799.jpg (126.35 KiB) Zobrazeno 7767 x
-
- Příspěvky: 214
- Registrován: 28 úno 2016 19:50
- tel.: 607519728
- auto: LR 322
- Bydliště: Plzeňsko
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Čus. jake zadní kotouče a desky na zadek ?
Jsou dva rozměry
Ate Trw jine?
Brát to budu v Kelly , ale nerad bych tam jel dvakrát
Je to na Td6 rv 04 díky
Jsou dva rozměry
Ate Trw jine?
Brát to budu v Kelly , ale nerad bych tam jel dvakrát
Je to na Td6 rv 04 díky